Entertainment alle pijlers

Yo en Wes gaan scheiden

05-03-2019 17:36 285 berichten
Altijd al eens een roddeltopic willen openen xD
Wat ik ermee wil bereiken, helemaal niets.

Maar voor wie het nog niet wist,

Yo en Wesley gaan scheiden

bron:
https://www.ad.nl/show/yolanthe-en-wesl ... ~ac268f0c/
Alle reacties Link kopieren
Nu is het wachten op lilllll kleine.
Hoe lang zal dat standhouden.
De reden laat zich raden.
Nou dat zag ik al jaren aankomen.
Gefeliciteerd met je eerste roddel topic TO.

Ik las het met verbazing. Maar misschien ben ik gewoon heel naïef hoor.
miedo schreef:
05-03-2019 17:39
Nou dat zag ik al jaren aankomen.
Hoe dan?
,,Spreien, kandelaars, servetten, handdoeken, zijden bloemen, kaasschaven, kerstballen, noem het maar op. Alles is weg. Zelfs de konijnenbontjes op het bed heeft ze vervangen voor nepbont.” quote moeder smit

Ben benieuwd of ze Wes nu ook weer helemaal leegplukt :facepalm:
sneeuwwitje80 schreef:
05-03-2019 17:41
Gefeliciteerd met je eerste roddel topic TO.

Ik las het met verbazing. Maar misschien ben ik gewoon heel naïef hoor.
Ik ook wel een beetje. Het leek altijd wel een vrij stabiel en liefdevol koppel. Maar goed het leven in de spotlights lijkt me sowieso niet echt makkelijk dus als die scheidingen in dat wereldje kijk ik niet echt van op.
Utakar schreef:
05-03-2019 17:43
,,Spreien, kandelaars, servetten, handdoeken, zijden bloemen, kaasschaven, kerstballen, noem het maar op. Alles is weg. Zelfs de konijnenbontjes op het bed heeft ze vervangen voor nepbont.” quote moeder smit

Ben benieuwd of ze Wes nu ook weer helemaal leegplukt :facepalm:

:-D
Had dit echt niet verwacht van ze. Nu is dat nergens op gebaseerd want je hebt geen idee wat er achter iemands voordeur gebeurt, maar toch. Vind het wel jammer, had ze best een goed huwelijk gegund.
:moon:
Be-grape-n?
Heeft zij al een topic geopend op de viva hoe ze alles het beste kan regelen ?Co ouderschap of een nanny ?
Ik hoop toch zo dat er een topic komt.
2019 schreef:
05-03-2019 17:48
Heeft zij al een topic geopend op de viva hoe ze alles het beste kan regelen/ Co ouderschap of een nanny ?
Ik hoop toch zo dat er een topic komt.
Heeft ze al een andere man aan de haak geslagen?
Dit moet op de Actueel-pijler!
Belg007 schreef:
05-03-2019 17:50
Geen partneralimentatie voor Wes? :proud: :applause:
Belg007 schreef:
05-03-2019 17:50
Een andere rijke man. Want zij gaat echt geen vuilnisman aan de haak slaan, hoe knap hij ook is.
2019 schreef:
05-03-2019 17:51
Geen partneralimentatie voor Wes? :proud: :applause:
Aan kinderali zal ie waarschijnlijk al blut genoeg zijn.

Bij mijn weten zit ie momenteel in Qatar, dus co-ouder zal er wel niet van komen ...
Ze heeft al een appartement in Amsterdam.
Wesley Sneijder en Yolanthe Sneijder-Cabau hebben besloten uit elkaar te gaan. Het voormalige koppel laat dinsdag weten dat zij gaan scheiden.

"Yolanthe Sneijder-Cabau en Wesley Sneijder-Cabau hebben besloten uit elkaar te gaan", staat in de verklaring die zij met NU.nl delen. "Zij hopen op respect voor hun privacy. Beiden houden een voorlopige pers- en mediastop."

De 34-jarige Sneijder en 33-jarige Sneijder-Cabau waren sinds mei 2009 samen, trouwden in juli 2010 in de Italiaanse plaats Castelnuovo Berardenga en hebben een zoon: Xess Xava (3). Sneijder heeft ook een tweede zoon, Jessey, die hij eerder met zijn jeugdliefde Ramona kreeg.

In september liet het stel nog weten dat zij midden in een adoptieproces zaten. "We wachten nu tot we worden gebeld", vertelde Sneijder-Cabau aan het AD. "Het kan nog wel twee jaar duren voordat we iets horen."

De presentatrice heeft altijd gezegd graag een groot gezin te willen en vertelde in interviews over de hormoonkuren die ze kreeg om zwanger te worden van haar zoon.

langere tijd geruchten over huwelijksproblemen
Er gingen al langere tijd geruchten rond dat de twee met huwelijksproblemen kampten. Die kwamen onder meer op gang doordat de actrice en presentatrice nauwelijks foto's van Sneijder deelt op sociale media.

"Al met al is het denk ik een opeenstapeling van factoren die tot bepaalde speculaties heeft geleid", vertelde Cabau van Kasbergen daarover in Grazia.

De geruchten raakten de presentatrice destijds niet. "Want ik weet hoe het echt zit. Wesley heeft wel even van zich laten horen via sociale media, omdat hij er teleurgesteld over was dat bepaalde roddels als feiten werden gepresenteerd. Tot hier en niet verder."

Ook Sneijder sprak zich eerder uit over mogelijke scheuren binnen hun relatie. "We zijn gewoon druk. Ik hier, Yolanthe in Amerika. We hebben elke dag contact via Facetime", aldus Sneijder in een reactie op een bericht uit Privé.

Voetballer Sneijder is met 134 duels recordinternational van Oranje en speelt sinds januari 2018 voor het team Al-Gharafa uit Qatar. Het stel woont daar ook, maar Cabau-Sneijder heeft ook een appartement in Amsterdam voor wanneer zij in Nederland voor werk is

Bron: nu.nl

Ze zaten dus ook nog in een adoptieproces.
Is Jantje Smit weer beschikbaar?
Ik hou mijn man voorlopig thuis. Je weet maar nooit.
.
anoniem_380666 wijzigde dit bericht op 05-03-2019 18:01
98.97% gewijzigd
Ze hebben het lang volgehouden.
I wanna live my life with the volume full!
Eidde schreef:
05-03-2019 18:00
Ze hebben het lang volgehouden.
Meer voor de schijn.
Het-groepje schreef:
05-03-2019 17:58
Ik hou mijn man voorlopig thuis. Je weet maar nooit.
:HA:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven