Wat eet jij op dit moment? Deel 16

woensdag 26 september 2018 om 21:03
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal!

woensdag 27 februari 2019 om 15:17
Ik ga waarschijnlijk mijn aanvullende uitkering verliezen doordat ik samenwoon . Ook al hebben we geen relatie ; het doet er niet doe . Mijn bewindvoerder zoekt nu al naar een goed excuus om mijn leefgeld tekorten . Ik durf wedden dat ik weer naar zijn bureau mag komen .. En dat doe ik niet mee , die kerel heeft mij al genoeg beledigd . Die vent wil gewoon niet aanvaarden dat ik rondkom met 140 euro per week . Die wil gewoon dat ik toegeef dat ik in het zwart werk , maar ik ga geen potje liegen hoor . Aan alles komt er een eind .
anoniem_272795 wijzigde dit bericht op 28-02-2019 10:35
0.83% gewijzigd

woensdag 27 februari 2019 om 17:10
Hier in NL kun je naar de rechtbank Wally als de bewindvoerder zijn werk niet goed doet.Alle bewijzen bewaren en dan krijg je een andere.Is dat er bij jullie niet?
Wel echt heel erg dat het allemaal zo moeizaam gaat!
Viva,gelukkig trek ik me er niets van aan!Het is makkelijk oordelen vanaf een beeldscherm.Mijn kinderen zijn gelukkig,zijn graag thuis en ook hun vrienden voelen zich welkom,doen het goed op school en werk en ik hoor altijd van anderen dat ze zich netjes en beleefd gedragen.
Jongste en ik hebben lekker geshopt,geluncht en een ijsje gegeten.
Wel echt heel erg dat het allemaal zo moeizaam gaat!
Viva,gelukkig trek ik me er niets van aan!Het is makkelijk oordelen vanaf een beeldscherm.Mijn kinderen zijn gelukkig,zijn graag thuis en ook hun vrienden voelen zich welkom,doen het goed op school en werk en ik hoor altijd van anderen dat ze zich netjes en beleefd gedragen.
woensdag 27 februari 2019 om 17:11
Kun je niet ergens klagen Wally.dat jij en die man niet klikken. Die man zal toch ook voor n baas of instantie werken.
Dat kan dat het totaal niet klikt tussen jullie, en beledigen mag hij jou niet.hij moet jou begeleiden.
Succes.
Dat kan dat het totaal niet klikt tussen jullie, en beledigen mag hij jou niet.hij moet jou begeleiden.
Succes.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
woensdag 27 februari 2019 om 17:15
chrisjoh schreef: ↑27-02-2019 14:57Ach Wally toch .prive bericht om je hart uit te storten mag altijd. Maar het gaat bijna niet meer hier,heb het vorige week ook met coetje geprobeerd.over dat verzekerings geval. Lukte gewoon niet .coetje kon mij niet prive wat sturen .en ik haar niet ,erg vervelend .
Vind het zo akelig voor je .tuurlijk wil je alleen maar lekker rustig leven .en gelukkig zijnhoop dat er snel betere tijden aanbreken voor je.
Ik mis Liz ook al n paar dagen. Het gaat toch wel goed met je Liz?
Even weggeweest voor nog n paar boodschappen. Ook omdat het weer nog zo mooi is. .
Al ben ik nu moe .ik neem even pauze.heb n kommetje soep gegeten.en vanavond worden het denk ik spruitjes .niks aan. Maar man wil n keer spruitjes eten . ik begrijp die man niet.![]()
Zijn mannen überhaupt wel eens te begrijpen

Irritant hè dat je geen privé bericht kan sturen. Overigens mogen ze heel het forum wel een keer aanpakken ...
woensdag 27 februari 2019 om 17:20
coetje schreef: ↑27-02-2019 17:10
Precies! Dat is ook wat ik uit je berichten die je hier post, opmaak. Een lieve en betrokken moeder, maar ook lieve en zorgzame kinderen. Fijn dat jij je er niets van aantrekt.
Klinkt als een gezellige en geslaagde middag met de jongste!

donderdag 28 februari 2019 om 09:13
Goedemorgen,
Wally,dat is klote!!
Ik ben ook alweer even aan het werk en vanmiddag weer fysio.
Vanavond barst het carnavalsgeweld los in ons dorp.
Ik ga met jongste en de jeugraad naar een "huis" waar meervoudig gehandicapte kinderen zitten om daar het carnaval te openen.
Was vorig jaar heel indrukwekkend!
Ontbijt was koffie en 2 crackers met kaas.
Fijne dag allemaal!
Wally,dat is klote!!
Ik ben ook alweer even aan het werk en vanmiddag weer fysio.
Vanavond barst het carnavalsgeweld los in ons dorp.
Ik ga met jongste en de jeugraad naar een "huis" waar meervoudig gehandicapte kinderen zitten om daar het carnaval te openen.
Was vorig jaar heel indrukwekkend!
Ontbijt was koffie en 2 crackers met kaas.
Fijne dag allemaal!

donderdag 28 februari 2019 om 10:13
goedemorgen iedereen
Ik ontbijt met cornflakes en warme melk .
Zodra mijn vriend thuis , ga ik een brief schrijven naar de rechtbank . Dat is de eerste stap dat ik ga ondernemen .
Voor mij geen carnaval hoor , moet er niet aan denken .
Coetje Wat ben jij een schatje , om voor deze kinderen een leuk feest te bezorgen . Zijn er veel vrijwilligers die helpen .
Voor de rest een fijne dag . De afwezigen hoop ik dat alles in orde is .
Ik ga schoonmaken hier , het is een zwijnenstal hier .
Ik ontbijt met cornflakes en warme melk .
Zodra mijn vriend thuis , ga ik een brief schrijven naar de rechtbank . Dat is de eerste stap dat ik ga ondernemen .
Voor mij geen carnaval hoor , moet er niet aan denken .
Coetje Wat ben jij een schatje , om voor deze kinderen een leuk feest te bezorgen . Zijn er veel vrijwilligers die helpen .
Voor de rest een fijne dag . De afwezigen hoop ik dat alles in orde is .
Ik ga schoonmaken hier , het is een zwijnenstal hier .
donderdag 28 februari 2019 om 10:31
Goedemorgen. Ik ben er wel Wally en het gaat goed hier.
heb mijn ontbijtje op.beschuitje kaas.snee brood kaas,en n kale krenteboterham.en koffie.
Ja coetje dit is de dag van het sociale carnaval he? Bezoek aan instellingen bejaarden huizen .
Nee voor mij ook geen carnaval.dit weekend ook geen plannen .
Vandaag nog heel mooi weer.tenminste hier in het Oosten.en dan lijkt het minder te worden.Rosenmontag ook geen fijn weer. We gaan het zien.
coetje heb je nog iets van carnavalskleding aan..boerenkiel o.i.d.
Ik hoor het allemaal wel.
Succes Wally met wat he gaat ondernemen .
Altijd lekker zenzeo n paar gekookte eitjes. ben er dol op.
Gezellige dag allen
Ja coetje dit is de dag van het sociale carnaval he? Bezoek aan instellingen bejaarden huizen .
Nee voor mij ook geen carnaval.dit weekend ook geen plannen .
Vandaag nog heel mooi weer.tenminste hier in het Oosten.en dan lijkt het minder te worden.Rosenmontag ook geen fijn weer. We gaan het zien.
coetje heb je nog iets van carnavalskleding aan..boerenkiel o.i.d.
Ik hoor het allemaal wel.
Succes Wally met wat he gaat ondernemen .
Altijd lekker zenzeo n paar gekookte eitjes. ben er dol op.
Gezellige dag allen

donderdag 28 februari 2019 om 10:37
Goed zo Wally! Het er niet bij laten zitten hoor!Als ik ergens mee kan helpen,laat maar weten.
De jeugdraad draait op vrijwilligers,komt echt nog veel bij kijken.Ik ben vanavond begeleiding en morgenavond ook naar de carnavalsmis in de kerk.
Vorig jaar ook mee geweest naar dat huis en dat was zo'n mooie ervaring.
De kinderen gingen helemaal los en straalden als zonnetjes
Een blind meisje heeft mij de hele avond bevoeld en liet mijn hand niet meer los.
Ik heb geen zin om te werken vandaag,heb ik niet vaak maar nu dus wel
Ik hoef maar tot 13 en de rest werk ik tussendoor thuis af.
De jeugdraad draait op vrijwilligers,komt echt nog veel bij kijken.Ik ben vanavond begeleiding en morgenavond ook naar de carnavalsmis in de kerk.
Vorig jaar ook mee geweest naar dat huis en dat was zo'n mooie ervaring.
De kinderen gingen helemaal los en straalden als zonnetjes

Een blind meisje heeft mij de hele avond bevoeld en liet mijn hand niet meer los.
Ik heb geen zin om te werken vandaag,heb ik niet vaak maar nu dus wel

donderdag 28 februari 2019 om 10:41
chris Door jouw schuld heb ik een beeld in mijn hoofd . Ik zie je zitten in een cabrio met een schattig hoofddoekje om je krullen te sparen met een knappe meneer aan het stuur . Die gaat nog lang in het hoofd zitten , merci . Dat is zo grappig dat ik hier stiekem dit zit te doen
. Echt merci hoor , dit gebeurt niet zoveel .

donderdag 28 februari 2019 om 11:53
Nou Wally,geen hoofddoekje .zit n windscherm in.het waait wel.maar niet zo erg,
plus dat ik vrij makkelijk haar heb.
Knappe meneer
zal het de knappe meneer laten lezen.
Zonder grappen. n hele gewone man. .hij kleedt zich goed .dat scheelt .tenminste als we weg gaan.je moet m hier niet om het huis zien lopen.maar dat heb ik ook hoor.loop thuis als ik geen bezoek verwacht ook in ouwe klof.
Stelt weinig voor hier Wally.ik woon in n oud huis. En binnen staat ook niks bijzonders,n tuin heb ik niet.
Fietsen kan ik ook niet meer.dus ik ben dolblij dat we weer n cabrio hebben,
We hadden er al eerder een .maar die moest weg vanwege gebreken. Vorig jaar zonder gezeten. met die mooie zomer. Dat heb ik heel erg gevonden .en mijn man zei steeds .ik wil m in de winterter kopen.scheelt in de prijs.
Dus ik ben nu superblij dat we weer leuke ritjes kunnen maken.
Soms zit het leven iets tegen.en dat is bij jou nu ook het geval.in heftige mate.
Maar ik hoop dat het snel de goeie kant op gaat bij jou.
plus dat ik vrij makkelijk haar heb.
Knappe meneer

Zonder grappen. n hele gewone man. .hij kleedt zich goed .dat scheelt .tenminste als we weg gaan.je moet m hier niet om het huis zien lopen.maar dat heb ik ook hoor.loop thuis als ik geen bezoek verwacht ook in ouwe klof.
Stelt weinig voor hier Wally.ik woon in n oud huis. En binnen staat ook niks bijzonders,n tuin heb ik niet.
Fietsen kan ik ook niet meer.dus ik ben dolblij dat we weer n cabrio hebben,
We hadden er al eerder een .maar die moest weg vanwege gebreken. Vorig jaar zonder gezeten. met die mooie zomer. Dat heb ik heel erg gevonden .en mijn man zei steeds .ik wil m in de winterter kopen.scheelt in de prijs.
Dus ik ben nu superblij dat we weer leuke ritjes kunnen maken.
Soms zit het leven iets tegen.en dat is bij jou nu ook het geval.in heftige mate.
Maar ik hoop dat het snel de goeie kant op gaat bij jou.

donderdag 28 februari 2019 om 18:07
donderdag 28 februari 2019 om 18:26

donderdag 28 februari 2019 om 18:35
donderdag 28 februari 2019 om 20:55
Ja helemaal zoutloos smaakt toch niet zenzeo.en dat smetvreserige heb ik vroeger gehad.waste mijn handen zo vak en zo veel dat ze helemaal kapot waren. Gelukkig heb ik zelf bijtijd ingezien dat ik verkeerd bezig was.maar zo af en toe steekt het wel weer de kop op.vooral als ik erg moe ben. En niet lekker in mijn vel zit.moet ik oppassen.
Doe wel nog rare dingen.zoals .geld pinnen met n zakdoekje om mijn vingers.
Hoef ik die knoppen niet aan te raken.en het eerste wat ik doe als ik thuis kom.is handen wassen.
Gezellige avond. Alles komt goed.
Doe wel nog rare dingen.zoals .geld pinnen met n zakdoekje om mijn vingers.
Hoef ik die knoppen niet aan te raken.en het eerste wat ik doe als ik thuis kom.is handen wassen.
Gezellige avond. Alles komt goed.