Entertainment alle pijlers

Beroemde mensen en plastische chirugie

14-02-2019 10:53 3001 berichten
Als ik door instagram foto’s scroll en vele fotos voorbij zie komen van bv Courtney Cox, Jennifer Aniston, Madonna maar ook bv Carice van houten of een Monica Geuze dan krijg ik t gevoel dat er van alles is gedaan aan hun uiterlijk. En ik vind t zo zonde. De druk van mooi “moeten” zijn zal groot zijn maar ik heb t vermoeden dat wanneer ze niets gedaan zouden hebben ik ze vele malen mooier zou vinden. Ze hebben nu allemaal een soort standaard gezicht met vollere lippen, strakkere wangen en ik weet niet.. een soort gekke grimas. Vinden ze dit zelf echt mooier? Of zijn ze vooral heel bang voor de oudere
Look?
Ik verbaas me er over en was benieuwd wat anderen er van vinden.
Alle reacties Link kopieren
Is die laatste foto met het roze haar de zangeres van Garbage?
Wauw, geweldig... Ze ziet er echt goed uit.

Ik volg dit topic maar nog niet gereageerd.
Plaatjes plakken lukt mij nooit, maar die vrouw van Lil Kleine... Ik zag haar laatst voorbij komen op tv met zo'n nieuw programma, ze lijkt door al die ingrepen veel ouder o_o
Alle reacties Link kopieren
yesss schreef:
06-03-2019 22:14
Is die laatste foto met het roze haar de zangeres van Garbage?
Wauw, geweldig... Ze ziet er echt goed uit.
Yup, dat is Shirley Manson. :heart:

De andere drie zijn:

Alison Mosshart (zangeres van The Kills en The Dead Weather)
Kelli Ali (solo en vroeger de lead zangeres van de Sneaker Pimps)
Toni Halliday (was de zangeres van Curve)
We used to be friends...
nohr schreef:
06-03-2019 22:10
Dat hier nog geen foto’s van Yolanthe zijn geplaatst 😬
Wel hoor
Alle reacties Link kopieren
yesss schreef:
06-03-2019 22:14
Plaatjes plakken lukt mij nooit, maar die vrouw van Lil Kleine... Ik zag haar laatst voorbij komen op tv met zo'n nieuw programma, ze lijkt door al die ingrepen veel ouder o_o
Echt hè, dat bedoelde ik ook. Op de een of andere manier kloppen de verhoudingen van haar gezicht niet meer. Dat een man daar blij van kan worden :?:
Alle reacties Link kopieren
boontje80 schreef:
06-03-2019 22:52
Echt hè, dat bedoelde ik ook. Op de een of andere manier kloppen de verhoudingen van haar gezicht niet meer. Dat een man daar blij van kan worden :?:
Nou, ik niet. Maar ene Lil Kleine blijkbaar wel.
We used to be friends...
Alle reacties Link kopieren
boontje80 schreef:
06-03-2019 21:06
Niet echt beroemd als je het mij vraagt, maar wel nogal shocking: die 2 presentatoren van MTV's just tattoo bla bla. Ik vind het echt ongelofelijk dat die hoofden überhaupt op tv mogen. Wat een karikaturen. Waarom doet iemand zichzelf zoiets aan?!

Of is het niet de bedoeling van dit topic om onze plastic medemens te bekritiseren?

Oh jaaaa, Charlotte !

Afbeelding

Zonde...
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
S0LEIL schreef:
06-03-2019 23:42
Oh jaaaa, Charlotte !

Afbeelding

Zonde...
Afbeelding
En toch vind ik haar wel leuk. Bedoelde de vriendin van kleine kleine en die verschrikkelijk overdreven Koen ploflip.
Alle reacties Link kopieren
boontje80 schreef:
06-03-2019 23:51
En toch vind ik haar wel leuk. Bedoelde de vriendin van kleine kleine en die verschrikkelijk overdreven Koen ploflip.
Ja maar ik moest door jouw post ineens aan Charlotte denken :D
Ik vind haar ook wel leuk, ontwapend bijna.
De Nederlandse versie heb ik nooit gezien.
Alle reacties Link kopieren
S0LEIL schreef:
06-03-2019 23:54
Ja maar ik moest door jouw post ineens aan Charlotte denken :D
Ik vind haar ook wel leuk, ontwapend bijna.
De Nederlandse versie heb ik nooit gezien.
De Engelsen zijn er blijkbaar beter in om ondanks tig verbouwingen toch leuk te blijven ;-)
Alle reacties Link kopieren
CourtneyTT schreef:
06-03-2019 21:41
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Zo kan het dus ook.

Wat (naar mijn mening) mooie dames tussen de 40 en 50 zonder enige plastische ingrepen.
Hoe weet je zo zeker dat ze niks hebben laten doen? Ze zien er allemaal redelijk rimpelloos uit.

(Dacht dat die derde een oude foto van Debby Harry was, lol. Goed dat je later nog ff schrijft wie het zijn.)
Een beetje offtopic. Iemand Hotter than my daughter gekeken van gisteren? Dacht even kijken hoe Patty het doet. Was er een moeder die haar borsten flink heeft vergroot, botox (botex :lol: ) in laten spuiten, maar ondertussen de hele tijd met haar mond wijd open lachen waardoor je kan zien dat ze een tand mist. Zo stom, maar dat laatste bleef dus mijn aandacht trekken, hoe mooi ze ook is geworden op het eind.

Ik vind er verzorgd uitzien duizend maal belangrijker dan al het andere.
Alle reacties Link kopieren
S0LEIL schreef:
06-03-2019 23:42
Oh jaaaa, Charlotte !

Afbeelding

Zonde...
Afbeelding
Nou ik vind haar wel opgeknapt hoor
Alle reacties Link kopieren
boontje80 schreef:
06-03-2019 23:51
En toch vind ik haar wel leuk. Bedoelde de vriendin van kleine kleine en die verschrikkelijk overdreven Koen ploflip.
Afbeelding

Ik kan niet naar die mensen kijken, wat ontzettend lelijk.
Alle reacties Link kopieren
nohr schreef:
06-03-2019 22:10
Dat hier nog geen foto’s van Yolanthe zijn geplaatst 😬
Ik vind Yolanthe wel meevallen. Ze heeft een wat smaller gezicht wel (dat krijgen we allemaal met het ouder worden) en is veel afgevallen. Maar qua ingrepen zie ik weinig
Alle reacties Link kopieren
Ik ken die Charlotte niet, maar het zijn haar lippen en een heleboel make up.
Make up kan een mens totaal veranderen.
Alle reacties Link kopieren
Yolanda Hadid (moeder van Gigi en Bella) zegt helemaal te zijn gestopt met cosmetische ingrepen:

https://www.glamour.nl/nieuws/celebs/a2 ... xtensions/
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
07-03-2019 13:36
Ik vind Yolanthe wel meevallen. Ze heeft een wat smaller gezicht wel (dat krijgen we allemaal met het ouder worden) en is veel afgevallen. Maar qua ingrepen zie ik weinig
Nou... Botox, fillers, haarlijn aan laten passen, compleet nieuw kunstgebit, noem dat maar niks. Haar hele hoofd is gedaan . Doodzonde als je het mij vraagt, ze heeft het niet nodig. Ze is (was) prachtig
Always look on the bright side of life
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
07-03-2019 13:36
Ik vind Yolanthe wel meevallen. Ze heeft een wat smaller gezicht wel (dat krijgen we allemaal met het ouder worden) en is veel afgevallen. Maar qua ingrepen zie ik weinig
Je maakt een grapje 😂
Zij heeft zoveel laten doen...

Jennifer Connelly is hier ook nog niet voorbij gekomen.
Hele mooie vrouw en bij haar is het nog wel natuurlijk gedaan, maar hoe zij er in Labyrinth uit zag vond ik zoveel mooier.
yesss wijzigde dit bericht op 12-03-2019 08:51
22.82% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
https://www.google.com/search?q=jennife ... Nn6OzX0aaM
Alle reacties Link kopieren
https://www.google.com/search?q=jennife ... SpYFhwt6MM

Plaatjes plakken lukt nog steeds niet.
Hier was zij zo mooi..
Alle reacties Link kopieren
Flowerspowers schreef:
07-03-2019 15:31
Nou... Botox, fillers, haarlijn aan laten passen, compleet nieuw kunstgebit, noem dat maar niks. Haar hele hoofd is gedaan . Doodzonde als je het mij vraagt, ze heeft het niet nodig. Ze is (was) prachtig
Kunstgebit nog wel :-D Het zouden hooguit facings zijn, maar dat is het niet. Gebleekt, sure. Het verschil bij haar mond komt door het afvallen, Botox voor de gummy smile en het opvullen van de lippen. Die haargrens is wel veel beter nu, het zag er ook vreemd uit destijds.
Alle reacties Link kopieren
Bij Yolanthe is het niet verkeerd gedaan maar wie googled ziet dat ze erg is veranderd in de loop der jaren. Haar haargrens is veranderd door een goede shampoo, haar tanden/tandvlees door een goede tandpasta. Haar lippen zijn ook voller geworden en toen ze bij paul de leeuw was ontkende ze glashard dat haar lippen waren opgevuld. Haar volslankere lijf zoals je kunt zien bij de lama's heeft ze ingeruild voor een superslank lichaam, maar in haar eigen documentaire van jaren terug eet ze lekker friet, pannenkoeken ed.

Later bij rtl late night viel iedereen over haar heen omdat ze er zo anders uitzag. Dat bleek achteraf aan de hormonen te liggen. Maar ik ken iemand die ook die behandeling heeft ondergaan, maar zo erg ga je er niet anders van uitzien hoor.

Het zou haar sieren als ze eens eerlijk zou toegeven in plaats van ontkennen.

Verder is het allemaal goed gelukt hoor en tegenwoordig doet iedereen op zijn minst botox, maar zeg dan niet zonder expressie dat je gewoon goede genen hebt, wees eerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Kijk, niet helemaal on topic, maar hier zie je in de filmpjes wat je met make up kunt doen.

https://www.ad.nl/buitenland/chinese-vr ... ~a2d92b1a/
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
07-03-2019 12:19
Nou ik vind haar wel opgeknapt hoor
Echt???
Alle reacties Link kopieren
moonlight schreef:
07-03-2019 16:28
Bij Yolanthe is het niet verkeerd gedaan maar wie googled ziet dat ze erg is veranderd in de loop der jaren. Haar haargrens is veranderd door een goede shampoo, haar tanden/tandvlees door een goede tandpasta. Haar lippen zijn ook voller geworden en toen ze bij paul de leeuw was ontkende ze glashard dat haar lippen waren opgevuld. Haar volslankere lijf zoals je kunt zien bij de lama's heeft ze ingeruild voor een superslank lichaam, maar in haar eigen documentaire van jaren terug eet ze lekker friet, pannenkoeken ed.

Later bij rtl late night viel iedereen over haar heen omdat ze er zo anders uitzag. Dat bleek achteraf aan de hormonen te liggen. Maar ik ken iemand die ook die behandeling heeft ondergaan, maar zo erg ga je er niet anders van uitzien hoor.

Het zou haar sieren als ze eens eerlijk zou toegeven in plaats van ontkennen.

Verder is het allemaal goed gelukt hoor en tegenwoordig doet iedereen op zijn minst botox, maar zeg dan niet zonder expressie dat je gewoon goede genen hebt, wees eerlijk.
Hoe dan??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven