ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
dinsdag 24 maart 2009 om 18:49
dinsdag 24 maart 2009 om 18:50
dinsdag 24 maart 2009 om 18:51
Biba,
Is die 3 puntige muts voor een baby of een wat ouder kind?
Is die 3 puntige muts voor een baby of een wat ouder kind?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
dinsdag 24 maart 2009 om 18:53
quote:varisha schreef op 24 maart 2009 @ 18:51:
was er niet iemand die de charmed boeken wilde? en de vaas met het metaal??
Wilde Zwieber die vaas niet?
Boekjes van charmed heb ik van de week zelf gekocht
was er niet iemand die de charmed boeken wilde? en de vaas met het metaal??
Wilde Zwieber die vaas niet?
Boekjes van charmed heb ik van de week zelf gekocht
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
dinsdag 24 maart 2009 om 18:54
Fijn dat jullie de foto's goed vinden.
Wat zou je ervoor terug willen hebben Biba?
Wat zou je ervoor terug willen hebben Biba?
dinsdag 24 maart 2009 om 18:56
ehhh.. verzendkosten? mail maar ff op biba72@live.nl
dinsdag 24 maart 2009 om 18:59
Jaaaahaaaaaaaaa, ik ga voor de brievenbus liggen dan!!
De schoenen voor Krokusje ga ik proberen morgen te posten, maar ik beloof nog niks. Net als 't pakketje voor Rosanna, het boek voor Molie (?? ja toch?)
En als er nog iemand iets van me moest hebben moet je het hier maar even zeggen, want ik ben de draad kwijt
Ohja, Biol nog een bedankje voor de laarzen die niet pasten
Speaking of which, wie wil ze hebben???
Amerikaanse maat 8, maat 39/40, voor vrij small voetjes.
marels_@live.nl
De schoenen voor Krokusje ga ik proberen morgen te posten, maar ik beloof nog niks. Net als 't pakketje voor Rosanna, het boek voor Molie (?? ja toch?)
En als er nog iemand iets van me moest hebben moet je het hier maar even zeggen, want ik ben de draad kwijt
Ohja, Biol nog een bedankje voor de laarzen die niet pasten
Speaking of which, wie wil ze hebben???
Amerikaanse maat 8, maat 39/40, voor vrij small voetjes.
marels_@live.nl
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 24 maart 2009 om 19:01
dinsdag 24 maart 2009 om 19:02
Wauw wat een mooie laarsjes! Zo jammer dat ik daar nooit in pas met me grote voeten, maar het is echt een plaatje hoor.
dinsdag 24 maart 2009 om 19:16
Platvoet *is diep beledigd, maar durft dit niet toe te geven aan mevrouw Marels*
Ik heb maat 40 of 41 scheelt per schoen en zeker geen smalle voeten helaas.
Blouse is wel leuk, welke maat is het Marels?
Ik heb maat 40 of 41 scheelt per schoen en zeker geen smalle voeten helaas.
Blouse is wel leuk, welke maat is het Marels?
dinsdag 24 maart 2009 om 19:17
quote:Zwieber schreef op 24 maart 2009 @ 19:06:
Jeeee! Mijn schoenendoos is beroemd!Kijk waar zo'n forum wel niet goed voor is he. Het levert beroemde schoenendozen op!
Jeeee! Mijn schoenendoos is beroemd!Kijk waar zo'n forum wel niet goed voor is he. Het levert beroemde schoenendozen op!
dinsdag 24 maart 2009 om 19:38
Ja graag dan mevrouw Marels. Wat wil je ervoor terug?
Dank je zusje!
Dank je zusje!