Nog steeds chronische pijnen

zaterdag 29 december 2018 om 22:05
zaterdag 9 maart 2019 om 10:22
Lise, ik heb ooit b12 injecties gehad via de homeopaat en knapte daar zó ontzettend van op!
Veel minder pijn, veel meer energie.
Helaas mocht hij er ( zal wel een reden hebben) er niet meer dan 3 geven. En moest ik verder via de huisarts. Die er het nut niet van inzag.
Dus na een half jaar was ik weer terug bij af helaas.
Ik ben nu toch maar mijn bed uitgegaan. Toen ik lag voelde het nog redelijk en dacht ik wel aardig hersteld te zijn na een ( rommelig) nachtje slaap.
Nu ben ik er een half uur uit.
Heb me aangekleed, de wasmachine aangezet en de afwasmachine leeggehaald.
En moet ik mijn mening herzien.
Het lijkt of ik mijn lepels voor vandaag nu al verbruikt heb.
Eerst maar koffie en wat pijnstillers.
Veel minder pijn, veel meer energie.
Helaas mocht hij er ( zal wel een reden hebben) er niet meer dan 3 geven. En moest ik verder via de huisarts. Die er het nut niet van inzag.
Dus na een half jaar was ik weer terug bij af helaas.

Ik ben nu toch maar mijn bed uitgegaan. Toen ik lag voelde het nog redelijk en dacht ik wel aardig hersteld te zijn na een ( rommelig) nachtje slaap.
Nu ben ik er een half uur uit.
Heb me aangekleed, de wasmachine aangezet en de afwasmachine leeggehaald.
En moet ik mijn mening herzien.
Het lijkt of ik mijn lepels voor vandaag nu al verbruikt heb.
Eerst maar koffie en wat pijnstillers.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!

zaterdag 9 maart 2019 om 13:59
@Lientje, ik ben ook wel benieuwd wat het bij mij doet, ik heb namelijk geen enkele symptoom van een tekort, voor zover ik weet.
Ja, ik ben moe. Maar er zijn tig oorzaken die dat al verklaren. Maar goed, eerst maar even de nieuwe waarde afwachten.
Over moeheid gesproken. Ik ben vanochtend behoorlijk actief geweest voor mijn doen, dus dat merk ik nu wel meteen.
Ja, ik ben moe. Maar er zijn tig oorzaken die dat al verklaren. Maar goed, eerst maar even de nieuwe waarde afwachten.
Over moeheid gesproken. Ik ben vanochtend behoorlijk actief geweest voor mijn doen, dus dat merk ik nu wel meteen.
zaterdag 9 maart 2019 om 15:13
Ik heb wel eens gevraagd om injecties, maar mijn huisarts vindt het niet nodig. Ook ijzer heb ik genoeg, vindt hij, maar zowel met B12 als ijzer zit ik ergens onderin. Dus slik ik vitaminepillen, voor vegetariërs, die bevatten meer B12. Als ik ze een week niet slik, merk ik dat wel.
Ik heb spierpijn, gisteren wat teveel gedaan. Pff.
Nouja, was wel leuk.
Goede terugreis, Jolly!
Ik heb spierpijn, gisteren wat teveel gedaan. Pff.
Nouja, was wel leuk.
Goede terugreis, Jolly!
Later is nu

zaterdag 9 maart 2019 om 16:21
Goede terugreis Jolly!
Ik heb ooit B12 injecties voorgeschreven gekregen van de endocrinoloog maar mijn toenmalige huisarts moest ze zetten en die vond het onzin gezien mijn waardes. Dus uiteindelijk hebben die capsules een jaar in mijn koelkast gestaan...
Ik ga mijn vingers vernaggelen gok ik. Ik heb last in mijn vingerkootjes van het schilderen (er hangen 2 deuren vol met vellen), en ik ga zo zaaien. Ik kom uit op 50 zaaibakjes.
Ik had uit mijn oma’s tuin vorig jaar bloemen geplukt, dat wilde ze heel graag vlak voordat ze overleed. Ik heb er een aantal gedroogd en daar heb ik de zaadjes van bewaard. Vorige week heb ik er een aantal aan mijn vader gegeven. Die zitten nu een week in de aarde en al tegen de bovenkant van zijn kweekkasje aan. Als ik daaraan denk moet ik een soort van janken ofzo.
Ik heb ooit B12 injecties voorgeschreven gekregen van de endocrinoloog maar mijn toenmalige huisarts moest ze zetten en die vond het onzin gezien mijn waardes. Dus uiteindelijk hebben die capsules een jaar in mijn koelkast gestaan...
Ik ga mijn vingers vernaggelen gok ik. Ik heb last in mijn vingerkootjes van het schilderen (er hangen 2 deuren vol met vellen), en ik ga zo zaaien. Ik kom uit op 50 zaaibakjes.
Ik had uit mijn oma’s tuin vorig jaar bloemen geplukt, dat wilde ze heel graag vlak voordat ze overleed. Ik heb er een aantal gedroogd en daar heb ik de zaadjes van bewaard. Vorige week heb ik er een aantal aan mijn vader gegeven. Die zitten nu een week in de aarde en al tegen de bovenkant van zijn kweekkasje aan. Als ik daaraan denk moet ik een soort van janken ofzo.

zaterdag 9 maart 2019 om 18:53
Dat is dan ook toevallig Ýellow.YellowLemon schreef: ↑09-03-2019 16:23Ik schiet spotify nog eens af. I stil cry van Ilse de Lange begint te spelen.![]()
Alhoewel....toeval bestaat niet zeggen ze toch?
zaterdag 9 maart 2019 om 18:58
Man belde net op om te zeggen dat hij een dag eerder thuiskomt
Door de harde wind kan de boot niet gelost worden.
Ik vind het wel fijn . Morgen vieren we dochters verjaardag en het is wel leuk als hij daar dan bij is natuurlijk.
Nu zo dochter naar mijn broer brengen, ze gaat op haar neefjes en nichtje oppassen.
Verder heb ik evengoed nog redelijk wat gedaan vandaag uiteindelijk, ik moet alleen nog de vloer dweilen en de wc soppen. Denk dat dat morgenochtend wordt. Mijn potje energie is wel leeg voor vandaag.
Door de harde wind kan de boot niet gelost worden.
Ik vind het wel fijn . Morgen vieren we dochters verjaardag en het is wel leuk als hij daar dan bij is natuurlijk.
Nu zo dochter naar mijn broer brengen, ze gaat op haar neefjes en nichtje oppassen.
Verder heb ik evengoed nog redelijk wat gedaan vandaag uiteindelijk, ik moet alleen nog de vloer dweilen en de wc soppen. Denk dat dat morgenochtend wordt. Mijn potje energie is wel leeg voor vandaag.
zaterdag 9 maart 2019 om 19:52
Yellow, voor zaaien kun je toch ook wat anders gebruiken om gaatjes te maken dan je vingers? De achterkant van een (dikke) kwast, bijvoorbeeld. Ik gebruik er wel eetstokjes voor.
(oudste kocht eens een hele berg eetstokjes, om er met lijm en verf 'echte' toverstokken van te maken, dus we hebben een heleboel)
Even nog uitrusten dan, Lientje, voordat morgen het feestje er is. En je man, waardoor je thuis nog meer aan het werk gezet wordt.
(oudste kocht eens een hele berg eetstokjes, om er met lijm en verf 'echte' toverstokken van te maken, dus we hebben een heleboel)
Even nog uitrusten dan, Lientje, voordat morgen het feestje er is. En je man, waardoor je thuis nog meer aan het werk gezet wordt.
Later is nu

zaterdag 9 maart 2019 om 21:16
Jawel. Bij de zorgboerderij gebruikte we dat ook wel. Was er standaard voor de mensen met een minder fijne motoriek.Dreamer schreef: ↑09-03-2019 19:52Yellow, voor zaaien kun je toch ook wat anders gebruiken om gaatjes te maken dan je vingers? De achterkant van een (dikke) kwast, bijvoorbeeld. Ik gebruik er wel eetstokjes voor.
Maar dat houd ik dan weer net als een pen vast, plus het pakken van die kleine zaadjes enzo. Het is gewoon prulwerk met je vingers.

En ik heb ook meteen een stuk of 40 bakjes vol gezaaid...
zaterdag 9 maart 2019 om 21:30
Lientje ik ben ook wel een avond mens maar buiten dat is de batterij van m'n neurostimulator vaak leeg in de ochtend en werkt dan op een soort reservestand. Dat is niet goed voor de batterij dus dan nog maar even opladen voor ik ga slapen, nou ja dat even is wel een uur dus best lang.
Lientje mag ik vragen waar jij de meeste pijn hebt? Sterkte hoor met ook nog een feestje organiseren morgen!
Lisa fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je huisarts, vaak voel je je alleen staan in dit proces en het is fijn om te weten dat je huisarts achter je staat. Mocht er een verwijzing nodig zijn zal hij hem willen schrijven ook wel heel fijn te weten!
Kwebbel erg vervelend voor je, zoveel pijn hebben en collega's die geen rekening met je houden.
Heb ook lang gewerkt met veel rugpijn, te lang, het sloopt je zoveel pijn hebben op t werk en dan je huishouden en de rest er ook nog bij. Je raakt niet uitgerust, heb je ook wel eens geen pijn BV met zitten of liggen of heb je andere manieren om je pijn te verlichten?
Plan is om morgen weer op bezoek te gaan bij m'n moeder. Erg vervelend dat het me 5 dagen liggen kost en oxycodon om te herstellen. Je wereld is wel erg klein dan. Maar goed, niets aan te doen, wel fijn om haar weer te zien natuurlijk. Wat wel opvalt is hoe hard mensen in de zorg moeten werken.
Nu is m'n moeder aan t revalideren maar ook daar is het heel hard werken en te weinig personeel. Er worden echt fouten gemaakt, of dingen vergeten dat is deze week bij mijn moeder ook gebeurt. Je vraagt je af hoe dat zal gaan in de toekomst met deze werkdruk, er zullen volgens mij steeds meer mensen afhaken om hier te gaan werken.
Werken in de zorg is een roeping, veel respect hoor voor mensen die het kunnen!
Lientje mag ik vragen waar jij de meeste pijn hebt? Sterkte hoor met ook nog een feestje organiseren morgen!
Lisa fijn dat je een goed gesprek hebt gehad met je huisarts, vaak voel je je alleen staan in dit proces en het is fijn om te weten dat je huisarts achter je staat. Mocht er een verwijzing nodig zijn zal hij hem willen schrijven ook wel heel fijn te weten!
Kwebbel erg vervelend voor je, zoveel pijn hebben en collega's die geen rekening met je houden.
Heb ook lang gewerkt met veel rugpijn, te lang, het sloopt je zoveel pijn hebben op t werk en dan je huishouden en de rest er ook nog bij. Je raakt niet uitgerust, heb je ook wel eens geen pijn BV met zitten of liggen of heb je andere manieren om je pijn te verlichten?
Plan is om morgen weer op bezoek te gaan bij m'n moeder. Erg vervelend dat het me 5 dagen liggen kost en oxycodon om te herstellen. Je wereld is wel erg klein dan. Maar goed, niets aan te doen, wel fijn om haar weer te zien natuurlijk. Wat wel opvalt is hoe hard mensen in de zorg moeten werken.
Nu is m'n moeder aan t revalideren maar ook daar is het heel hard werken en te weinig personeel. Er worden echt fouten gemaakt, of dingen vergeten dat is deze week bij mijn moeder ook gebeurt. Je vraagt je af hoe dat zal gaan in de toekomst met deze werkdruk, er zullen volgens mij steeds meer mensen afhaken om hier te gaan werken.
Werken in de zorg is een roeping, veel respect hoor voor mensen die het kunnen!

zaterdag 9 maart 2019 om 21:46
Slaap lekker Jolly! Ik hoop dat je niet veel last gaat hebben van het tijdverschil.JollyRider schreef: ↑09-03-2019 21:45En weer thuis. Mijn hoofd zegt dat het 4:00 in de nacht is, dus ik ga slapen!
zaterdag 9 maart 2019 om 22:16
Welterusten Jolly !
Chia, ik heb de meeste pijn in mijn rechterarm en rechterbeen.
Maar de laatste maanden eigenlijk bijna overal.
Mijn werk valt me erg zwaar tegenwoordig.
Het wordt steeds drukker ( werk in een winkel)
En alles moet op hoge snelheid.
Ik sta en loop de hele dag en til ook zwaar.
In de avond ben ik kapot en ik heb de dag erna echt nodig om te herstellen.
Tegen de tijd dat ik me weer een beetje mens begin te voelen, moet ik weer werken. En begint het weer van voren af aan.
Chia, ik heb de meeste pijn in mijn rechterarm en rechterbeen.
Maar de laatste maanden eigenlijk bijna overal.
Mijn werk valt me erg zwaar tegenwoordig.
Het wordt steeds drukker ( werk in een winkel)
En alles moet op hoge snelheid.
Ik sta en loop de hele dag en til ook zwaar.
In de avond ben ik kapot en ik heb de dag erna echt nodig om te herstellen.
Tegen de tijd dat ik me weer een beetje mens begin te voelen, moet ik weer werken. En begint het weer van voren af aan.

zondag 10 maart 2019 om 02:58
Moge. Denk ik. Het gaat hier totaal niet goed. Ik ben aan het afkicken van mijn antipsychotica en ik ben gister bij mijn ouders geweest omdat ik aan het ijlen was van de afkickverschijnselen.
Ik voel me afgrijselijk, vooral mijn buik protesteert heel erg en ik kan dus niet slapen. Dus maar ff internetten op de bank.
Gilmore girls kijken.
Ik voel me afgrijselijk, vooral mijn buik protesteert heel erg en ik kan dus niet slapen. Dus maar ff internetten op de bank.
Gilmore girls kijken.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”