Friendzone

04-03-2019 06:58 86 berichten
Alle reacties Link kopieren
Half jaar gedate met een jongere man, er was vanaf het begin meteen een hele goede connectie tussen ons. Alles was perfect en ik werd verliefd maar hij niet.

Omdat we toch op elkaar gesteld zijn willen we proberen vrienden te blijven. Ik weet dat het voor mij wellicht moeilijker word omdat ik nog steeds gek op hem ben maar het idee om definitief te breken en elkaar nooit meer zien wil ik niet.

Eigenlijk hoop ik dat als hij volgend weekend komt we weer op oude voet doorgaan; ik wil graag weer met hem slapen omdat ik nog verliefd ben op hem.

Nu respecteer ik dat hij zegt dat niet te willen dus ik ga mij niet wanhopig aanbieden.

Zijn er mensen die ervaring hebben in een situatie als deze? Kan je vrienden zijn wanneer een van beide nog gevoelens heeft?

Ook denk ik aan het feit dat als hij misschien een andere vriendin krijgt hij mij toch zal laten vallen.

Wat is wijsheid in deze?
.
anoniem_382302 wijzigde dit bericht op 30-04-2019 13:40
99.44% gewijzigd
ChristianeF schreef:
11-03-2019 09:55
Update voor eventueel geïnteresseerden, als die er al zijn :-)

Zaterdag is hij hier geweest en het leek alsof hij mij bij tijd en wijlen manipuleerde en wilde kwetsen door mij af te wijzen en daarna weer aan te raken.

Hij heeft allerlei issues wat vrouwen en sex betreft; het madonna- hoer complex en mijn rol hierin is als laatstgenoemde.

Nu ik dit weet voelt het niet tof meer. Ik kan ook gewoon geen hoogte krijgen van hem, het lijkt wel alsof hij nog afstandelijker is dan hij al was of misschien zag ik dat niet omdat ik gek op hem was.

Dus ik wilde zeggen dat jullie gelijk hadden; hij is aan het mindfucken en geniet ervan, hij gebruikt mij schijnbaar big time want zo voel ik mij nu, gebruikt.

Ik ga er een punt achter zetten want het verward mij en ik voel mij er niet prettig bij.

Ook is het verliefde gevoel over, als ik nu sex met hem heb voelt het niet speciaal meer, alsof ik gewoon neuk met zomaar iemand.
Super sportief dat je het nog komt melden. Wel pijnlijk nu, maar misschien maar beter dat het zo abrupt eindigt.
ChristianeF schreef:
11-03-2019 10:20
Voel mij een kneus dat ik alsnog moeite heb gedaan voor iemand die dat niet eens schijnt te waarderen.
Dit is nog niks, hier had je jaren van je leven mee kunnen verliezen. Goed gehandeld hoor.
.
anoniem_382302 wijzigde dit bericht op 30-04-2019 13:41
99.23% gewijzigd
ChristianeF schreef:
11-03-2019 09:55
Update voor eventueel geïnteresseerden, als die er al zijn :-)

Zaterdag is hij hier geweest en het leek alsof hij mij bij tijd en wijlen manipuleerde en wilde kwetsen door mij af te wijzen en daarna weer aan te raken.

Hij heeft allerlei issues wat vrouwen en sex betreft; het madonna- hoer complex en mijn rol hierin is als laatstgenoemde.

Nu ik dit weet voelt het niet tof meer. Ik kan ook gewoon geen hoogte krijgen van hem, het lijkt wel alsof hij nog afstandelijker is dan hij al was of misschien zag ik dat niet omdat ik gek op hem was.

Dus ik wilde zeggen dat jullie gelijk hadden; hij is aan het mindfucken en geniet ervan, hij gebruikt mij schijnbaar big time want zo voel ik mij nu, gebruikt.

Ik ga er een punt achter zetten want het verward mij en ik voel mij er niet prettig bij.

Ook is het verliefde gevoel over, als ik nu sex met hem heb voelt het niet speciaal meer, alsof ik gewoon neuk met zomaar iemand.
Bekijk het positief: je hebt je 'ik ga echt geen seks meer met hem hebben' houding behoorlijk lang volgehouden :-D.

En nu je verliefde gevoel weg is weet je hoeveel deze 'vriendschap' waard was. Wees blij dat je er nu al achter bent gekomen dat dit soort relaties gewoon niet werken.

Uithuilen en doorrr. Sterkte!
ChristianeF schreef:
11-03-2019 11:21
Vind het gewoon zo klote voelen dat hij dus schijnbaar wel berekenend is geweest in dit hele gebeuren.

Vol enthousiasme komen maar dan op een bepaalde manier tegen mij doen alsof ik niks voorstel, ik voel mij nu, echt fukking dom en gebruikt.
Dit zegt niet zoveel over jou en heel veel over hem. Dat soort mannen reageren hun onzekerheid op anderen af en voelen zich even beter als ze zien dat ze jou naar beneden kunnen halen, eng! Volgende keer herken je het mechanisme en trap je er niet meer in.
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 11-03-2019 11:33
0.09% gewijzigd
En zet er NU een punt achter, dat voelt goed. Stuur een berichtje dat het hem toch niet gaat worden met die vriendschap omdat je het erg druk hebt of zo. Eén regel, geen dramaverhaal, niks over gevoelens. Blokkeer hem dan onmiddellijk en blijf erbij. Trust me.

Als jij het nu eindigt dan kun je jezelf nog voorhouden dat je hem gedumpt hebt als gewone vriend. Hij is gewogen en te licht bevonden.
ChristianeF schreef:
Dank jullie.

Vind het gewoon zo klote voelen dat hij dus schijnbaar wel berekenend is geweest in dit hele gebeuren.

Vol enthousiasme komen maar dan op een bepaalde manier tegen mij doen alsof ik niks voorstel, ik voel mij nu, echt fukking dom en gebruikt.
Is ook klote, maar het kan echt de beste overkomen hoor! Betrek het niet op jezelf. Het zou dom zijn als je nu nog doorgaat maar dat doe je niet.
ChristianeF schreef:
Dank jullie.

Het is ook heel rot. Zorg ervoor dat dit je geen tweede keer gebeurt. Je kent voortaan de signalen.
Bedankt voor jullie feedback, waardeer ik ten zeerste.

;-)
en een volgende keer, zet je het gewoon weer hier neer.
Wij schieten hem wel voor je af
;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven