NIET-groepje

18-03-2009 16:32 4481 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 207340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
mareltje, op de valreep, het maakt me niet uit .

itsie, brengt itsman je bij mij thuis ? Of bel je mij als je in papecity bent, en loop ik naar je toe ?

Ik heb er zin an !
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
ik wordt voor je huis afgeleverd, ergens tussen half twee en kwart voor twee

ik heb er nu ook al zin in

(slaap alleen al half haha)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
En goeiemorgen....het is herfst buiten
Moge ladies. Hier ook regen en herfst. Eigenlijk moet ik met de fiets even boodschappen in de stad doen. Nou ik denk er nog even overna.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Meurning *donderwolksmiley waarvan ik te lui ben om m op te zoeken*

Weer veel te laat in slaap gevallen...ik lig al bijna een week tot 1 uur wakker. Niet piekeren ofzo, maar gewoon klaarwakker...

*nog maar een donderwolksmiley waarvan ik te lui ben om m op te zoeken*
quote:Lalein schreef op 25 maart 2009 @ 07:28:

Meurning *donderwolksmiley waarvan ik te lui ben om m op te zoeken*

Weer veel te laat in slaap gevallen...ik lig al bijna een week tot 1 uur wakker. Niet piekeren ofzo, maar gewoon klaarwakker...

*nog maar een donderwolksmiley waarvan ik te lui ben om m op te zoeken*Hier istie Lein
Dames....doet eens gezellig...misschien werkt het aanstekelijk?
thanx!

nog n irritant dilemma...wij hebben speciale pasjes om in de lokalen in te loggen op de pc's...nu is mijn pasje kwijt en heb ik dat van een collega geleend...en nu STOM STOM STOM kan ik die van haar ook nergens meer vinden...het ding kan niet ver weg zijn, zal wel ergens in 1 van mijn lokalen liggen, maar t is niet echt een goed begin van je dag...blegh

En vanmiddag naar de peut...ben erg benieuwd wat het plan van actie gaat worden.
off to work dan maar, op zoek naar het pasje!
Goedemorgen!

En weer weg....

Lein, waarschijnlijk gewoon in je tas, of andere broek of jas oid. Succes vanmiddag!

*jat koffie van Suup*
Goeiemorgen.

Ook hier kutweer. Had m'n winterjas in al mijn optimisme al opgeruimd. Te vroeg dus...

Vandaag lange dag op school en vanavond vergadering. Gaap.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Oh naar dan is het JOUW schuld Junk, dat weer! Dat is de goden verzoeken, je winterjas opbergen!
Oh, Info, ik heb geen mail ontvangen trouwens.
Ik ook niet
Goedemorgen ladies, k ga straks even terug lezen als ik daar aan toekom.

was gister helemaal niet lekker, denderende hoofdpijn, en lag om 20.30 in mn mandje.

Straks komt mn moeder, en dan mag ik weer naar de fysio.

heb trouwens gister wel waaanzinnig leuke stofjes gekocht. vriendin van me kwam langs met de auto, dus ik had meteen heel brutaal gevraagd of ze even met me naar t centrum wilde rijden.
lalein succes bij de therapeut !
Succes vanmiddag Lein.

Ik slaap sinds gister weer onder mijn zomerdekbed. Zelfs zonder het warme kacheltje tegen mij aan had ik het niet koud vannacht. Om 6 uur werd ik gewekt aan de deur, dus het gaat de goede kant op.
Moggel maisjes,

Ach Mamzie, ik heb ze door de jaren heen ook wel eens een niet zo gepaste straf gegeven hoor. Vast wel, maar ik ben nu net zo'n oma, vindt alles voor die kleintjes zielig. Zolang je ze maar niet in een hok stopt met alleen droog brood voor een week zal het wel meevallen.

Lein, succes bij de peut. Ik moet ook zo. Samen met oudste.

Fijne dag allemaal....
He Praadje, sterkte voor straks. Hoe is het met je? (als je het hier liever niet wilt posten of over wilt hebben snap ik het hoor).

Liefs iig.
MV'tje, . Geef later een update. Komt goed.....

Nu koffie en weg..
Ik vind het nieuwe ruiltopic helemaal niets meer nu het ook een kletsgroepje is geworden. Ik heb geen zin meer om door 20 pagina's geleuter te scrollen. Het is in de avond een kletsgroepje, zelfs s'ochtends elkaar allemaal goeiemorgen zeggen. Ik had gister of eergister nog gepost dat ik voetbalplaatjes en musicalzegels heb. Ik heb mijn emailadres er maar bij gezet, het is anders een dagtaak om te scrollen of iemand ze wil hebben. Nee het vorige vond ik veel leuker, gewoon wat je hebt, en 1 posting als bedankje als je het had ontvangen. Jammer.
mylene, dan open je toch een nieuw topic: "Het echte ruiltopic"
"Houdt jullie muilen, hier alleen maar ruilen"
Gisteren in Den Haag geweest voor een intakegesprek voor A. Mooie instelling, prachtige plek ( Vlakbij het strand ) het systeem is hetzelfde als waar hij nu woont, helaas is er pas in September op zijn vroegst plek voor hem. Dan gaat het om een opname van maximaal 1 jaar. Dus we moeten nog verder zoeken naar een langdurige opname plek ( 1 zonder eind dus ) Tot september zo hij ws in Breda terecht kunnen, een overbruggingsplek.

Een hoop weer, ook lag gisteren een uitnodiging van de rechtbank in de bus, voor de verlenging van de onder toezicht stelling ( bij bjz ) En een machtiging uithuisplaatsing.

Die laatste is om A tegen zijn moeder te beschermen ( zij heeft ook nog gezag ) zij wil nl geen verdere opname's \ behandeling. En ze zou hem dus kunnen "opeisen". Als de rechter hem officieel uit huis plaatst dan kan dat niet meer. Opzich fijn dat we het zo kunnen oplossen, maar aan de andere kant ook wel kut. Het klinkt zo kut zeg maar.

*geknipt en geplakt uit de bezems*

Verder heb ik van de week op uitzendinggemist een docu gekeken ( De Donderdag Documentaire, Ik neem gewoon mijn speelgoed mee.. ) En het heeft me meer aangegrepen dan ik dacht. Het gaat over een jochie dat niet meer thuis kan en mag wonen en van hot naar her wordt gesleept. Er zitten grote verschillen ( gelukkig ) tussen hem en A, maar hij heeft oa ook een hechtingsstoornis, en als ik het van een ander zie , dan grijpt het me ineens zo onwijs aan. Het is zo heftig.

anyway.. Mogge kindjes
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven