Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
12-03-2019 18:50
Gele suikerspin, ik heb het ook via chronisch vergoed gekregen nu.
Moest eerst betalen idd maar dat was evengoed nog goedkoper dan dat ik ze zelf kocht bij de drogist.
Fijn dat je het nu vergoed krijgt.
Vanavond de knoop door gehakt, ik ga stoppen in het bestuur. Ze weten het nog niet alleen.
Ik had ook altijd last van maagzuur sinds ik diabeet ben. Ik kreeg toen Omecat. Maar nu ik insuline gebruik heb ik geen last meer. Ik vrat Rennies als snoepgoed
nartjie schreef:
12-03-2019 19:47
Ik had ook altijd last van maagzuur sinds ik diabeet ben. Ik kreeg toen Omecat. Maar nu ik insuline gebruik heb ik geen last meer. Ik vrat Rennies als snoepgoed
Dat is niet goed nartjie als snoepjes.
Maar je zal maar last hebben. Ik nam er ook veel. Zeker als ik er in de nacht niet van kon slapen
Fijn dat je er geen last meer van hebt nu!
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lise1985 schreef:
12-03-2019 19:32
Vanavond de knoop door gehakt, ik ga stoppen in het bestuur. Ze weten het nog niet alleen.
Wat is de reden?
lise1985 schreef:
12-03-2019 19:32
Het is vooral voor jou vervelend, hou dat in gedachten op het moment dat je het gaat vertellen. Sterkte.
Jammer Lise. Ik neem aan omdat het teveel voor je Is?
Yellow - wat fijn dat je eindelijk een psychiater kunt spreken over je medicatie. Maak een lijstje met ál je vragen en laat je niet wegsturen voor je overal antwoord hebt én een vervolgafspraak hebt gemaakt.

Kwebbel - heel vervelend voor je zeg... Geen budget is niet jouw probleem hè? Ik zou gewoon doen wat je aankunt en niets meer. Is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, want het gaat in tegen je aard. Maar anders ga je er lichamelijk aan onderdoor.

Lientje - wát een powervrouw, die dochter van je. Lijkt op haar moeder!

[weggehaald]
anoniem_64063706e0213 wijzigde dit bericht op 12-03-2019 21:27
Reden: Herkenbaarheid
23.72% gewijzigd
Doro: nare situatie, :hug:
cesium24 schreef:
12-03-2019 20:40
Doro: nare situatie, :hug:
Dank je. Valt mee hoor. Het loopt echt wel los. Maar het is vooral bevreemdend.
Ff gemist wat er stond Doro maar sterkte ermee.

En ook bedankt voor het compliment. Maar jullie lezen hier natuurlijk alleen mijn kant he, als je anderen over mij vraagt , zullen ze dat echt niet zeggen hoor! Jullie kennen me niet IRL natuurlijk.
Ik ben maar heel doodgewoon een simpele plattelandsvrouw.
Zie je ook aan alles :rofl:
Niet modieus, broodnuchter zoals ze op het platteland zijn en van huis uit de niet lullen maar poetsen mentaliteit meegekregen.
Zo als ik zijn er zó veel .

Maar ik ben wel heel trots op dochter. Zo jong en dan al zó goed op weg na een zware 2 jaar in therapie vind ik heel knap.
Zoon doet het ook prima na zijn ontzettend lastige eerste 12 jaar.
En man is ondanks zijn ziekte een doorzetter.
Zo ook met zorgkind. Zo jong er " alleen " voor staan en het toch maar doen allemaal, petje af. Ik heb gewoon een topgezin! :biggrin:

Ik ga mijn bed in. Morgen op tijd op. Ff eten koken voor de avond alvast ( boerenkoolstamp, lekker met dit weer) en dan dagje werken.
Donderdag dday, spannend....
lientje69 schreef:
12-03-2019 20:36
Jammer Lise. Ik neem aan omdat het teveel voor je Is?
Inderdaad. Het kost me teveel energie.
Lientje je brengt me op een idee, voor het eten van morgenavond. Ik heb nog boerenkoolstamp in de vriezer.

Ik heb besloten om morgen een pyjamadag te houden. Ze geven slecht weer op, dus dat komt mooi uit. Even tijd voor mezelf morgen.
Goed plan Kwebbel! :daisy:
Lekker kwebbel. Zowel de boerenkool als de pyamadag :zzz:

Het is hier ook mega slecht weer.
Storm en regen. Zal vandaag wel niet zo druk worden op het werk denk ik.
Alhoewel daar geen peil op te trekken is. Altijd weer een verrassing.
Er gaat niets boven boerenkool!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
JollyRider schreef:
13-03-2019 08:04
Er gaat niets boven boerenkool!
Hutspot! ;-)
Mooi om te lezen Lientje!

@doro, gemist wat er stond maar ook vanuit hier :hug:

Ik wilde uitslapen maar lag om vier uur al wakker van de pijn. Daarna blijkbaar nog heel eventjes geslapen en toen heel raar gedroomd.

Vanmiddag een vrijwilligersklusje op de planning. Drukke week deze week.
Haha ik verkies boerenkool ook boven hutspot :P Mijn moeder had een tijdje geleden 1 pan boerenkool en 1 pan hutspot gemaakt. Toen ik er op de koffie kwam, kreeg ik gelijk wat porties mee :)
Goed dat je over een lijstje begint Doro. Ik heb zelfs een boekje liggen voor dat soort dingen, maar ik heb er helemaal niet over nagedacht. :facepalm: Ik heb er meteen even een bladzijde voor gemaakt dat ik van nu tot de afspraak alles kan opschrijven.

Doe mij maar hutspot. Er zijn weinig dingen die ik echt niet eet, maar ik vind het mondgevoel (dus niet de smaak) van andijvie en ananas zo vies.

Jullie reageren zo leuk op mijn schilderwerken en ik vind het moeilijk om er op te reageren maar het doet me wel goed. Ik heb nog een nieuw mapje gemaakt met alles bij elkaar voor degene die het leuk vinden om te zien. :$

https://imgur.com/gallery/vVfxlNa
Wow Yellow. Ze zijn goed! :hug:
anoniem_343361 wijzigde dit bericht op 13-03-2019 19:11
Reden: Ivm privacy dochter
66.49% gewijzigd
Prachtig yellow! Ik zou sommigen zo aan mijn muur hangen.
Yellow: ik vind ze mooi maar dat weet je al!
Boerenkool :yes:

Hutspot :nope:

Je schildert mooi, Yellow!
Mooi Yellow! Echt fantastisch dat je dat zo kunt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven