Knusselend het nieuwe jaar in! ❤
maandag 31 december 2018 om 12:16
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
.
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 19 maart 2019 om 11:55
Het was sowieso een aanslag, een aanslag op minstens één leven. Terroristisch is nog niet zeker maar wijst er steeds meer op. Triest en heel verdrietig voor naasten..

Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
dinsdag 19 maart 2019 om 11:55
of het nu een terroristisch motief heeft of niet, een ongeluk is het sowieso niet

I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

dinsdag 19 maart 2019 om 12:20
Wat is er precies gezegd dan? Hoe kan een schietpartij een ongeluk zijn?walpurgisnacht schreef: ↑19-03-2019 12:08mijn excuses , i k luister naar de radio . zij zeggen dat een ongeluk was . nogmaals sorry .
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
dinsdag 19 maart 2019 om 12:58
Ja, dat lijkt mij ook vreemd om het zo te benoemen.
Maar inderdaad, zo in- en intriest. En zo f*cking zinloos.
Maar inderdaad, zo in- en intriest. En zo f*cking zinloos.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.

dinsdag 19 maart 2019 om 13:05
Je bedoelt in de Belgische media is dat belangrijker?
Dat kan hoor, zo gaan die dingen.
Maar zelfs CNN was op de persconferentie aanwezig gister, dus in de meeste buitenlanden is het wel anders in het nieuws gekomen dan wat jij hebt gelezen. Misschien ligt het ook aan waar je leest.
Dat kan hoor, zo gaan die dingen.
Maar zelfs CNN was op de persconferentie aanwezig gister, dus in de meeste buitenlanden is het wel anders in het nieuws gekomen dan wat jij hebt gelezen. Misschien ligt het ook aan waar je leest.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
dinsdag 19 maart 2019 om 13:16
Het een is niet belangrijker dan het andere.
Een aanslag in Nederland is verschrikkelijk, net als in elk een ander land.
Een coldcase in België die eindelijk wordt opgelost is iets goeds, net als in elk ander land.
Beide berichten hebben nieuwswaarde en die zullen altijd in het eigen land het grootst zijn. Hoeveel nieuwswaarde iets heeft, zal ook zeker afhangen van de kanalen die het nieuws brengen.
Beide zaken zijn belangrijk, maar dat deze aanslag in Nederland op dit moment belangrijker word gevonden, dat moet je niet gek vinden. Zoiets als dit is hier nog niet gebeurd.
Een aanslag in Nederland is verschrikkelijk, net als in elk een ander land.
Een coldcase in België die eindelijk wordt opgelost is iets goeds, net als in elk ander land.
Beide berichten hebben nieuwswaarde en die zullen altijd in het eigen land het grootst zijn. Hoeveel nieuwswaarde iets heeft, zal ook zeker afhangen van de kanalen die het nieuws brengen.
Beide zaken zijn belangrijk, maar dat deze aanslag in Nederland op dit moment belangrijker word gevonden, dat moet je niet gek vinden. Zoiets als dit is hier nog niet gebeurd.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times

dinsdag 19 maart 2019 om 13:23
Ik vind het zeer vervelend dat je het één belangrijker blijft noemen dan het ander.walpurgisnacht schreef: ↑19-03-2019 13:18jep een cold case is belangrijker dan een aanslag . zelf op de radio .
Ik kan me voorstellen dat dat in België groot nieuws is, maar dat maakt een aanslag in Nederland niet minder belangrijk.
Door dat te benadrukken zeg je eigenlijk dat wij Nederlanders ons niet zo moeten aanstellen met alle aandacht voor die aanslag. Ik vermoed dat dat niet is wat je wilt zeggen, maar dat is wel hoe je nu overkomt.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
dinsdag 19 maart 2019 om 13:27
Ik denk Walpurgje, dat je bedoelt te zeggen dat het bij jullie in de media meer aandacht krijgt? Niet dat het daarmee ook belangrijker is?
Het ligt een beetje gevoelig hier, zoals je merkt.
Het ligt een beetje gevoelig hier, zoals je merkt.
anoniem_380791 wijzigde dit bericht op 19-03-2019 13:41
0.51% gewijzigd

dinsdag 19 maart 2019 om 13:31
voor de duidelijkheid ik wil heel graag neutraal blijven in deze kwestie . Jullie zijn niet de enigen die lijden onder de tereurdaden, kijk om je heen .Ik kan alleen maar hopen dat er een eind aan de waanzin gaat komen . geef nooit toe aan de waanzin , er is hoop . blijf sterk , blijf hopen , heb je naaste lief en hou je dierbaren heel dicht bij je hart . geef ze al de liefde dat je kunt missen .
Ik heb besloten om deze topic te verlaten . ik wens jullie al het beste in de wereld . Licht een voorspoedige zwangerschap toegewenst . blondje Ik hoop dat je maman het nog even volhoudt in dit leven .
Ik heb besloten om deze topic te verlaten . ik wens jullie al het beste in de wereld . Licht een voorspoedige zwangerschap toegewenst . blondje Ik hoop dat je maman het nog even volhoudt in dit leven .
anoniem_272795 wijzigde dit bericht op 19-03-2019 13:45
45.21% gewijzigd
dinsdag 19 maart 2019 om 13:36
@Walpurgis Je hoeft echt niet te vertrekken hoor.
Ik probeer slechts aan te geven, hoe wat je schrijft op mij overkomt en waarom ik dat vervelend vind.
Daarmee wil ik zeker niks negatiefs zeggen over jou als persoon en wil ik je ook niet wegjagen.
Ik probeer slechts aan te geven, hoe wat je schrijft op mij overkomt en waarom ik dat vervelend vind.
Daarmee wil ik zeker niks negatiefs zeggen over jou als persoon en wil ik je ook niet wegjagen.
dinsdag 19 maart 2019 om 13:40
Dat geldt voor mij ook hoor Walpurg.
We moeten het met alleen letters doen, en soms is het nodig een paar keer heen en weer te berichten voor we elkaar begrijpen. Of weten dat we het niet eens zijn en dat kan ook okay zijn.
We moeten het met alleen letters doen, en soms is het nodig een paar keer heen en weer te berichten voor we elkaar begrijpen. Of weten dat we het niet eens zijn en dat kan ook okay zijn.

