Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05
zondag 10 maart 2019 om 09:58
Jolly welkom thuis, ging het qua pijn goed de terugreis?
Lientje dat is ook niet niks, je bent eigenlijk constant overbelast. Hopelijk komt er een baan op je pad die je en veel voldoening geeft maar ook een die wat liever voor je lijf is.
Respect hoor hoe jij alles draaiende weet te houden en dan de behoorlijke zware klussen nog in en om het huis!
Kohaku veel sterkte!
Nartjie veel sterkte!
Man zegt dat we beter morgen naar m'n moeder kunnen gaan ivm de wind vandaag. Beter natuurlijk, moeten toch wat bruggen over en als je toch kunt kiezen waarom niet. fijne zondag iedereen!
Lientje dat is ook niet niks, je bent eigenlijk constant overbelast. Hopelijk komt er een baan op je pad die je en veel voldoening geeft maar ook een die wat liever voor je lijf is.
Respect hoor hoe jij alles draaiende weet te houden en dan de behoorlijke zware klussen nog in en om het huis!
Kohaku veel sterkte!
Nartjie veel sterkte!
Man zegt dat we beter morgen naar m'n moeder kunnen gaan ivm de wind vandaag. Beter natuurlijk, moeten toch wat bruggen over en als je toch kunt kiezen waarom niet. fijne zondag iedereen!

zondag 10 maart 2019 om 12:17
Kohaku: heel veel sterkte!
Chia: lijkt me wel verstandig om de reis uit te stellen. Het stormt hier echt al behoorlijk in ieder geval.
Inmiddels voel ik me wat beter maar nog erg moe.
Ik denk dat ik mijn bloedwaarden ook nog eens moet laten checken, ik slik al meer dan tien jaar een hoge dosis maagbeschermer.
Fijne zondag iedereen!
Chia: lijkt me wel verstandig om de reis uit te stellen. Het stormt hier echt al behoorlijk in ieder geval.
Inmiddels voel ik me wat beter maar nog erg moe.
Ik denk dat ik mijn bloedwaarden ook nog eens moet laten checken, ik slik al meer dan tien jaar een hoge dosis maagbeschermer.
Fijne zondag iedereen!

zondag 10 maart 2019 om 13:59
Ja, dat is van invloed op de opname van B12 en, volgens mij, ook magnesium. De waardes zeggen dan niet alles, want je
kunt, ook als die goed zijn, er te weinig van opnemen.

zondag 10 maart 2019 om 14:34
zondag 10 maart 2019 om 15:53
Dat wist ik dus niet van die b12.
Nu maak ik dat sowieso al tekort aan, maar goed, dat zei mijn homeopaat destijds.
Mijn huisarts gelooft niet in een vitamine b12 gebrek.
En pillen heb ik ook lang bijgeslikt( van solgar hoge dosis ) maar dat deed ook niet veel.
Ik heb al zóveel geprobeerd....
Niks werkt langdurig en goed helaas
Nu maak ik dat sowieso al tekort aan, maar goed, dat zei mijn homeopaat destijds.
Mijn huisarts gelooft niet in een vitamine b12 gebrek.
En pillen heb ik ook lang bijgeslikt( van solgar hoge dosis ) maar dat deed ook niet veel.
Ik heb al zóveel geprobeerd....
Niks werkt langdurig en goed helaas
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

zondag 10 maart 2019 om 16:05
zondag 10 maart 2019 om 16:07
zondag 10 maart 2019 om 16:07
Als je vitamine b12 te weinig opneemt, helpen pillen meestal niet. Want die kun je dan ook niet verwerken.
Tenminste zo heb ik het begrepen van mensen uit mijn omgeving.
Vandaar dat het word gespoten bij een te kort. En moeite met opname.
Ik neem zelf Floradix drankje, daar zit ook b12 in. Vloeibaar neem jij het, lientje, dan misschien beter op. Kun je altijd een keer proberen.
Tenminste zo heb ik het begrepen van mensen uit mijn omgeving.
Vandaar dat het word gespoten bij een te kort. En moeite met opname.
Ik neem zelf Floradix drankje, daar zit ook b12 in. Vloeibaar neem jij het, lientje, dan misschien beter op. Kun je altijd een keer proberen.
zondag 10 maart 2019 om 16:08
Heeey, tegelijkertijd.JollyRider schreef: ↑10-03-2019 16:07Mijn huisarts begin een tijdje terug over b12-tekort. Op mijn vraag of dat met pillen opgelost moet worden gaf hij aan dat dat niet kan, het kan alleen met injecties. Zei hij.
Welkom terug jolly! En nu 2 weken bijkomen mag je wel van zo'n trip. Fijn dat je het leuk gehad hebt.
zondag 10 maart 2019 om 16:10
zondag 10 maart 2019 om 17:39
Middag! Bijna avond :p
Ik leef gelukkig weer redelijk, heb wel heel erg zitten wanen vanmiddag maar gelukkig waren mijn ouders en zus langs gekomen en heb ik verder bij de begeleiding gezeten.
Morgen word er contact opgenomen met de psychiater of dit nog lang gaat duren.
Ik leef gelukkig weer redelijk, heb wel heel erg zitten wanen vanmiddag maar gelukkig waren mijn ouders en zus langs gekomen en heb ik verder bij de begeleiding gezeten.
Morgen word er contact opgenomen met de psychiater of dit nog lang gaat duren.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
zondag 10 maart 2019 om 17:48