Knusselend het nieuwe jaar in! ❤

31-12-2018 12:16 2357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

.

Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Blondje je hebt :mail:
En doe het rustig aan. :bigkiss:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Ik kom even wat glitterige knussels voor iedereen rondstrooien :bigkiss:
Eat glitter for breakfast and shine all day
Ik ben aan het wachten op een mail van mijn psychiater en moet straks de ha bellen over dat er staar bij me is geconstateerd. Ben daar erg jong voor, maar het zit in de familie.
Over een paar weken gaan we op vakantie. Het enige lichtpuntje voor mij nu.
Oh Coco, wat rot! Mijn moeder kreeg ook staar op (te) jonge leeftijd. Ben heel lang bang geweest dat het erfelijk was, maar daar lijkt het bij ons niet op. Is het in jou/jullie geval goed te behandelen?
Waarvoor gaat de psych jou mailen? Datum afspraak, medicatie?
Wat een misère bij elkaar Coconutsje, hele dikke knuf hoor. :hug:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
:-( Het zal ook nooit eens allemaal makkelijk gaan bij jou he, Nootje. En dat terwijl we het je allemaal zo gunnen dat het een keer méézit. Nou ja, ik wens je in ieder geval een superfijne vakantie toe over een paar weken. Het moet gewoon een fijne vakantie worden, dat is karma wel aan je verplicht. :cat:
Ik neem aan het makkelijk te behandelen is, aangezien een staaroperatie een routineklus is. Maar ik ben er toch wel angstig voor. Mijn ene oog ziet al vanaf de geboorte slecht en mijn andere oog ziet uitstekend. Aangezien het in beide ogen zit, vind ik het wat mijn goede oog betreft toch wel erg spannend. Want als dat mis zou gaan (kans is heel klein), dan zie ik haast niks meer. Maar ik moet eerst langs de oogarts en die gaat bepalen wat ik het beste kan doen.

Wat de psych me moet mailen is wat te heftig en persoonlijk om hier te vertellen.

Lief jullie berichtjes, Dappertje en Nanny! :bigkiss:
goedemiddag
coco je hebt de ene tegenslag na de andere , maar ook dit is een kiezel op je weg naar herstel . :bigkiss:
Blond fijn om te lezen dat je maman toch nog wat langer gaat blijven op de aarde . lees ik dat goed je bent op oorlogspad , sterkte toegewenst .
voor iedereen een :bigkiss: en :hug:
Ja Coco, is in principe een routine-operatie. Misschien anders eerst je oog laten opereren waarmee je het minst goed ziet?
En dat de rest te persoonlijk, is logisch. Zet hem op meis.
Coco warme knussels voor jou lieverd. Het zit je niet mee 💋

Heb je leuke vakantie plannen?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik kom even opbeurende hartjes strooien! Koffie en chocola.

Afbeelding
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
13-03-2019 15:53
Ik kom even opbeurende hartjes strooien! Koffie en chocola.

Afbeelding
Negeert de chocola en neemt een kop koffie :P

Ook een knussel voor jou lief Blondje 💋

Hoe ging het?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik vond het heftig Lolly. Niet geheel het resultaat bereikt dat ik voor ogen had, maar ik realiseer me ook dat dit soort dingen tijd en beleid nodig hebben. Ik moet nog wat geduld oefenen. Maar al bij al ben ik trots op mezelf en op mijn aanpak.
Lijkt me ook heel heftig om zoiets te doen, maar je hebt het zo ontzettend goed en met zorg aangepakt. Daar mag je ook echt trots op zijn 💋
Ik hoop dat met geduld uiteindelijk je beoogde resultaat behaalt word :hug:
Wij zijn in ieder geval heel erg trots op je!
Dank lieverds :$

:shout: Lichtje hoe gaat het? En met Bollie?

Fijne dag allen, ik sta weer in de hakken. Druk maar ok dagje voor de boeg!
Hey Blondje, jammer dat het niet helemaal ging zoals je hoopte, maar het belangrijkste is inderdaad dat jij toch tevreden bent. Zo te horen zat er niet meer in en heb je gezien de omstandigheden er het meeste uitgehaald. :)
Zet hem op met je hakken. ;-D

Hier vandaag een dagje Amsterdam, leuk maar wat een rotweer haha.
Platte schoenen aan dus en zo lekker de trein in stappen.

Gister kennismakingsgesprek met psycholoog. Dat beviel goed.

Dag lieffies!
Blond, ik vind je echt stoer! Jammer dat het niet zo heeft uitgepakt zoals je hoopte. Trots op je zijn we hier zeker!

Dappertje, fijn van de psycholoog!

Onze vakantie zal vast fijn worden. We vliegen naar de zon, altijd goed.
Knussels voor iedereen die ze nodig heeft. Hier gaat alles zijn gangetje.

Blond, ik vind jou echt overkomen als een stoere, sterke, warme en liefdevolle vrouw. Hoe je omgaat met de situatie van Maman en hoe je praat over je werk. Ik heb stiekem wel een beetje bewondering voor jou
anoniem_305243 wijzigde dit bericht op 14-03-2019 12:05
Reden: Type fout
0.18% gewijzigd
Eat glitter for breakfast and shine all day
Ik ook ja :-)

Dappertje, wat goed dat de kennismaking met je psycholoog zo goed beviel. Dat is zo belangrijk met zoiets!

Ik heb vandaag nog een rustigaandagje. Bijna hersteld van mijn zware overprikkeling dinsdagavond. Ik moet ook eens leren dat massale dingen niet mijn ding zijn :P
Het is stil hier. :)
Goed teken of slecht teken?

Ik ben heel moe geweest de laatste dagen, vooral door wat mentale uitdagingen (die in principe goed waren maar wel wat los maakten). Veel geslapen, voel me nu weer wat beter.

Hoe is het bij jullie lieffies?
Even een glitterplaatje, gewoon omdat het kan. ;-D

Afbeelding
Gewoon lekker z'n gangetje. Manlief is toch nog even rundvlees gaan halen om voor vandaag stoofpot te maken. Hij moet en zal iets doen aan St. Patrick's Day, de schat ;-) Dus ik heb lekker eten straks!
En omdat glittergifjes leuk zijn doe ik ook maar mee, gewoon omdat het kan!
Afbeelding
goedemiddag
Leuk glitterplaatjes .
Afbeelding

Ik weet niet hoe een glitterplaatje moet, dus ik verzorg het ontbijt vandaag wel.
Het is echt ongelooflijk rustig hier! Gaat het hier nog weer wakkerder worden of is het einde van het knusselen in zicht?

Hier gaat alles zijn gangetje, ik verlang alleen naar mooi weer. Maar volgens mij begint dat nu ook te komen.
Werk ze weer allen deze week. Of als je niet werkt, veel plezier met andere dingen doen :)
Hoi lieve knusselaars 💋

Sociaal zijn is momenteel niet mijn beste eigenschap, vandaar, maar ik kom nog steeds binnenvallen hoor ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven