Collega

03-03-2019 23:57 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu ik dit lees past het misschien beter op relaties. Is niet echt een seks issue. Oeps
No comments, jouw leven, doe wat gij wilt.
voor dat je aan de seks begint , gewoon eens een avondje met een kopje thee of koffie echt duidelijk praten met elkaar. wat bedoelt hij met dichter bij elkaar, als je al vrienden bent en het bij vrienden moet/zal blijven. In wie zijn ogen dan ook.
en je kunt de mods vragen het topic te verplaatsen naar relaties via het mod topic
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Kort en krachtig.

Paar jaar terug hadden we een periode dat er misschien meer gevoelens da vriendschap tussen ons speelde.
Hij heeft dit verpest door voor zijn ex te kiezen(wat overigens niets geworden is) en mij oneerlijk te behandelen. Dit is echter uitgesproken en nu zijn we vrienden. Echter..

Paar maanden terug waren we wat aan het grappen over seks. Nu ben ik niet de persoon die seks en liefde als 1 ziet, hij deed dat wel altijd.

Nu heeft hij laten weten seks met me te willen. Met de woorden ‘als dat ons weer dichterbij elkaar brengt, wil ik dat risico nemen’

Nu ben ik in dubio. Het is een heerlijke bent waar ik los van liefde best Eem friends with benefits mee wil (geen comment, I don’t care mijn leven). Echter ben ik bang dat hij dit als anders ziet. Vooral na zijn opmerking. Ik zou het wel kunnen scheiden, maar ik ben bang dat hij dat niet kan.

Dit zou natuurlijk ten koste gaan van onze vriendschap, ook al zegt hij dat dat een voorwaarde is dat dat nier kapot gaat. Dat kan je echter nooit kunnen garanderen aangezien hij denkt dat dat ons dichter bij elkaar brengt.

Ik ben bang dat hij dat laatste ziet als iets waar ik geen interesse meer in heb, dus dat we alsnog vastlopen of zit ik nu fout met mijn gedachten?
Gaat geheid fout. Zijn bedoelingen zijn duidelijk anders, zeker als liefde en seks 1 is! Ik zal genoegen nemen met jullie vriendschap als ik jou was... succes!
En hij heeft nog een vriendin?
Je wil geen commentaar op fwb worden met hem terwijl dat net geen goede beslissing is. Loopt verkeerd af en dan zit je daar met een collega waar je ruzie mee hebt.
Maar no comment zeg je... Topic sluiten dan?
Klinkt als een goed idee om een goede relatie met je collega te verneuken. Daar krijg je zeker geen spijt van. :thumbsup:
Dont care, jouw leven!
Wat een kutsmoes om jou in bed te krijgen, door te zeggen dat het jullie dichterbij brengt. Bij mannen werkt dat helemaal niet zo.
Wat een gelul van zijn kant. Dat geloof je toch zelf niet.

Jij zegt zelf liefde en seks goed te kunnen scheiden maar ik betwijfel of je dat volhoudt als hij tijdens jullie FWB-fase vertelt dat hij aan het daten is met een ander.

Ik zou niet happen. Zoek desnoods een andere FWB.
Het klinkt alsof hij weer meer wil, dus als jij dat niet wil, zou ik er zeker niet aan beginnen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Heeey, vannacht had dit topic nog content, waar is het gebleven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven