Entertainment alle pijlers

Beroemde mensen en plastische chirugie

14-02-2019 10:53 3001 berichten
Als ik door instagram foto’s scroll en vele fotos voorbij zie komen van bv Courtney Cox, Jennifer Aniston, Madonna maar ook bv Carice van houten of een Monica Geuze dan krijg ik t gevoel dat er van alles is gedaan aan hun uiterlijk. En ik vind t zo zonde. De druk van mooi “moeten” zijn zal groot zijn maar ik heb t vermoeden dat wanneer ze niets gedaan zouden hebben ik ze vele malen mooier zou vinden. Ze hebben nu allemaal een soort standaard gezicht met vollere lippen, strakkere wangen en ik weet niet.. een soort gekke grimas. Vinden ze dit zelf echt mooier? Of zijn ze vooral heel bang voor de oudere
Look?
Ik verbaas me er over en was benieuwd wat anderen er van vinden.
Renske, ze was sarcastisch. :)
Alle reacties Link kopieren
moonlight schreef:
07-03-2019 16:28
Bij Yolanthe is het niet verkeerd gedaan maar wie googled ziet dat ze erg is veranderd in de loop der jaren. Haar haargrens is veranderd door een goede shampoo, haar tanden/tandvlees door een goede tandpasta. Haar lippen zijn ook voller geworden en toen ze bij paul de leeuw was ontkende ze glashard dat haar lippen waren opgevuld. Haar volslankere lijf zoals je kunt zien bij de lama's heeft ze ingeruild voor een superslank lichaam, maar in haar eigen documentaire van jaren terug eet ze lekker friet, pannenkoeken ed.

Later bij rtl late night viel iedereen over haar heen omdat ze er zo anders uitzag. Dat bleek achteraf aan de hormonen te liggen. Maar ik ken iemand die ook die behandeling heeft ondergaan, maar zo erg ga je er niet anders van uitzien hoor.

Het zou haar sieren als ze eens eerlijk zou toegeven in plaats van ontkennen.

Verder is het allemaal goed gelukt hoor en tegenwoordig doet iedereen op zijn minst botox, maar zeg dan niet zonder expressie dat je gewoon goede genen hebt, wees eerlijk.
Je bedoelt dat Yolanthe dat zegt?
Alle reacties Link kopieren
Bij RTL late night had ze ook wel waardeloze make-up op. Wenkbrauwen veel te zwaar, lippen te donker. Vroeg me zelfs af of ze het erom hadden gedaan. De blush vloekte met haar huidskleur, de foundation leek cakey en de verkeerde kleur. Lichte make-up staat haar veel beter.
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
07-03-2019 13:36
Ik vind Yolanthe wel meevallen. Ze heeft een wat smaller gezicht wel (dat krijgen we allemaal met het ouder worden) en is veel afgevallen. Maar qua ingrepen zie ik weinig

Vooral haar lippen. Ze zijn ook een hele tijd scheef geweest.
Maar ze heeft echt wel meer laten doen hoor. Maakt ze ook geen geheim van, ze heeft een tijdje een reality serie gehad.
S0LEIL schreef:
06-03-2019 23:42
Oh jaaaa, Charlotte !

Afbeelding

Zonde...
Afbeelding
Maar dit is toch verschrikkelijk?!!! Hoezo, valt dit wel mee?
moonlight schreef:
07-03-2019 16:28
Bij Yolanthe is het niet verkeerd gedaan maar wie googled ziet dat ze erg is veranderd in de loop der jaren. Haar haargrens is veranderd door een goede shampoo, haar tanden/tandvlees door een goede tandpasta. Haar lippen zijn ook voller geworden en toen ze bij paul de leeuw was ontkende ze glashard dat haar lippen waren opgevuld. Haar volslankere lijf zoals je kunt zien bij de lama's heeft ze ingeruild voor een superslank lichaam, maar in haar eigen documentaire van jaren terug eet ze lekker friet, pannenkoeken ed.

Later bij rtl late night viel iedereen over haar heen omdat ze er zo anders uitzag. Dat bleek achteraf aan de hormonen te liggen. Maar ik ken iemand die ook die behandeling heeft ondergaan, maar zo erg ga je er niet anders van uitzien hoor.

Het zou haar sieren als ze eens eerlijk zou toegeven in plaats van ontkennen.

