Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Mooie uitspraak van machinist

Wat bij ons wel eens werkt als Limoen niet dooreet, dat ik haar bord pak en het zelf op (dreig te) eten, dan wil ze vaak haar bord weer terug en gaat eten.

Mandarijn had zich gisterenavond ook nog even ondergepoept en had vanmorgen een doorgelekte luier, dus de wasmand is weer vol.

Pas voor 1 juli Anky? is dat nieuw?

Ik hoef geen aangifte te doen, maar dat stimuleert ook niet echt om er aan te beginnen. Met als gevolg dat ik vorig jaar ook nog moet doen.

Hoe gaat het vandaag met je Es?
Dat van 1 juli stond op mijn aangifteformulier. Pas na 1 juli moet ik officieel uitstel aanvragen. A-man was er wel blij mee, die zit tot over zijn oren in de organisatie van een evenement en nog met een akkefietje op de vereniging waarvan hij voorzitter is.

Ben je nog aangekomen op het werk Sokje?
Was het niet altijd al zo dat het wel later mag, maar dat je dan, als je geld terugkrijgt, je ook langer op je geld moet wachten?

Akkefietjes bij vrijwilligersklussen zijn altijd extra vervelend, succes voor Ankyman.

Es, ben je wel braaf vandaag?

Kachelde de stoptrein nog een beetje door?
viel gelukkig mee, de vertraging. was er al om half 10.

ga nu vergadren, yuk.
Ik heb een kutdag. Kreeg vanmorgen een mailtje van iemand van het hoofdkantoor over een nieuwe procedure die én volledig voorbij gaat aan alles wat ik er over verteld heb (ik weet er het meeste van) en aan het voorstel wat ik heb gedaan én en passant nog even meldt dat iets waar ik al máánden op zit te wachten er allang is. Nu moet ik mijn eennalaatste dag nog als een dolle aan de slag om het afgerond te krijgen. Laaiend ben ik

Toen kwam er een lief mailtje overheen van een freelance collega dat ze me zo gaat missen en nu zitten de tranen vreselijk hoog. En ik heb geen zin om te gaan zitten huilen met mijn nieuwe collega erbij.

Bah.

Maarre, misschien heel slecht van mij, maar wat als je het nou gewoon niet doet ? ontslagen ben je toch al..
Ik ga het een beetje doen. Ik heb donderdag nog. Ik irriteer me er mateloos aan dat er zo achteloos wordt omgesprongen met de kennis en kunde in deze vestiging. Alle initiatieven tot een goede overdracht komen hier vandaan en het hoofdkantoor laat het keer op keer op keer op keer liggen. Dat gaat me aan het 't hart, daar hebben wij niet zo hard voor gewerkt. Daarnaast is het natuurlijk gewoon ronduit stom van ze. Maar goed, daar komen ze nog wel achter.
Toedeledoki, om 4 uur ben ik gegaan. Rustig boodschappen gedaan, kindjes gehaald, de vaatwasser uitgeruimd, het formuis is schoon, de lasagna is bijna klaar. Ik heb een pak überlekkere chocoladekoeken meegenomen en die ga ik vanavond fijn alleen opeten.

Morgen maar 1 kind want Mini heeft een feestje en is pas om 5 uur weer thuis. Nu nog iets leuks bedenken om te doen morgen. Wil eigenlijk wel ergens heen.
hij doet ut weer! stom ding. klinkt goed, die chocoladekoeken. je mag jezelf best even kietelen.
Sok, je hebt het wel uitgevonden hé, mobiel forummen

Ik moet met de kinderen naar boven maar ze zijn zo strontvervelend dat ik helemaal geen zin in ze heb. Pamman is overwerken vanavond, ik kan het helaas niet delegeren.
yep. altijd beter dan vakbladen lezen in de trein.

sterkte met het gespuis.
Het gespuis ligt. Met moeite maar goed. Ik heb Mini net uit haar hoofd moeten praten dat er dieven via het dak haar kamer in klimmen. Nu ligt ze onder haar deken te wachten tot ik kom.

Oh, ze piept heel zielig dat ze bang is. Maar even naar boven dan, zo hardvochtig ben ik nou ook weer niet.
Slaapt ze al? Is inderdaad heel stom en zwaar frustrerend lijkt me, hoe er op je werk met jouw input omgesprongen wordt Pammie

Hier nog een hoestend kind, ik hoop dat het niet weer hetzelfde gaat als gisterenavond. Heb de neusspray en hoestdrank al weer toegediend, maar het heeft nog niet veel effect.

Ze was ook heel erg stout vanavond. Toen ik ze bij gastouder op had gehaald en naar huis liep met ze, liep ze weg, en ik kon haar, met Mandarijn bij me, lopend nooit meer inhalen. Toen ik boos op haar werd omdat ze weg was gelopen werd ze hysterisch. Toen we thuiskwamn wilde ze haar jas en schoenen niet uittrekken, heb haar lekker in de hal laten zitten tot ze het zelf gedaan had. Toen wilde ze jas en schoenen niet opruimen, smeet ze door de hal heen. Toen wilde ze niet naar de wc, ging in het wchalletje liggen brullen. En toen was ik wel klaar met haar (eigenlijk al veel eerder, maar toen helemaal). Man was ook weer eens niet op tijd voor het eten (hij kan er niets aan doen, snelwegafrit afgesloten, maar irri is het wel want hij is de afgelopen weken bijna nooit meer op tijd om mee te eten en vooral mee te helpen) .

Wat een geklaag he? nu even wat vrolijkers.. euh.. ik heb even niets vrolijkers, sorry
Pammie, wat een eikels op jouw werk. Jammer dat je er met zo'n kater weggaat, maar straks dus eerst maar eens rustig even op adem komen als Toos Werkeloos?

Es, die twee uurtjes, hoeveel zijn dat er geworden?

Klinkt hopeloos vermoeiend, Citro, die Limoen van jou, en fijn dat je dat dan in je eentje mag opknappen.

Man valt hier echt bijna om. Ik ga zo maar eens vroeg met hem naar bed, geloof ik.
Citro, zo waren ze hier ook toen ik ze ging halen. Mannie barstte in tranen uit omdat ik vertelde dat ik de brief naar oma had opgestuurd. Brúllen! Want hij had de postzegel erop willen plakken en hij had met de postbode mee willen gaan naar oma om de brief te brengen. Duurde echt 10 minuten voor hij wat bedaard was. Mini was aan de smijterij en die heb ik even op haar kamer gezet, vooral omdat ze mij probeerde te meppen. Mannie was daarna weer boos op me en toen ik boos werd en hem van de bank zette begon hij weer te brullen dat ik hem pijn had gedaan. Hij zit zichzelf zo vreselijk in de weg, het is gewoon zielig.

De ab-kuur is trouwens afgelopen en hij heeft nog steeds gezwollen amandelen. Niet meer ontstoken en rood maar wel nog behoorlijk groot. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik er mee moet; ik ben bang dat als ik de dokter belt, ze me toch door gaat sturen naar de KNO. Sok, werkt die ab nog even door (amoxy)?

Ik was overigens met Mini in slaap gekukeld en ben net weer wakker dus ik ga nu ook maar door naar bed. Man is nog niet thuis.

Weltrusten.
werkt niet zo heel lang door, Pammie. IP moet een kuurduur van 5-7 dagen voldoende zijn. Vrees dan toch dat je weer terug moet naar de KNO.

Was mannie ook zo aan de schijterij van het spul trouwens? we zijn gisteren met Slof begonnen, maar vandaag had hij op de creche al 4 rompers verziekt. en zijn billen waren echt vuur- en vuurrood. Ook had hij 2 keer geslapen op de creche en ging hij vanavond al liggen op het aankleedkussen, nog voordat-ie zijn pyjama aanhad. Misschien is mannie door de AB kuur ook wel van slag? meen me te herinneren dat je schreef dat-ie niet op z'n best was de laatste dagen (ben te lui om het terug te zoeken)

Citro: hier ook scene vanavond, omdat mevrouw 'zelluf de DVD op pauze wilde zetten' en de TV niet uitmocht. wegrennen is ook rete-irritant, kan ik ook om ontploffen.

mobiel internetten heb ik idd wel ontdekt ja. eigenlijk wil ik steeds alleen lezen, maar op de een of andere manier plaatst-ie dan het laatste bericht dat ik heb geplaatst via de mobiel (wat dan nergens meer op slaat) en ben ik 10 minuten bezig om de boel weer begrijpelijk te maken.

heb trouwens net weer gesport (gisteren ook) en ben nu klaarwakker. is het te merken?
Nee, geen schijterij hier. En Mannie is op zijn zachts gezegd al dágen niet op zijn best. En voor die tijd ook niet erg omdat hij die 2 joekels al een hele tijd in zijn keel had. In januari bij de KNO waren ze ook alweer ontstoken.

Ik zal morgen de dokter wel bellen maar momenteel trek ik het idee van weer een operatie even heel slecht. Hoewel, wel een lekker moment nu, hoef ik geen vrij te nemen enzo Maar goed, voor Mannie zou ik het echt niet leuk vinden als het toch zou moeten.

Ik ging naar bed zei ik een uur geleden, ga dat nu maar echt doen. Man is nog steeds niet thuis. Leuk, dat overwerken.
Mini heeft vanochtend zijn vinger tussen de deur gekregen. Mén, wat een schrik. Remman is met hem naar de huisarts geweest, niets gebroken gelukkig. Vinger is nu helemaal blauw en dik.

Huisarts had Remman gezegd dat het over 2 á 3 dagen minder dik zou moeten zijn en dat het dan ook minder pijn zou doen. Dus Remman had tegen mini gezegd dat het over 2 nachtjes beter zou gaan.

Mini had op de creche steeds gezegd dat hij wilde slapen. Wel in bed gelegd, maar geen slaapje. Thuis idem dito. Totdat het kwartje viel. Hij wilde naar bed omdat de pijn dan immers weg zou gaan binnen 2 dagen: "Ik wil slapen, ik heb nog au."
Wat lief En wat een schrik, hoop dat het snel beter is.
Och ik hoop het ook. HIj was zo helemaal diep aan het snikken vanochend. Zó geschrokken.
Erm ding. Breekt mijn hart als ze zo uit hun tenen huilen.
Ach jeetje, arme Mini. Ik voel de pijn gewoon nu ik dit typ .

Hier gelukkig gisteren erg gezellige kindertjes. Maby was een tijdje (paar weken terug) helemaal haar zelf niet (huilen, huilen), maar nu weer haar normale vrolijke zelf. Ik denk dat ze oor-of keelpijn had (ze rochelt alweer weken en stinkt uit haar mond) en dat dat nu weer over is. Was maar goed ook, want gisteren was weer zwemlesdag. Het ging allemaal weer prima, kinderen waren helemaal blij, maar ik vind het nog best een gedoe allemaal.

Pammie, wat balen van de amandelen van Mini. Gezien zijn gedrag voelt hij zich kennelijk nog niet helemaal goed.

En arme Slof, aan de schijterij. Hopenlijk gaat het vandaag beter (je bent toch thuis Sokje).

Ik moet werken vandaag, maar ben er nog niet achter of ik nu zin heb of niet. Eigenlijk heb ik gewoon zin in weekeinde of vakantie. Of een vrije dag zonder kinderen (maar daarvoor is het weer te druk op het werk).
Goedemorgen!

Ben je er al uit Ank?

Hier weinig te melden. Eerst maar eens koffie.
Hoe gaat het met Mini Remma? Beetje beter al?

Mif, hoe is het met jou?
Mogge,

Arme mini met vinger! Zo zielig! En Pam, alweer een betere dag vandaag?

Hier is het goed. Gister ochtend gewerkt, middag lekker op bed. 's Avonds weer vroeg naar bed, ben wel moe maar verder lekker om weer ff wat te doen.

Ben nu ook aan t werk, werk halve dagen. Gaat lekker.

Later.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven