Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05

zondag 10 maart 2019 om 19:12
Ik weet idd dat ik eigenlijk spuiten nodig heb voor b12.
Maar ja. Geen meewerkende huisarts en dan houdt het helaas op.
Dreamer, alle visite kwam erg gedoseerd. Fijn, want niet zo'n piekdrukte.
Nu wel een zooitje hier. Zo nog ff opruimen maar, alles is geweest.
Moeder kwam niet. Neven en nichten ook niet. En zwager had teveel last van de chemo dus die was er ook niet. Dat scheelde.
Man of 15 totaal, netjes verdeeld in groepjes over de dag
Maar ja. Geen meewerkende huisarts en dan houdt het helaas op.
Dreamer, alle visite kwam erg gedoseerd. Fijn, want niet zo'n piekdrukte.
Nu wel een zooitje hier. Zo nog ff opruimen maar, alles is geweest.
Moeder kwam niet. Neven en nichten ook niet. En zwager had teveel last van de chemo dus die was er ook niet. Dat scheelde.
Man of 15 totaal, netjes verdeeld in groepjes over de dag
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
zondag 10 maart 2019 om 19:16
Jolly nog even genieten van je zondag, dat zal je wel nodig hebben na zo,n reis. Ik ga dat toch een ns navragen over vit b12 tekort en het aanvullen daarvan via injecties. M'n moeder heeft een tekort zagen ze in t ziekenhuis, morgen navragen hoe ze dat aanvullen.
Cesium wij zijn niet meer gegaan, Van Rotterdam richting Brabant en Zeeland heeft het behoorlijk gespookt en die kant moesten we net op.
Ik wist het ook niet van maagbeschermers en vitamine tekorten, ondanks dat ik een prima huisarts heb moest ik toch vragen om op vitamine d getest te worden. Tekort had ik zoals zoveel mensen geloof ik.
Farmacogenetica is ook iets wat heel interessant is om op te googlen. Medicijnen en de effectiviteit ervan is bij iedereen verschillend. Door DNA onderzoek zijn er nu zo,n 80 medicijnen waarbij ze een doseringsadvies kunnen geven. Vooral mensen die veel bijwerkingen hebben hebben veel aan zo,n test.
Kohaku fijn dat je je weer wat beter voelt!
Cesium wij zijn niet meer gegaan, Van Rotterdam richting Brabant en Zeeland heeft het behoorlijk gespookt en die kant moesten we net op.
Ik wist het ook niet van maagbeschermers en vitamine tekorten, ondanks dat ik een prima huisarts heb moest ik toch vragen om op vitamine d getest te worden. Tekort had ik zoals zoveel mensen geloof ik.
Farmacogenetica is ook iets wat heel interessant is om op te googlen. Medicijnen en de effectiviteit ervan is bij iedereen verschillend. Door DNA onderzoek zijn er nu zo,n 80 medicijnen waarbij ze een doseringsadvies kunnen geven. Vooral mensen die veel bijwerkingen hebben hebben veel aan zo,n test.
Kohaku fijn dat je je weer wat beter voelt!
maandag 11 maart 2019 om 08:06
Goedemorgen
ik heb het ook niet gezien, Nartje.. hoop dat eea goed gaat met de insulinespuit.
En de hulpverlening.
Hier is op dit moment een zonnetje. Zou lekker zijn als die bleef, maar dat zit niet in de voorspellingen he. Ik ben vandaag vrij, morgen gaan we nogal erg vroeg op weg naar oudste in Londen. Vandaag pakken dus.
ik heb het ook niet gezien, Nartje.. hoop dat eea goed gaat met de insulinespuit.
En de hulpverlening.
Hier is op dit moment een zonnetje. Zou lekker zijn als die bleef, maar dat zit niet in de voorspellingen he. Ik ben vandaag vrij, morgen gaan we nogal erg vroeg op weg naar oudste in Londen. Vandaag pakken dus.
Later is nu

maandag 11 maart 2019 om 08:23

maandag 11 maart 2019 om 10:04
maandag 11 maart 2019 om 10:17
Oei cesium dat is niet fijn een lekkage, jammer van het nest maar gelukkig is het nog vroeg in t jaar, ze zullen een nieuw nest bouwen.
Er staat nog een harde wind maar wij gaan over een uurtje rijden, man is vandaag nog vrij dus uitstellen kan niet meer.
Pak ze he dreamer, leuk vooruitzicht om morgen je oudste weer te zien!
Rustig aan maar vandaag Lise, vaak is 1 verplichting per dag al genoeg voor de rug.
Fijne dag!
Er staat nog een harde wind maar wij gaan over een uurtje rijden, man is vandaag nog vrij dus uitstellen kan niet meer.
Pak ze he dreamer, leuk vooruitzicht om morgen je oudste weer te zien!
Rustig aan maar vandaag Lise, vaak is 1 verplichting per dag al genoeg voor de rug.
Fijne dag!

maandag 11 maart 2019 om 12:18
Hier ook stormschade, maar gelukkig alleen in de tuin (trampoline aan gort). Waterschade is altijd balen, Cesium. En wat zielig voor de vogels
Ik moet echt weer wennen thuis. We waren maar een weekje weg en nog wel in eigen land, maar het voelt alsof ik terugkom van een wereldreis. Ik moet er echt weer in komen. Net een paar uur gewerkt. Nu weer even plat.
Wat ik merk, is dat ik meer tot rust kom in een vakantiehuis, omdat er minder om me heen is wat ik moet doen (terwijl ik het niet allemaal kan).
Het huis is al leger dan het vroeger was, maar ik wil nog een slag maken. Lastig, met zo weinig energie, dus ik ga maar weer op de ‘10 minuten per dag’ tour. Op den duur zal het verschil wel merkbaar worden hoop ik. “Eén draad per dag, is een hemdsmouw in een jaar”, zegt Teunie (van mijn favoriete Eenvoudig Leven blog) tenslotte ook altijd.

Ik moet echt weer wennen thuis. We waren maar een weekje weg en nog wel in eigen land, maar het voelt alsof ik terugkom van een wereldreis. Ik moet er echt weer in komen. Net een paar uur gewerkt. Nu weer even plat.
Wat ik merk, is dat ik meer tot rust kom in een vakantiehuis, omdat er minder om me heen is wat ik moet doen (terwijl ik het niet allemaal kan).
Het huis is al leger dan het vroeger was, maar ik wil nog een slag maken. Lastig, met zo weinig energie, dus ik ga maar weer op de ‘10 minuten per dag’ tour. Op den duur zal het verschil wel merkbaar worden hoop ik. “Eén draad per dag, is een hemdsmouw in een jaar”, zegt Teunie (van mijn favoriete Eenvoudig Leven blog) tenslotte ook altijd.

maandag 11 maart 2019 om 12:31
Doro: ik ben ook al jaren volger van het blog van Teunie! Ze is altijd zo blijmoedig en opgewekt, ook als het leven tegen zit. Ik leer van haar houding.
Jammer van de trampoline, misschien ingraven de volgende keer?
En daar heb je zo’n huisje natuurlijk voor: even helemaal er uit! Heerlijk toch dat je dat nu op een goed berijdbare afstand hebt.
Jammer van de trampoline, misschien ingraven de volgende keer?
En daar heb je zo’n huisje natuurlijk voor: even helemaal er uit! Heerlijk toch dat je dat nu op een goed berijdbare afstand hebt.

maandag 11 maart 2019 om 12:49
Lise,ik heb veel van de b12 tekort verschijnselen ja.
Maar mijn huisarts gelooft daar niet in. Dus ook geen bloedonderzoek daarop.
Jaren terug ben ik dus ooit naar een homeopaat geweest en die constateerde dat ik b12 niet goed opneem in mijn bloed. Tevens had ik daardoor een eiwitvergiftiging( hangt ook wat met elkaar samen)
Ik heb toen 3 keer een injectie met b12 gehad en ik voelde me zó goed toen!
Bijna als voor mijn infarct, zo fit en gezond en geen/ weinig pijn.
Zo balen dat ik een huisarts heb die b12 gebrek onzin vindt....
Maar mijn huisarts gelooft daar niet in. Dus ook geen bloedonderzoek daarop.
Jaren terug ben ik dus ooit naar een homeopaat geweest en die constateerde dat ik b12 niet goed opneem in mijn bloed. Tevens had ik daardoor een eiwitvergiftiging( hangt ook wat met elkaar samen)
Ik heb toen 3 keer een injectie met b12 gehad en ik voelde me zó goed toen!
Bijna als voor mijn infarct, zo fit en gezond en geen/ weinig pijn.
Zo balen dat ik een huisarts heb die b12 gebrek onzin vindt....
maandag 11 maart 2019 om 12:53
Dreamer, alvast veel plezier gewenst!
Lekker , weer even weg.
Hier ben ik met man aan de slaapkamers bezig. Schuren en schilderen. Morgen weer een stuk behang erop zien te krijgen waarschijnlijk.
Hier is door de storm de stal van de buren ingestort.
Gelukkig waren alle dieren erin al verhuisd naar de net opgeleverde nieuwe stal.
Lekker , weer even weg.
Hier ben ik met man aan de slaapkamers bezig. Schuren en schilderen. Morgen weer een stuk behang erop zien te krijgen waarschijnlijk.
Hier is door de storm de stal van de buren ingestort.
Gelukkig waren alle dieren erin al verhuisd naar de net opgeleverde nieuwe stal.
![Happy :-]](./../../../../smilies/77_happy.gif)

maandag 11 maart 2019 om 13:24
Hier heeft het ook bizar hard gewaaid. Ik wilde eigenlijk zomerbollen gaan planten dit weekend naar die zakjes waren zo met bollen en al weggewaaid.
Heb de buurman zijn tuinstoel door de tuin zien vliegen.. en mijn groenkliko is bovenop al mijn crocusjes en blauwe druifjes gevallen. En ik heb het hele huis bij elkaar gegild met het onweer.
Lientje, ik vind dat van die B12 wel zorgelijk klinken hoor. Want het is WEL een erkend probleem... Is er in de praktijk geen andere huisarts waar je het aan kan kaarten?
Wat balen van de trampoline Doro! En verstandig dat je gister niet bent gaan rijden Chia!
Ik heb veel zitten schilderen.. Een Schotse Singer/Songwriter benaderde me via instagram of ik geen lyrics quote voor hem wilde schilderen die hij dan zou delen op zijn instagram.
Heb de buurman zijn tuinstoel door de tuin zien vliegen.. en mijn groenkliko is bovenop al mijn crocusjes en blauwe druifjes gevallen. En ik heb het hele huis bij elkaar gegild met het onweer.

Lientje, ik vind dat van die B12 wel zorgelijk klinken hoor. Want het is WEL een erkend probleem... Is er in de praktijk geen andere huisarts waar je het aan kan kaarten?
Wat balen van de trampoline Doro! En verstandig dat je gister niet bent gaan rijden Chia!
Ik heb veel zitten schilderen.. Een Schotse Singer/Songwriter benaderde me via instagram of ik geen lyrics quote voor hem wilde schilderen die hij dan zou delen op zijn instagram.