Loedermoeders verzamelen!
maandag 11 maart 2019 om 15:56
Ik heb een héél leuk kind. Echt. Het liefste.
Maar af en toe ben ik ook een loedermoeder. Zoals vandaag. Ik had een studiedag op mijn werk en wist niet precies hoe laat ik klaar zou zijn. Dat bleek veel eerder en eigenlijk zou ik best kind op kunnen halen en dat het dan lekker thuis eet.
Maar nu zit ik op de bank met de ipad, een kop thee en het vivaforum, te genieten van mijn even-alleentijd.
(Kind is bij opa&oma die het ook de liefste vinden).
Deel alsjeblieft ook jullie loedermoedermomenten, zodat ik me niet al te gemeen voel
Maar af en toe ben ik ook een loedermoeder. Zoals vandaag. Ik had een studiedag op mijn werk en wist niet precies hoe laat ik klaar zou zijn. Dat bleek veel eerder en eigenlijk zou ik best kind op kunnen halen en dat het dan lekker thuis eet.
Maar nu zit ik op de bank met de ipad, een kop thee en het vivaforum, te genieten van mijn even-alleentijd.
(Kind is bij opa&oma die het ook de liefste vinden).
Deel alsjeblieft ook jullie loedermoedermomenten, zodat ik me niet al te gemeen voel
Natte tosti..
maandag 11 maart 2019 om 16:01
Vind je dit echt een loedermoeder-moment?
Dan ben ik ook een loedermoeder!
Maar ik vind wel dat even een momentje voor jezelf echt wel moet kunnen hoor!
Ik heb nu zwangerschapsverlof (oke en ik ben vandaag uitgerekend), en dochter (allerliefste draakje ter wereld
) is vandaag ook bij opa en oma (vaste oppasdag) en gaat morgen en donderdag naar het kinderdagverblijf... Heerlijk om een beetje aan te lummelen zonder dochter in huis...
Ik heb nu zwangerschapsverlof (oke en ik ben vandaag uitgerekend), en dochter (allerliefste draakje ter wereld
maandag 11 maart 2019 om 16:07
Dit waren ook de beste dagen van mijn afgelopen jaarDeedee1989 schreef: ↑11-03-2019 16:01Vind je dit echt een loedermoeder-moment?
Ik heb nu zwangerschapsverlof (oke en ik ben vandaag uitgerekend), en dochter (allerliefste draakje ter wereld) is vandaag ook bij opa en oma (vaste oppasdag) en gaat morgen en donderdag naar het kinderdagverblijf... Heerlijk om een beetje aan te lummelen zonder dochter in huis...
(Oké de dagen met haar zijn heus nog leuker en beter maar jeetje wat was het relaxed.)
maandag 11 maart 2019 om 16:08
Nou, wel een klein beetje maar vooral ook omdat ik het wel fijn vind dat kind dan al gegeten heeft en thuis alleen nog even lekker in bad hoeftDeedee1989 schreef: ↑11-03-2019 16:01Vind je dit echt een loedermoeder-moment?
Ik heb nu zwangerschapsverlof (oke en ik ben vandaag uitgerekend), en dochter (allerliefste draakje ter wereld) is vandaag ook bij opa en oma (vaste oppasdag) en gaat morgen en donderdag naar het kinderdagverblijf... Heerlijk om een beetje aan te lummelen zonder dochter in huis...
Natte tosti..
maandag 11 maart 2019 om 16:09
Jeetje, jouw tampon zit scheef... stop even een knip in je oog en lees het dan nog een keer. Of niet, whatever.Isabellarose- schreef: ↑11-03-2019 16:07Wat een kut titel!
En wat een dappere verhalen. Nou nou, poeh poeh.
Ik ben gewoon een moeder. Vind mijn kinderen soms leuk en vaak niet.
Punt.
Natte tosti..
maandag 11 maart 2019 om 16:10
Hier waren er vanmorgen twee op zoek naar hun sportkleding. Er was schone was aan het rek op zolder, en was schone gevouwen was per kind op stapeltje in de bijkeuken. Het was 6:15 op mijn vrije dag. Terwijl ik nog in bed lag hoorde ik: 'Jouw groene shirt? ........ Mijn zwarte broekje, . Niet in mijn kast ...........ik heb stage,...... moet mijn schoolteneu aan........... Zie jij het?....... Waar is alles dan? Kijk misschien in de bijkeuken'
En terwijl ik me nog eens lekker omdraaide deed ik of ik sliep. Ik weet altijd precies wat waar ligt of hangt, maar dan moest ik dus ook mijn warme bed uit.
Jongste was wel boos dat zijn grote broer hem wakker maakte omdat hij dacht dat jongste zijn zwarte broekje had. Was ook zo, dus logisch.
Nu na school zijn ze het alweer vergeten. Ik vraag er dus maar niet naar.
En terwijl ik me nog eens lekker omdraaide deed ik of ik sliep. Ik weet altijd precies wat waar ligt of hangt, maar dan moest ik dus ook mijn warme bed uit.
Jongste was wel boos dat zijn grote broer hem wakker maakte omdat hij dacht dat jongste zijn zwarte broekje had. Was ook zo, dus logisch.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 11-03-2019 16:14
0.18% gewijzigd
Hier waren er vanmorgen twee op zoek naar hun sportkleding. Er was schone was aan het rek op zolder, en was schone gevouwen was per kind op stapeltje in de bijkeuken. Het was 6:15 op mijn vrije dag. Terwijl ik nog in bed lag hoorde ik: 'Jouw groene shirt? ........ Mijn zwarte broekje, . Niet in mijn kast ...........ik heb stage,...... moet mijn schoolteneu aan........... Zie jij het?....... Waar is alles dan? Kijk misschien in de bijkeuken'
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 11-03-2019 16:14
0.18% gewijzigd
maandag 11 maart 2019 om 16:11
Dat klinkt wel heel verdrietig.Isabellarose- schreef: ↑11-03-2019 16:07Wat een kut titel!
Punt.
maandag 11 maart 2019 om 16:17
Vaak niet? Is dat serieus?Isabellarose- schreef: ↑11-03-2019 16:07Wat een kut titel!
Punt.
maandag 11 maart 2019 om 16:21
maandag 11 maart 2019 om 16:24
Toen dochter net 3 maanden was een nachtje uit logeren ‘gestuurd’.
Voordat ik zwanger was hadden we al kaartjes voor een concert. Iedereen in mijn omgeving vind het belachelijk. Ik vond het heerlijk
Nu is ze 7,5 maand, geloof niet dat ze er wat aan over heeft gehouden en heeft al paar keer gelogeerd. Kunnen wij lekker bijslapen
Voordat ik zwanger was hadden we al kaartjes voor een concert. Iedereen in mijn omgeving vind het belachelijk. Ik vond het heerlijk
Nu is ze 7,5 maand, geloof niet dat ze er wat aan over heeft gehouden en heeft al paar keer gelogeerd. Kunnen wij lekker bijslapen
maandag 11 maart 2019 om 16:25
Haha! Mag ook hoor.. kind is hier soms ook een loeder.glitglam schreef: ↑11-03-2019 16:21Ah, ik dacht; hier moet ik me melden! Want m'n kind is een loeder, en ik ben haar moeder!Maar dat is het dus niet helemaal begrijp ik
Nouuu...ik blijf soms iets langer op m'n werk terwijl ik al klaar ben, kan ik nog rustig even internetten voordat ik de boel weer ophaal straks![]()
Natte tosti..
maandag 11 maart 2019 om 16:25
Als zoon ziek is en hij niet naar de opvang kan, kan hij die dag later inhalen. Zo kan ik mijn gemiste werkdag ook weer inhalen.
Zo vertel ik het altijd...
Maar in werkelijkheid haal ik die werkuren ‘s avonds in, zodat ik hem een keer extra naar de opvang kan brengen en ik een dagje vrij heb.
Net als de dagen die hij mist vanwege vakantie.
Ik voel me niet gemeen trouwens, hij heeft het er prima naar zijn zin.
Zo vertel ik het altijd...
Maar in werkelijkheid haal ik die werkuren ‘s avonds in, zodat ik hem een keer extra naar de opvang kan brengen en ik een dagje vrij heb.
Net als de dagen die hij mist vanwege vakantie.
Ik voel me niet gemeen trouwens, hij heeft het er prima naar zijn zin.