Knusselend het nieuwe jaar in! ❤
maandag 31 december 2018 om 12:16
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
.
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

vrijdag 1 maart 2019 om 18:50
Ik noemde Juridisch Advies van Justitiehuizen Nachtje. Echt maandag even contact opnemen. Je hebt hulp nodig!walpurgisnacht schreef: ↑01-03-2019 17:43oudblond Moest je een piepklein gaatje vinden .Kan je nogmaals het adres geven die instantie , ben het vergeten op te schrijven .
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

vrijdag 1 maart 2019 om 20:24
Nanny ik weet dat ik aan het kortste eind ga trekken . Er is geen weg meer terug . Ik moet gewoon de gok wagen anders ga ik nooit uit deze hel raken . Maar wat ik mij afvraag , kan ik ooit nog iemand vertrouwen . Kan ik het wel aan om weer een bewindvoerder te hebben ? Ik weet het antwoord niet . Maar ik ben zo moe om altijd te moeten vechten . Merci voor je reactie , blijkbaar heb je ook het en ander meegemaakt .

vrijdag 1 maart 2019 om 21:09
Klopt ... ik sta nu ook onder bewindvoering, gelúkkig bij een bewindvoerder die echt heel erg goed is in zijn vak. Als het goed is zijn we binnenkort uit de schuldsanering, en dan ga ik bespreken of en hoe we de bewindvoering kunnen gaan afbouwen/beëindigen. En echt hoor, de goede bewindvoerders bestaan heus wel. En die snappen het als je er wel eens doorheen zit, omdat loslaten nou eenmaal fucking moeilijk is als je het een en ander meegemaakt hebt.
zaterdag 2 maart 2019 om 18:53
Dag knusselkes!
Lekker dagje hier: boodschapjes, koken en katjes spelen. Man heeft buik- en rugpijn, dus die moet extra verwend worden met kopjes venkelthee en zo. De katjes liggen gezellig bij hem op bed: pootjes om elkaar heen geslagen. Het zijn meester-knusselaars!
Geen verandering in de toestand van Maman. Ik hoop dat ze zich wat sterker gaat voelen nu ze ook bijgevoed wordt.

Lekker dagje hier: boodschapjes, koken en katjes spelen. Man heeft buik- en rugpijn, dus die moet extra verwend worden met kopjes venkelthee en zo. De katjes liggen gezellig bij hem op bed: pootjes om elkaar heen geslagen. Het zijn meester-knusselaars!
Geen verandering in de toestand van Maman. Ik hoop dat ze zich wat sterker gaat voelen nu ze ook bijgevoed wordt.

zaterdag 2 maart 2019 om 19:19
Ach Oudblond, wat vervelend!
Sterkte en beterschap voor Maman
Ik moet even zeuren, ik heb sinds donderdag weer last van onterechte relatie-onzekerheden.
Ik kan gelukkig goed praten met mijn vriend, we stellen discussies en dingen waar we mee zitten niet uit maar praten er meteen over.
Hij is daar overigens wat makkelijker in dan ik, ik ben wat introverter van nature.
We hadden vandaag weer een goed gesprek wat hem en mij goed deed.
Achteraf was het misschien te snel (onzekerheden worden door je eigen grdachten gecreëerd, dat moet je dus zelf oplossen) want ineens werd ik weer onzeker en ging twijfelen over iets waarvan ik een minuut geleden nog zei dat ik dat wilde.
Dat vond vriend vervelend, dat had ik volgens hem al eerder gedaan en het kwetste hem.
Ok ik snap dat het erg vervelend is als iemand ja zegt terwijl ze nee bedoelt en nee als ze ja bedoelt. Ik snap dat je tureluurs wordt van besluiteloze types.
Maar ik vind het overdreven dat hij er overstuur van werd en na pogingen van mij om het uit te leggen (stomme doos ook dat ik dat deed..) alleen wilde zijn.
Wat dat zeggen wil, weet ik veel... volgens bff (zelf een man) moet ik er niet zoveel achter zoeken en moet hij gewoon even tot rust komen.
(Ter info, ik denk nogal zwart wit en ben bij dit soort reacties gelijk bang dat hij wil kappen. Vriend zit echter naar eigen zeggen niet zo extreem zwart wit in elkaar)
Pffff ik weet het ff niet meer... heb ook slecht geslapen en koppijn en ik vind relaties maar ingewikkeld geloof ik.
Graag jullie eerlijke mening, je hoeft me niet te sparen.
Overdrijft vriend, of overdrijf ik en moet ik me niet zo druk maken?
Sterkte en beterschap voor Maman

Ik moet even zeuren, ik heb sinds donderdag weer last van onterechte relatie-onzekerheden.
Ik kan gelukkig goed praten met mijn vriend, we stellen discussies en dingen waar we mee zitten niet uit maar praten er meteen over.
Hij is daar overigens wat makkelijker in dan ik, ik ben wat introverter van nature.
We hadden vandaag weer een goed gesprek wat hem en mij goed deed.
Achteraf was het misschien te snel (onzekerheden worden door je eigen grdachten gecreëerd, dat moet je dus zelf oplossen) want ineens werd ik weer onzeker en ging twijfelen over iets waarvan ik een minuut geleden nog zei dat ik dat wilde.
Dat vond vriend vervelend, dat had ik volgens hem al eerder gedaan en het kwetste hem.
Ok ik snap dat het erg vervelend is als iemand ja zegt terwijl ze nee bedoelt en nee als ze ja bedoelt. Ik snap dat je tureluurs wordt van besluiteloze types.
Maar ik vind het overdreven dat hij er overstuur van werd en na pogingen van mij om het uit te leggen (stomme doos ook dat ik dat deed..) alleen wilde zijn.
Wat dat zeggen wil, weet ik veel... volgens bff (zelf een man) moet ik er niet zoveel achter zoeken en moet hij gewoon even tot rust komen.
(Ter info, ik denk nogal zwart wit en ben bij dit soort reacties gelijk bang dat hij wil kappen. Vriend zit echter naar eigen zeggen niet zo extreem zwart wit in elkaar)
Pffff ik weet het ff niet meer... heb ook slecht geslapen en koppijn en ik vind relaties maar ingewikkeld geloof ik.
Graag jullie eerlijke mening, je hoeft me niet te sparen.
Overdrijft vriend, of overdrijf ik en moet ik me niet zo druk maken?
zaterdag 2 maart 2019 om 19:35
Het is zorgelijk Nachtje. Al zegt mijn 'gevoel' dat ze er weer door gaat spartelen.

Die 'amai' heb ik zelf lang niet gebruikt. Klinkt zo als thuis! Dank je liefje!

zaterdag 2 maart 2019 om 19:42
Phoebe ik vind het het ook moeilijk hoor een vriend hebben . Na 2 jaar alleen te zijn . Maar het is zo pril bij u denk ik. Geeft het tijd en je zult het zien dat het alleen maar beter zal gaan . Het is waarschijnlijk ook voor hem niet gemakkelijk .
Blond ik duim nog altijd hoor voor u maman en moest ik het kunnen zou ik nog een kaarsje branden.
Blond ik duim nog altijd hoor voor u maman en moest ik het kunnen zou ik nog een kaarsje branden.
zaterdag 2 maart 2019 om 19:46
Pheebs; Dit is jouw onzekerheid. En de enig die daar wat mee kan, ben jij.
Ik herinner me nog het moment dat man en ik een meningsverschil hadden. Vrij heftige discussie. En dat ik plots voelde dat ik honger had en hem midden in die toestand vroeg wat hij wilde eten. En hij daar op antwoordde en ik richting keuken ging en hij uien begon te snijden.... We waren het niet eens over een onderwerp... een onderwerp en dus maar een deeltje van wat we samen delen. Sinds heb ik eigenlijk nooit meer de angst dat 'een onderwerp' de dealbreaker voor de relatie kan zijn.
Ons fundament is sterk genoeg. We zitten qua levensvisie op dezelfde lijn. We zijn lieve mensen. Dus een meningsverschil/onderwerp is geen bedreiging van 'ons'.
Jullie zijn dat fundament nog op aan het bouwen. Dat is nog in proces. Ga ajb niet panieken en daardoor dingen zeggen en doen die jullie uit elkaar drijven ipv te ontdekken hoe jullie kunnen verschillen en dat die verschillen er mogen zijn (tenzij het over levensvisies gaat die haaks staan).
En ik herken het wel: je vriend die even weg gaat. Dat heb ik ook lang gedaan als ik voelde dat ik alleen maar verder kon ruzieen/ mijn ego niet aan de kant kon zetten. Wel zei ik dat dan tegen man. ' Lief, ik ga even een ommetje maken, want ik ga stomme dingen zeggen die ik eigenlijk niet meen. En dat wil ik niet'.
Ik herinner me nog het moment dat man en ik een meningsverschil hadden. Vrij heftige discussie. En dat ik plots voelde dat ik honger had en hem midden in die toestand vroeg wat hij wilde eten. En hij daar op antwoordde en ik richting keuken ging en hij uien begon te snijden.... We waren het niet eens over een onderwerp... een onderwerp en dus maar een deeltje van wat we samen delen. Sinds heb ik eigenlijk nooit meer de angst dat 'een onderwerp' de dealbreaker voor de relatie kan zijn.
Ons fundament is sterk genoeg. We zitten qua levensvisie op dezelfde lijn. We zijn lieve mensen. Dus een meningsverschil/onderwerp is geen bedreiging van 'ons'.
Jullie zijn dat fundament nog op aan het bouwen. Dat is nog in proces. Ga ajb niet panieken en daardoor dingen zeggen en doen die jullie uit elkaar drijven ipv te ontdekken hoe jullie kunnen verschillen en dat die verschillen er mogen zijn (tenzij het over levensvisies gaat die haaks staan).
En ik herken het wel: je vriend die even weg gaat. Dat heb ik ook lang gedaan als ik voelde dat ik alleen maar verder kon ruzieen/ mijn ego niet aan de kant kon zetten. Wel zei ik dat dan tegen man. ' Lief, ik ga even een ommetje maken, want ik ga stomme dingen zeggen die ik eigenlijk niet meen. En dat wil ik niet'.

zaterdag 2 maart 2019 om 20:21
Bedankt voor jullie begripvolle en lieve reacties!
Inderdaad, het is vooral mijn onzekerheid.
En ik vind het hebben van een relatie niet altijd makkelijk, wat niet zeggen wil dat ik ermee op wil houden.
En dat heeft hij dus ook waarschijnlijk, niet meer niet minder realiseer ik me ineens...
Is het overigens op momenten dat ik last heb van negatieve gedachten en onzekerheden niet beter dat ik even afstand neem van hem?
Inderdaad ik voel me dan toch snel aangevallen en dan ga ik dingen zeggen waar ik later spijt van krijg.
Oudblond: je hebt gelijk,
zijn megasuperknusselaars! (Vooral mijn achterlijke kat is een knuffelkoningin)
Inderdaad, het is vooral mijn onzekerheid.
En ik vind het hebben van een relatie niet altijd makkelijk, wat niet zeggen wil dat ik ermee op wil houden.
En dat heeft hij dus ook waarschijnlijk, niet meer niet minder realiseer ik me ineens...
Is het overigens op momenten dat ik last heb van negatieve gedachten en onzekerheden niet beter dat ik even afstand neem van hem?
Inderdaad ik voel me dan toch snel aangevallen en dan ga ik dingen zeggen waar ik later spijt van krijg.
Oudblond: je hebt gelijk,

zondag 3 maart 2019 om 07:55
Zijn gevoel niet, maar wel zijn reactie en gedrag gisteren.
Ik was enkel ineens gaan twijfelen waarop hij ging flippen.
Anyway, ik ben rustig en ik denk dat ik het wel snap. Hij heeft duidelijk zijn hoofd vol met dingen en het werd hem denk ik even te veel.
Ik laat hem dus maar even met rust.
Is ook voor mijzelf nodig want ik ben er eniszinds geïrriteerd over.
(Ik vind het namelijk echt een beetje overdreven als je gaat flippen en gillen dat ik dat eerder zo deed en dat is gemeen blablabla als ik enkel weer es ga twijfelen)
Goedemorgen allen

anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 03-03-2019 10:12
3.35% gewijzigd

maandag 4 maart 2019 om 08:00

Ja ja ik ben er ook nog weer eens eventjes!!
Verdrietige dingen lees ik hier allemaal: maman die ziek is, bewindvoerder, relatie gezeur. Knuffel voor een ieder die hem wil hebben.
Ik las ook nog iets over carnaval dacht ik? Dat ook allemaal doorstaan, of is het nog bezig?
Hier gaat het zijn gangetje. Begin al mooi te groeien

maandag 4 maart 2019 om 08:04
Vond ik ook Coco, dat het goede woorden waren.
Ook van de rest.
Dank Twilight, knuffel terug.
Leuk, geniet ervan!
Er is overigens niet zoveel aan de hand hoor, vriend had even een beetje rust en ruimte nodig.
Ik neig dingen helaas te zwart wit te zien, niet erg fijn en het helpt me niet en dat is een beetje jammer, dat ik van onschuldige dingen snel een rampscenario maak dans ma tête...
We zijn gewoon on speaking terms, hij komt vanmiddag langs omdat ik nog even praten wil over zijn i.m.o redelijk heftige reactie op het feit dat ik enkel een beetje twijfelde over iets.
(Ik snap wel dat je weinig hebben kan wanneer je veel aan je hoofd hebt maar ik heb ook mijn grenzen)
Komt wel goed denk ik.
Iets anders, ik heb behalve 1 in de woonkamer ook nog een tvtje in de slaapkamer.
Ik vind het heerlijk om als ik moe ben al lekker naar bed te gaan en in bed nog een beetje tv te kijken, of sochtends met een mok koffie.
Echter waarschijnlijk is het rustiger zonder tv op slaapkamer, en ik kan heus wel zonder en ik zit al een poos te twijfelen om dat ding weg te doen en mijn 2e dig. Abonnement dus op te zeggen.
Is even gedoe want dat apparaatje moet dan terug etc.
Ik moet natuurlijk doen wat ik zelf wil, maar wat zouden jullie doen?
Zo dat was weer de rubriek 'Bubbels nutteloze gepieker' van vandaag
Goedemorgen, fijne week.
Ik ben overigens vanaf woensdag tot en met pasen even wat minder aanwezig, but i'll be back en ik vind jullie allemaal erg lief
Ook van de rest.
Dank Twilight, knuffel terug.
Leuk, geniet ervan!
Er is overigens niet zoveel aan de hand hoor, vriend had even een beetje rust en ruimte nodig.
Ik neig dingen helaas te zwart wit te zien, niet erg fijn en het helpt me niet en dat is een beetje jammer, dat ik van onschuldige dingen snel een rampscenario maak dans ma tête...
We zijn gewoon on speaking terms, hij komt vanmiddag langs omdat ik nog even praten wil over zijn i.m.o redelijk heftige reactie op het feit dat ik enkel een beetje twijfelde over iets.
(Ik snap wel dat je weinig hebben kan wanneer je veel aan je hoofd hebt maar ik heb ook mijn grenzen)
Komt wel goed denk ik.
Iets anders, ik heb behalve 1 in de woonkamer ook nog een tvtje in de slaapkamer.
Ik vind het heerlijk om als ik moe ben al lekker naar bed te gaan en in bed nog een beetje tv te kijken, of sochtends met een mok koffie.
Echter waarschijnlijk is het rustiger zonder tv op slaapkamer, en ik kan heus wel zonder en ik zit al een poos te twijfelen om dat ding weg te doen en mijn 2e dig. Abonnement dus op te zeggen.
Is even gedoe want dat apparaatje moet dan terug etc.
Ik moet natuurlijk doen wat ik zelf wil, maar wat zouden jullie doen?
Zo dat was weer de rubriek 'Bubbels nutteloze gepieker' van vandaag
Goedemorgen, fijne week.
Ik ben overigens vanaf woensdag tot en met pasen even wat minder aanwezig, but i'll be back en ik vind jullie allemaal erg lief

anoniem_377639 wijzigde dit bericht op 04-03-2019 08:09
10.91% gewijzigd