dinsdag 19 maart 2019 om 14:51
voor de duidelijkheid ik ben niet verantwoordelijk voor wat in de kranten komt . hier is nog altijd eigen volk eerst . Dat is wat er nu ook gaande is.
het is niet zoals bij jullie . Dit is de reden dat ik geen t.v. heb , geen nieuwsberichten lees alleen bij uitzondering . Dit land is niet meer zoals vroeger , gaat het alleen de slechte kant op . als er hier iets gebeurt zijn het bijna altijd de asielzoekers de pineut . ik heb altijd het beste voor met de medemens . het is vreselijk jammer dat jullie het verkeerd opvatten . ik kom wel terug als jullie woede om deze laffe daad geluwd is . maar nog een ding ; deze daden waar dan ook mogen gewoon niet met de mantel der liefde bedekt worden . dit zijn dingen die niet mogen vergeten worden . we moeten een front vormen om deze waanzin te stoppen . het is altijd iemands kind die doodgaat . het is altijd iemand die achter blijft .er zijn geen winnaars hier , alleen maar verliezers . toegeven aan de waanzin is geen optie . dit is mijn mening .
het is niet zoals bij jullie . Dit is de reden dat ik geen t.v. heb , geen nieuwsberichten lees alleen bij uitzondering . Dit land is niet meer zoals vroeger , gaat het alleen de slechte kant op . als er hier iets gebeurt zijn het bijna altijd de asielzoekers de pineut . ik heb altijd het beste voor met de medemens . het is vreselijk jammer dat jullie het verkeerd opvatten . ik kom wel terug als jullie woede om deze laffe daad geluwd is . maar nog een ding ; deze daden waar dan ook mogen gewoon niet met de mantel der liefde bedekt worden . dit zijn dingen die niet mogen vergeten worden . we moeten een front vormen om deze waanzin te stoppen . het is altijd iemands kind die doodgaat . het is altijd iemand die achter blijft .er zijn geen winnaars hier , alleen maar verliezers . toegeven aan de waanzin is geen optie . dit is mijn mening .
woensdag 20 maart 2019 om 02:11
Goed, ik ben ondertussen dit gedrag echt heel erg zat en had bewust niet gereageerd vanmiddag want dan was dit bericht een stuk onaardiger geweest. Heb je enig idee wat je met dit soort geneuzel berichten doet? In plaats van als een volwassen vrouw om uitleg te vragen, je punt te verduidelijken, even aan te geven dat je ziet dat de gemoederen oplopen omdat we elkaar even niet zo goed begrijpen (wat gewoon uitgesproken mag worden en ook kan, je kunt elkaar namelijk verkeerd lezen) en je daarom ervoor kiest dit op een later tijdstip opnieuw op te pakken kies jij ervoor om in je slachtofferrol te schieten en aan te kondigen voorgoed te vertrekken en vervolgens hele heftige dingen te tikken. Daar doet je bericht hierna niets aan af want de bovenstaande zinnen zeggen genoeg... Het is al eens eerder in discussies aangegeven om gewoon om verduidelijking te vragen, dat je niet gelijk weg hoeft te rennen als er een discussie ontstaat en dat mensen niet gelijk slecht denken. Maar door dit gedrag kwets je mensen ook, je veroorzaakt een schrikreactie en de ander gaat zich afvragen wat zij verkeerd heeft gezegd en gedaan om een dergelijke heftige reactie te veroorzaken, ben je je daar ook bewust van?walpurgisnacht schreef: ↑19-03-2019 13:31[...]
Ben jij je wel bewust wat jouw uitspraken vandaag met mensen heeft gedaan? Mijn halve netwerk (zoals van velen) is gisteren en vandaag in touw geweest met het proberen te redden van mensen, behandelen, opvangen, daders op te sporen en op te pakken, naasten vertellen dat hun geliefde niet meer thuis zal komen, en zelf ben ik ook sinds gisteren bezig met de enorme nasleep die dit momenteel met zich meebrengt met de ene na de andere opname.... en dan ga je lopen roepen dat er iets belangrijkers is... dat komt bij mij en bij anderen nogal heftig binnen. Als mensen je dan vervolgens proberen duidelijk te maken dat wat je zegt heftig is en dat de media bij jullie daar nu meer aandacht aan de opgeloste cold case besteed logisch is maar dat het ene niet belangrijker is dan het andere geef jij wat mij betreft een reactie echt bizar ver over het randje gaat door te zeggen dat "jullie" ook aanslagen hadden zoals de bende van Nijvel, Zaventem luchthaven, Brussel met de metro etc, dat andere landen ook lijden onder terreurdaden en moordaanslagen. Echt rot op met proberen te winnen van een discussie op zo'n valse manier, maar blijkbaar is schrijven, sorry jongens ik heb het verkeerd gehoord/begrepen of ik snap ook niet waarom ze het zo noemen, mijn excuses als ik iemand onbewust gekwetst heb, dit was nooit mijn bedoeling te lastig.. Het moge duidelijk zijn, ik ben er echt klaar mee. Er zijn nu verdorie mensen voor hun leven aan het vechten en hele gezinnen voorgoed kapot.
Het is echt fijn dat er nu een cold case is opgelost en logisch dat de Belgische media dit de prioriteit geeft, wij hebben een andere prioriteit en dat kan prima naast elkaar bestaan. En als je er dan vervolgens wat vragen over krijgt verdiep je er dan even in, ik heb ook even zitten lezen over die cold case, lees je even in en ga niet op zo'n idiote manier de discussie aan..
woensdag 20 maart 2019 om 02:44
@Walpurgis Ik vind het jammer dat je al je posts hebt gewijzigd, waardoor je mj nu het gevoel geeft dat ik onredelijk was in deze discussie. Daarnaast voelt jouw laatste post voor mij persoonlijk als een trap na. Terwijl ik echt heb geprobeerd respectvol te blijven door het bij mijzelf te houden en jouw gevoel niet te willen diskwalificeren.
Jouw manier van hier mee omgaan doet mij pijn en om die reden ben ik klaar met deze discussie hier.
Ik wens je alle goeds toe en veel forumplezier in topics waar jij je meer op je plek voelt.
En nu ga ik weer proberen te slapen
Een nachtknussel voor alle knussels
Jouw manier van hier mee omgaan doet mij pijn en om die reden ben ik klaar met deze discussie hier.
Ik wens je alle goeds toe en veel forumplezier in topics waar jij je meer op je plek voelt.
En nu ga ik weer proberen te slapen

Een nachtknussel voor alle knussels
woensdag 20 maart 2019 om 07:03
lollypopje schreef: ↑20-03-2019 06:57Wakker liggen zonder reden is stomGelukkig wel weer in slaap gevallen na een uur, maar nu moe. Goh
![]()