Mode & Beauty alle pijlers

Foto vs. Video

02-03-2019 13:23 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als ik op een foto sta (foto's zijn niet echt me sterkste punt) vind ik mezelf altijd heel lelijk. Maar als ik bijv een video van mezelf maak, vind ik mezelf altijd best wel weer knap. Dus ik vroeg me af wat een meer realistisch beeld geeft van hoe ik eruit zie? En ben ik echt zo lelijk
als hoe ik meestal op de foto sta?
Ja :fortune: nee.
Ach meid, zijn allemaal maar momentopnames.
Het belangrijkst is hoe anderen jou zien, vooral als het gaat om je karakter en persoonlijkheid, als dat goed zit, dan ben je sowieso mooi.
Bewegende beelden zijn heel anders dan de stilstaande beelden van een foto. Mimiek, bewegingen, maniertjes geven karakter aan je gezicht. Dat mis je vast in je foto’s.
I told you walking was idiotic.
Als een hert dat in de koplampen van een auto kijkt?
een bewegend beeld is echt iets anders dan een stilstaand beeld. Bij een stilstandbeeld vallen oneffenheden, asymmetrie of "afwijkingen" veel meer op. Zeker wanneer jij een foto van dichtbij bekijkt.

Niets van aantrekken dus. Je ben waarschijnlijk in het echt veel leuker dan op beeld.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Ja, zo’n onderkin of rare grijns is veel definitiever op foto natuurlijk.

Ik heb er bij mezelf nooit zo op gelet. Ik heb een bepaalde fotosmile aangeleerd waarmee ik vind dat ik er vrij waarheidsgetrouw op sta.
Kun je omschrijven wat je tegenstaat op de foto?

En wat voor foto's heb je het over?
Bijvoorbeeld selfies, of een kiekje met de smartphone tijdens het uitgaan, of een foto waar je echt voor poseert?
Ik kan zelf wel vaststellen of ik een hypochonder ben.
Ja ik weet wel wat het probleem is, ik ben echt heel slecht in lachen als ik zelf niet echt oprecht moet lachen. Dan sta ik dus met een hele rare niet zo charmante lach op de foto,
Dit heb ik ook, foto’s vind ik nooit mooi, maar beeld wel. Ik ga maar van het beeld uit.
Poseren voor een foto is een vak apart. Ik hou daarom ook totaal niet van die "spontane" foto's op feestjes en recepties. Ik word wel eens gevraagd om foto's te maken bij die gelegenheden, maar ik laat mensen dan altijd poseren. Doe je dat niet dan staan de meeste mensen slecht op een foto. Net een mond open en zo.
Geposeerde foto’s zijn wel de saaiste foto’s van een feestje. Wat maakt het nou uit als iemand er op een foto wat minder op staat? Een foto moet voor mij een sfeertekening zijn.
verschillende camera's vervormen op verschillende manieren het beeld.

https://photofeeler-blog.s3.amazonaws.c ... ortion.png

https://blog.photofeeler.com/why-do-i-l ... to-others/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven