Knusselend het nieuwe jaar in! ❤
maandag 31 december 2018 om 12:16
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
.
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zaterdag 9 maart 2019 om 20:22
Dappertje: Het is niet leuk om lijnrecht tegenover iemand te staan van wie je ook houdt. Maar komt wel goed. Dingen hebben hun tijd en gang nodig
Ik geniet ontzettend van mijn eigen kleine-grote gelukjes. De katjes die de lente in hun bolletjes hebben, man die weer wat mobieler is en daarmee ook gezelliger
nageltjes die voor 1 keer helemaal perfect gelakt zijn (door mezelf! Meestal geef ik het op en laat het doen), een soepje dat veel lekkerder uitpakte dan gedacht en dat soort geneuzel
Heerlijk om bij stil te staan.
Oh en ik vergeet het belangrijkste: ik heb zelf rode kool gemaakt! Voor de allereerste keer. Ik lust de potjes en diepvriesvarianten niet. Ik kreeg klaargemaakte en geweckte rode kool van Maman (uit haar tuin). Maar dus al een paar jaar niet meer en nu vond ik het tijd om me er zelf aan te wagen. Heb haar 3 keer gebeld voor advies maar het is dus heel vertrouwd lekker geworden! Kalfsworstjes en aardappeltjes erbij: Ik heb nog net mijn vingers niet mee opgegeten!

Ik geniet ontzettend van mijn eigen kleine-grote gelukjes. De katjes die de lente in hun bolletjes hebben, man die weer wat mobieler is en daarmee ook gezelliger

Oh en ik vergeet het belangrijkste: ik heb zelf rode kool gemaakt! Voor de allereerste keer. Ik lust de potjes en diepvriesvarianten niet. Ik kreeg klaargemaakte en geweckte rode kool van Maman (uit haar tuin). Maar dus al een paar jaar niet meer en nu vond ik het tijd om me er zelf aan te wagen. Heb haar 3 keer gebeld voor advies maar het is dus heel vertrouwd lekker geworden! Kalfsworstjes en aardappeltjes erbij: Ik heb nog net mijn vingers niet mee opgegeten!
oudblond wijzigde dit bericht op 09-03-2019 20:25
30.07% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 9 maart 2019 om 20:24
zaterdag 9 maart 2019 om 20:27
Ik vind het heel bijzonder en mooi om te zien hoe je ermee omgaat Blondje. En ook hoe je van de kleine dingen geniet ondanks wat er nu gebeurt. Of misschien wel juist dankzij.

Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zaterdag 9 maart 2019 om 20:46
Grappig dat ik me door jullie realiseer dat ik ga koken als ik moet nadenken/verwerken! Ik denk dat ik jullie beter gewoon een keer of 2 per week uitnodig voor het diner want mijn vriezer zit al zowat vol lekkere stoof-soep-saus-lasagna... Daar kan niet heel veel meer bij
Heb ik meteen weer argumenten naar man toe waarom ik wel WEL nog stoelen mag kopen (ik heb verbod op servies en stoelen, en eh... dat is natuurlijk (NIET) terecht)!

zaterdag 9 maart 2019 om 20:52

Ik verheugt me al op de knusseltjes, want van mijn eten wordt iedereen een liever mens. *moffelt de xtc in haar bh*
zaterdag 9 maart 2019 om 20:55
* trekt ook BH recht *
Hmm lekker hoor. Ik lust ook wel wat denk ik.
Apart hè eigenlijk dat eten en koken voor jou zo belangrijk zijn en je tegelijkertijd zo'n moeite moet doen om op gewicht te blijven.
Hmm lekker hoor. Ik lust ook wel wat denk ik.

Apart hè eigenlijk dat eten en koken voor jou zo belangrijk zijn en je tegelijkertijd zo'n moeite moet doen om op gewicht te blijven.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
zaterdag 9 maart 2019 om 20:59
En knusselen en bh's uittrekken doe ik ook graag

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zaterdag 9 maart 2019 om 21:00

zaterdag 9 maart 2019 om 21:01
Ja, dat is misschien wel zo. Maar ik heb nooit een vervelende relatie met eten gekregen. Baalde wel als een stekker dat ik vaak ziek werd van de dingen die ik erg lekker vind. Maar het heeft me nooit in de weg gestaan om te genieten van smaken in mijn hoofd samen te voegen en op momenten dat mijn buik niet de hoofdrol speelde, lekker gaan te experimenteren. Dat gewicht. Tja, dat is het resultaat van een fysieke ziekte. Daar heb ik mee om leren gaan al baal ik enorm als ik weer op het randje zit zoals nu. Het houdt me niet tegen om bourgondisch te denken en als het kan - ook te eten!
zaterdag 9 maart 2019 om 21:06
zaterdag 9 maart 2019 om 21:07
zaterdag 9 maart 2019 om 21:12
zaterdag 9 maart 2019 om 21:24
Die zijn WOW Popje. Mijn Franse oma had een lingeriewinkel en leerde me hoe ik mijn bh aan moest trekken: Schouderbandjes omdoen, voorover buigen, je borsten in de cups laten vallen, rechtop gaan staan en haakjes dichtmaken. Uit haar winkeltje heb ik nog zijden naadkousen met een gordeltje
Ik heb geen rondingen die ik in de verf kan zetten maar ik heb hoeken en lengte die ook tot de verbeelding spreken met de juiste accessoires

zaterdag 9 maart 2019 om 21:25
Ik wil toch eerst die 10 kilo eraf. Dan verklap ik daarna wel waar ik nog kipfiletjes heb of niet.

zaterdag 9 maart 2019 om 21:28
@Blond Ik geloof meteen dat ook jij je prachtig kunt kleden naar jouw figuur 
Dat vind ik sowieso. Bijna elk figuur kan mooi zijn, als je weet hoe je te kleden.
Ik heb zelf trouwens een zwak voor flapperjurken, maar staan met mijn figuur totaal niet. Zie ik er uit als een rugbyer in een jurk
Dat vind ik sowieso. Bijna elk figuur kan mooi zijn, als je weet hoe je te kleden.
Ik heb zelf trouwens een zwak voor flapperjurken, maar staan met mijn figuur totaal niet. Zie ik er uit als een rugbyer in een jurk

I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zaterdag 9 maart 2019 om 21:30
Hier ben ik het helemaal mee eens! Ik vind het altijd zo jammer als ik iemand tegenkom waarbij ik denk: Keek je in de spiegel en zag je niet hoeveel mooier je bent?lollypopje schreef: ↑09-03-2019 21:28@Blond Ik geloof meteen dat ook jij je prachtig kunt kleden naar jouw figuur
Ik heb zelf trouwens een zwak voor flapperjurken, maar staan met mijn figuur totaal niet. Zie ik er uit als een rugbyer in een jurk![]()