Verder is het allemaal goed gelukt hoor en tegenwoordig doet iedereen op zijn minst botox, maar zeg dan niet zonder expressie dat je gewoon goede genen hebt, wees eerlijk.
ja hoor, een shampoo die je haargrens verlegt.
ze heeft gewoon haartransplantatie en nieuwe tanden en lippen opgeklapt botox. fillers en een nieuwe neus
en verder is het de belichting
Alle reacties Link kopieren
vanavond bij DWDD zag ik Willeke Alberti. Zo wil ik ook wel oud worden. Tuurlijk heeft zij rimpels maar verder is het nog precies Willeke... Chapeau :applause:
Zo kan het ook.
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Denk dat zij ook wel het een en ander zal hebben laten doen.
Alle reacties Link kopieren
*Toos* schreef:
07-03-2019 19:01
Renske, ze was sarcastisch. :)
Oh oeps...Ik had mijn sarcasmeradar uitstaan denk ik.
Alle reacties Link kopieren
Cherubijn schreef:
03-03-2019 00:03
Triest om te zien, wat moeten die mensen zich onzeker voelen
En leeg, heel leeg..
Alle reacties Link kopieren
Lighttaste schreef:
02-03-2019 18:48
Knapste man ever :flirting:
https://goo.gl/images/YnH2jp
Hmm, niet echt bijzonder. Mijn eigen is knapper! 😉
Alle reacties Link kopieren
nessemeisje schreef:
07-03-2019 12:36
Afbeelding

Ik kan niet naar die mensen kijken, wat ontzettend lelijk.
Deze twee inderdaad. Hoe kan het dat iedereen doet alsof die koppen normaal zijn. Of denkt MTV dat de doelgroep gewoon niet beter weet?!
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt net alsof Danielle Oerlemans ook iets aan haar lippen heeft laten doen: https://www.instagram.com/p/BuyjlBxnEgd/

Zij woont nu in de States tussen de rich and famous en is bevriend met Gwyneth Paltrow en Paris Hilton, dus wie weet ...
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
09-03-2019 20:02
Het lijkt net alsof Danielle Oerlemans ook iets aan haar lippen heeft laten doen: https://www.instagram.com/p/BuyjlBxnEgd/

Zij woont nu in de States tussen de rich and famous en is bevriend met Gwyneth Paltrow en Paris Hilton, dus wie weet ...
Die zal inmiddels toch wel meer hebben laten doen? Op haar leeftijd en met zoveel geld?
Maar dan is het wel goed gedaan in elk geval.
Nothing happens for a reason
Alle reacties Link kopieren
juliet64 schreef:
09-03-2019 20:42
Die zal inmiddels toch wel meer hebben laten doen? Op haar leeftijd en met zoveel geld?
Maar dan is het wel goed gedaan in elk geval.
Zou kunnen hoor, maar die lippen vielen mij nu ineens op.
LaToya Jackson
Afbeelding
merle78 schreef:
10-03-2019 12:16
LaToya Jackson
Afbeelding
Mijn god, wat een skelet O_O . Wat zou zo’n vrouw zelf toch denken als ze zichzelf in de spiegel ziet?
LaToya is 62. Ze heeft tenminste geen 'pillow face'. Alleen die vlijmscherpe neus is zo eng.
viavia2013 schreef:
02-03-2019 18:39
Veel rokers krijgen zo’n anusmond, brrrrr
Veeg me op 😂😂😂😔
Alle reacties Link kopieren
merle78 schreef:
10-03-2019 12:16
LaToya Jackson
Afbeelding
Dezelfde chirurg vermoed ik

Afbeelding
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Sylvie met haar nieuwste ware liefde. Hier zie je toch ook wel duidelijk dat ze er anders uitziet, vind ik.

Afbeelding
merle78 schreef:
10-03-2019 12:16
LaToya Jackson
Afbeelding
Ik vind haar er eng uitzien.
Eerste keer dat ik Sylvie echt eng vind op een foto.
Billy_Mean schreef:
10-03-2019 19:56
Eerste keer dat ik Sylvie echt eng vind op een foto.
Omdat haar gezichtje veel witter is dan haar lichaam?
Ze ziet er gek uit. Geen lachrimpeltjes bij haar ogen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven