Het Kasteel

woensdag 18 maart 2009 om 19:49
Tsss. Zomaar door forumtechniektiepjes uit ons oude huis gekieperd!
**snuft**
9123 posts in ons oude Kasteel. Bij deze: een nieuw Kasteel.
**fluit om de butler**
Schiet eens op met die koffers, Joh!
Ze staan in de hal van het Oude Kasteel!
Mims, Lil, Suup, Bloes, Darly, M'anas, komen jullie je kamer kiezen?
maandag 23 maart 2009 om 22:32
maandag 23 maart 2009 om 22:34
Morgenochtend mag ik voor de verhuizer de klussende Schone Dochter spelen (zie Kroeg) maar ik geloof dat ik nauwelijks tijd heb mijn vette pruik te fatsoeneren of mijn wallen, puistjes en welhaast-waanzinnige-blik te corrigeren, dus ik denk dat Mops haar koppelvaardigheden over een paar maanden bij iemand anders uit mag proberen ofzo...
Wat wilde ik nou toch typen?
maandag 23 maart 2009 om 22:40
Schat jij bent hartstikke mooi, ook met wallen, puistjes en vette pruik.
*zo suup heeft gezegd*
Wisten jullie dat blijkbaar mijn profiel goed matched met piano spelende mannen? Waar ik dat nu weer aan te danken heb? Misschien omdat ik op de vraag of ik een muziekinstrument speel, de eerste viool heb gezegd?
*zo suup heeft gezegd*
Wisten jullie dat blijkbaar mijn profiel goed matched met piano spelende mannen? Waar ik dat nu weer aan te danken heb? Misschien omdat ik op de vraag of ik een muziekinstrument speel, de eerste viool heb gezegd?

maandag 23 maart 2009 om 22:43
quote:supra schreef op 23 maart 2009 @ 22:40:
*zo suup heeft gezegd*
**Tila sluit zich aan**
Misschien omdat ik op de vraag of ik een muziekinstrument speel, de eerste viool heb gezegd?
Maar je wist toch al dat je wat hebt met musici?
Ik ben zoooo moe! Lijf protesteert hevig tegen lichamelijke arbeid van afgelopen weekend.
*zo suup heeft gezegd*
**Tila sluit zich aan**
Misschien omdat ik op de vraag of ik een muziekinstrument speel, de eerste viool heb gezegd?
Ik ben zoooo moe! Lijf protesteert hevig tegen lichamelijke arbeid van afgelopen weekend.

maandag 23 maart 2009 om 22:52
quote:tilalia2 schreef op 23 maart 2009 @ 22:43:
[...]
Ja met ruige zangers en gitaristen. Niet met softe pianisten. Tssk dat is onder mijn stand hoor .
Hoewel ik heb ooit een jazzpianist gehad, die kon fantatische ontbijtjes maken, dat dan weer wel, totdat bleek dat hij een (nogal groot) drankprobleem had
[...]
Ja met ruige zangers en gitaristen. Niet met softe pianisten. Tssk dat is onder mijn stand hoor .
Hoewel ik heb ooit een jazzpianist gehad, die kon fantatische ontbijtjes maken, dat dan weer wel, totdat bleek dat hij een (nogal groot) drankprobleem had
maandag 23 maart 2009 om 23:01
Net hele avond met pa aan mijn harddisc-recorder-snoertjes gefrot en nu kan ik ook programma's van de commerciele zenders opnemen. Uiteindelijk was het iets wat ik had ontdekt maar ik heb net gedaan of hij had gemaakt
Geen nieuws van 2-ling vriendin. Wat harde buiken en ze is heel erg moe..elke dag dat de homies (zo noem ik haar 2 jongens) netjes blijven zitten is er 1!
Suup, zag dat je had gebeld laatst maar was in slaap gevallen op de bank Bel je morgen!
Geen nieuws van 2-ling vriendin. Wat harde buiken en ze is heel erg moe..elke dag dat de homies (zo noem ik haar 2 jongens) netjes blijven zitten is er 1!
Suup, zag dat je had gebeld laatst maar was in slaap gevallen op de bank Bel je morgen!

maandag 23 maart 2009 om 23:13
quote:supra schreef op 23 maart 2009 @ 22:52:
[...]
Hoewel ik heb ooit een jazzpianist gehad, die kon fantatische ontbijtjes maken, dat dan weer wel, totdat bleek dat hij een (nogal groot) drankprobleem hadJa, maar pianisten.... als je ziet wat die met hun vingers kunnen... ik zou ze niet zomaar afwijzen hoor!
[...]
Hoewel ik heb ooit een jazzpianist gehad, die kon fantatische ontbijtjes maken, dat dan weer wel, totdat bleek dat hij een (nogal groot) drankprobleem hadJa, maar pianisten.... als je ziet wat die met hun vingers kunnen... ik zou ze niet zomaar afwijzen hoor!

maandag 23 maart 2009 om 23:20
quote:tilalia2 schreef op 23 maart 2009 @ 23:13:
[...]
Ja, maar pianisten.... als je ziet wat die met hun vingers kunnen... ik zou ze niet zomaar afwijzen hoor!
Ik wijs niemand af
Maar eh gitaristen hebben ook vlugge vingers hoor.
*ziet dat de butler uitdagend achter de piano gaat zitten...., oei ik neem mijn woorden terug....*
[...]
Ja, maar pianisten.... als je ziet wat die met hun vingers kunnen... ik zou ze niet zomaar afwijzen hoor!
Ik wijs niemand af
Maar eh gitaristen hebben ook vlugge vingers hoor.
*ziet dat de butler uitdagend achter de piano gaat zitten...., oei ik neem mijn woorden terug....*

dinsdag 24 maart 2009 om 10:09
*pakt koffie* Mogge!
Met ouders gaat het wel goed in het nieuwe huis. Mijn moeder is helemaal in haar element omdat ze al jaren vrijwilligerswerk doet in het bejaardentehuis waar de seniorenwoning bij hoort dus die kent alles en iedereen. Mijn vader heeft het wat lastiger. Die had in hun oude huis meer contact met de buren en heeft nu moeite om zijn sociale draai te vinden. Maar ze hadden gisteren allemaal nieuwe planten gekocht om hun terras in te richten (er kan natuurlijk veel meer staan als op hun oude superkleine balkonnetje) dus ik denk dat hij zich wat beter zal voelen als ie lekker buiten kan zitten.
Een nieuwe werkdag..bah...geen zin in...*geeft zichzelf een schop onder haar kont*
Met ouders gaat het wel goed in het nieuwe huis. Mijn moeder is helemaal in haar element omdat ze al jaren vrijwilligerswerk doet in het bejaardentehuis waar de seniorenwoning bij hoort dus die kent alles en iedereen. Mijn vader heeft het wat lastiger. Die had in hun oude huis meer contact met de buren en heeft nu moeite om zijn sociale draai te vinden. Maar ze hadden gisteren allemaal nieuwe planten gekocht om hun terras in te richten (er kan natuurlijk veel meer staan als op hun oude superkleine balkonnetje) dus ik denk dat hij zich wat beter zal voelen als ie lekker buiten kan zitten.
Een nieuwe werkdag..bah...geen zin in...*geeft zichzelf een schop onder haar kont*
dinsdag 24 maart 2009 om 14:47
Ik had niet gedacht dat ik het ooit nog zou zeggen, met mijn Verleden-verleden vol minaars en reserveminnaars, maar één man kan zomaar genoeg zijn . Laatst bedacht ik me opeens dat ik strikt genomen een vacature heb, sinds ik een jaar of, eh, kweenie, 5? geleden mijn reserveminnaar tot Minnaar (en later gewoon volwaardig tot me man, na gebleken geschiktheid en, o ja, een zangerschap) heb gepromoveerd. Maar voor het eerst in mijn actie liefdesleven is er geen plek in hoofd, hart em agenda voor iets wat maar lijkt op flirten. Misschien ben ik gewoon heel saaiburgerlijk geworden, misschien is het echt beetje te vol in huidig bestaan, misschien /waarschijnlijk is GG gewoon meer dan genoeg voor alles wat ik maar wil (misschien flirt ik ergens volgende week wel weer de sterren van de hemel, het kan zomaar gebeuren). Maar ergens is het ook wel rustig (Overigens ben ik doorgaans zowel flirterig als trouw.)
Zo, hehe. Stuur je de profielen even door Suup of ga je ze eerst privé keuren? Veel plezier in ieder geval!
Ah, dus we zien elkaar 11 april weer? Wat gezellig!
Zo, hehe. Stuur je de profielen even door Suup of ga je ze eerst privé keuren? Veel plezier in ieder geval!
Ah, dus we zien elkaar 11 april weer? Wat gezellig!

woensdag 25 maart 2009 om 07:39
**neemt dankbaar koffie**
Jom vond het nodig om te spoken, dus ik lag er pas om 1 uur in... Gaaaaap!
Werk is druk, zijn de volgende voorstellingen aan het opstarten, dus weer allemaal nieuwe dingen voor me. Is leuk, maar ook druk. Komt goed.
Van deze regen word ik niet blij, echter. Mag zo het kroost op de fiets wegbrengen, dus dat wordt helaas natregenen, ben ik bang...
Jom vond het nodig om te spoken, dus ik lag er pas om 1 uur in... Gaaaaap!
Werk is druk, zijn de volgende voorstellingen aan het opstarten, dus weer allemaal nieuwe dingen voor me. Is leuk, maar ook druk. Komt goed.
Van deze regen word ik niet blij, echter. Mag zo het kroost op de fiets wegbrengen, dus dat wordt helaas natregenen, ben ik bang...
woensdag 25 maart 2009 om 15:17
Hier ook in de regencapes vanmorgen, ach ja: hoort erbij, we wonen in Nld
Even snelle c/p uit Kroeg want moet eigenlijk hoop werk doen
Ben heeeeeel erg blij en tikkie springspringopgewonden, want heb net onze zomervakantie geregeld gekregen. Hebben erg gedubt en gedaan over mogelijkheden, wensen, verlangens en de financiële vertaling daarvan, maar met behulp van voorschotje op erfenis, een superspeur-en-onderhandel-actie van mijzelve die zowel in prijs als in tijden heel gunstige vluchten opleverde (per gezinslid bijna 100 euro bespaard, hoera!), mazzel-hulp bij de Griekse vrienden die (dit is wel balen voor hen) hun huisjes deze zomer waarschijnlijk niet helemaal vol zien komen vanwege crisis, en een ingewikkelde vlieg-constructie bedacht die toch uitvoerbaar is waardoor ik straks met Dot DRIE weken met mijn kont op een Grieks eiland zit. DRIE!!!!!! Man, ik heb het nu al warm. GG vliegt week na Dot & mij in met die andere 2, ik keer met alle3 kindjes weer terug en zijn verjaarscadeau dit jaar is dat ie een week in complete eenzaamheid achtergelaten wordt (dit vindt hij helemaal heerlijk ). Ik kan bijna niet geloven dat het gelukt is, maar daar lijkt het toch echt op!!
~stuitert nog even door van de voorpret~
Even snelle c/p uit Kroeg want moet eigenlijk hoop werk doen
Ben heeeeeel erg blij en tikkie springspringopgewonden, want heb net onze zomervakantie geregeld gekregen. Hebben erg gedubt en gedaan over mogelijkheden, wensen, verlangens en de financiële vertaling daarvan, maar met behulp van voorschotje op erfenis, een superspeur-en-onderhandel-actie van mijzelve die zowel in prijs als in tijden heel gunstige vluchten opleverde (per gezinslid bijna 100 euro bespaard, hoera!), mazzel-hulp bij de Griekse vrienden die (dit is wel balen voor hen) hun huisjes deze zomer waarschijnlijk niet helemaal vol zien komen vanwege crisis, en een ingewikkelde vlieg-constructie bedacht die toch uitvoerbaar is waardoor ik straks met Dot DRIE weken met mijn kont op een Grieks eiland zit. DRIE!!!!!! Man, ik heb het nu al warm. GG vliegt week na Dot & mij in met die andere 2, ik keer met alle3 kindjes weer terug en zijn verjaarscadeau dit jaar is dat ie een week in complete eenzaamheid achtergelaten wordt (dit vindt hij helemaal heerlijk ). Ik kan bijna niet geloven dat het gelukt is, maar daar lijkt het toch echt op!!
~stuitert nog even door van de voorpret~