Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ana_Isabel** schreef:
10-03-2019 16:21
Wij hebben ook pathé. Vind het behoorlijk tegenvallen qua films.
Ja vind ik ook. Ik was net aan het kijken naar het aanbod en de prijzen wijken behoorlijk af. Voor Bohemian Rapsody betaal je €4,99 en voor de film Widows betaal je €17.99.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Thordis* schreef:
10-03-2019 10:41
Toch mooi. Freja opent een topic over het MJ topic (denk ik, ik vind die hele kwestie zo weinig boeiend dat ik het topic niet gelezen heb) en in dat topic komen er binnen 5 posts 3 mensen achter dat ze onder de negeer staan. Ga ik ook doen, topics openen en alleen de reacties laten staan van mensen die het áltijd met me eens zijn. Wat wordt de wereld daar overzichtelijk van! :couple:
Heb je een link k naar dat topic?
Maelstrom schreef:
10-03-2019 17:10
Heb je een link k naar dat topic?
psyche/zeker-weten-of-niet-zeker-weten/ ... ges/438803
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
10-03-2019 16:31
Ja vind ik ook. Ik was net aan het kijken naar het aanbod en de prijzen wijken behoorlijk af. Voor Bohemian Rapsody betaal je €4,99 en voor de film Widows betaal je €17.99.
Wát een prijs O_O. Volgens mij is een Pathé- gold abbo goedkoper. Kun je onbeperkt naar de film. Hoe durven ze zoveel te vragen.
DuchessMeganMarkle schreef:
10-03-2019 17:23
Wát een prijs O_O. Volgens mij is een Pathé- gold abbo goedkoper. Kun je onbeperkt naar de film. Hoe durven ze zoveel te vragen.
abo-abonnement
Wat een vaag topic.
Ik kan me niet herinneren dat ik die TO al eens ben tegengekomen, maar zij mij blijkbaar wel :sarcastic:
Ook ik sta bij haar onder negeer :proud: net als Yette kan ik me niet herinneren ooit een discussie met haar gehad te hebben. Zou ze 'alle napraters' onder de negeer gezet hebben?
Dank je wel Charlotte. Ik snap het topic ook niet maar dat is in dit geval helemaal prima denk ik zo...
Dan zal ik binnenkort ook wel onder de negeer staan. :proud:
¡Apagando las luces!
Huh? Ik sta ook onder de negeer, ik ken die hele Freja niet.
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 10-03-2019 17:55
7.14% gewijzigd
Pryyyyp
Marana-- schreef:
10-03-2019 17:51
Ook ik sta bij haar onder negeer :proud: net als Yette kan ik me niet herinneren ooit een discussie met haar gehad te hebben. Zou ze 'alle napraters' onder de negeer gezet hebben?

Ja.
Moire schreef:
10-03-2019 17:55
Pryyyyp
Ja, dat dus.
Marana-- schreef:
Nou ik ben geen naprater maar ook ik sta onder negeer.
Simbalabimba blijkbaar niet, en die post hier toch ook. Er moet dus iets anders aan de hand zijn.
2019 schreef:
10-03-2019 18:00
Nou ik ben geen naprater
Nu wel :D
Ik heb zin in pannenkoek met Nutella,
Patatje oorlog van de FEBO
Tony Chocolonely- hazelnoot
Gingerbeer
Afbeelding
duchessmeganmarkle wijzigde dit bericht op 10-03-2019 18:04
13.36% gewijzigd
Lady*Voldemort schreef:
10-03-2019 18:02
Nu wel :D
:jump:

Afbeelding
ziet er lekker uit @(
Gingerbeer
Afbeelding

De lekkerste!
Jezus Duchess.
Marana-- schreef:

Nee ik sta niet bij haar onder de negeer.
Gingerbeer
Afbeelding

Ik heb vanmorgen geroosterd brood met nutella en daarop marsmellows 5 minuten onder de grill geschoven. Mijn kinderen houden nu nóg meer van me en ik eigenlijk wil ik er nog 3.

Edit, broodjes dus, geen kinderen.
anoniem_361866 wijzigde dit bericht op 10-03-2019 18:08
3.20% gewijzigd
Moire schreef:
10-03-2019 17:55
Pryyyyp
Het euromuntje valt nog steeds niet.
the_Wicked_Witch schreef:
10-03-2019 18:07
Ik heb vanmorgen geroosterd brood met nutella en daarop marsmellows 5 minuten onder de grill geschoven. Mijn kinderen houden nu nóg meer van me en ik eigenlijk wil ik er nog 3.
Nog 3 kinderen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven