Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Kohaku, sterkte. Fijn dat het weer ietsje beter gaat.

Gesprek was ontzettend prettig en positief. Eind volgende week krijg ik bericht.
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
Lientje ,ik zal duimen voor jou.
Kwebbeltje, wat jammmer dat ze op het werk er niets mee doen,terwijl jij het zo duid
Ijk aan geeft.
Welke kant wil Jij nu opgaan, als je je beter voelt??
Ik lees steeds wel mee,,iedereen sterkte .
Lientje: ik duim door!

Hemke: voor jou ook sterkte!
YellowLemon schreef:
14-03-2019 11:58
Kwebbel ik vind het echt rot voor je van je werk. Helemaal omdat je ook zo bewust hebt gekeken waar je wilde beginnen. :@@: :hug:
Ja klopt. Ik hoorde er zulke goede verhalen over, maar misschien ben ik er ook wel wat naïef in gaan staan. Vrij nieuwe locatie, dus de basis is al gelegd, dacht ik. En dat klopt ook wel hoor, maar omdat het team allesbehalve stabiel is, merk ik aan mezelf dat het veel stress oplevert. Echt heel veel stress.

Hemke ik stuur je een pb.
Dank je wel Cesium.

@lientje, mooi dat het gesprek positief was!
Alle reacties Link kopieren
Lise , ik schat mijn kansen in op zo'n 75 %.
Dus ben benieuwd. Ik kreeg in elk geval te horen dat de positieve indruk die ik had achtergelaten bij de speeddate terecht was en dat ik me ook dit keer prima gepresenteerd had. En dat ik goed in hun team zou passen.
Dat klinkt toch wel vrij goed in elk geval. Zoiets zeg je toch niet zomaar tegen een sollicitant?
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Alle reacties Link kopieren
En als het straks wel zo is vind ik het evengoed doodeng. Ben niet zo van de verandering maar heb gewoon gezondheidtechnisch weinig keus. Plus dat ik dit werk leuker vind. :proud:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Dat zij nu al aangeven dat het gesprek positief is, is zeker een goed punt. Dat betekent dat je in elk geval kanshebber bent.
Ik duim met je mee!
Dat klinkt heel positief Lientje! Ook ik duim mee voor je :redrose:
Ik hoop dat je de baan krijgt Lientje!
Klinkt goed Lientje :D
Klinkt goed, Lientje. Ik blijf duimen.
Alle reacties Link kopieren
Ik duim voor je, Lientje!

Heb erge last van mijn rug en nek, denk de spanning van afgelopen week..
Straks maar gaan slapen, hopelijk is het morgen minder.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
14-03-2019 14:52


Hemke ik stuur je een pb.
Kwebbeltje, ik heb niets ontvangen, ik heb jou nu een pb gestuurd.
hemke schreef:
14-03-2019 22:05
Kwebbeltje, ik heb niets ontvangen, ik heb jou nu een pb gestuurd.
Ah nee. Dan ben ik bang dat ze allebei nog ergens in de lucht hangen :( Ik heb de jouwe niet ontvangen.
Ik ga nu naar bed, ik doe morgen nog een poging.
Hoe ging het op de verjaardag Lise?

Schoonzus weer óntzettend zielig? :P

(Ik weet het, dat is niet aardig van me. Maar ze is nou ook niet echt aardig geweest voor jou, vind ik)
Doro75 schreef:
14-03-2019 23:15
Hoe ging het op de verjaardag Lise?

Schoonzus weer óntzettend zielig? :P

(Ik weet het, dat is niet aardig van me. Maar ze is nou ook niet echt aardig geweest voor jou, vind ik)
Nee, het was drama. Volgens haar heeft ze een zwaar invaliderende aandoening die ongeneeslijk is, maar waarbij ze nu wel moet blijven werken. Mijn man gedroeg zich erg geïnteresseerd, mijn ouders redelijk afzijdig.
Hoe het met mij ging, boeide niemand.

Dat laatste klinkt erg aandachtvragend, zo bedoel ik het niet.
Alle reacties Link kopieren
:hug:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Nou ja zeg Lise.
En welke aandoening mag dat dan wel zijn?
Ach, het is zoals met alles. De tijd haalt haar vanzelf in. Iets met al is de waarheid nog zó snel...
Over een aantal jaar zullen je ouders vanzelf wel zien dat haar verhaaltjes niet kloppen. Heb jij nu voor dit moment niks aan natuurlijk maar toch.
En als zij straks jarig is een bos bloemen sturen met een eeñ kaartje eraan, sorry, heb teveel pijn om te kunnen komen maar evengoed gefeliciteerd. Hoop dat jij met je problemen ( psychische, maar dat zet je er niet bij) de dag wél een bëetje door kunt komen. Fijne dag!
Bespaart je een bezoekje, is mega netjes ( als je commentaar krijgt hoe je het bedoelt zeg je, wat? Ik wens haar alleen maar sterkte omdat ze het zo zwaar heeft, tis toch doeslief # van mij??) Met je meest onschuldige gezicht erbij. Kan jij lekker thuisblijven. :proud:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Haha goeie Lientje!
Lise je zou zulke mensen toch..!

Hier gaat het mwah. Zit letterlijk en figuurlijk niet lekker in mijn vel.
Vandaag niet veel op de planning, alleen vanmiddag de steunzolen laten aanmeten.
Lise :hug: Nog ‘zieliger’ dan ik al dacht
Alle reacties Link kopieren
lientje69 schreef:
12-03-2019 22:11
Ff gemist wat er stond Doro maar sterkte ermee.

En ook bedankt voor het compliment. Maar jullie lezen hier natuurlijk alleen mijn kant he, als je anderen over mij vraagt , zullen ze dat echt niet zeggen hoor! Jullie kennen me niet IRL natuurlijk.
Ik ben maar heel doodgewoon een simpele plattelandsvrouw.
Zie je ook aan alles :rofl:
Niet modieus, broodnuchter zoals ze op het platteland zijn en van huis uit de niet lullen maar poetsen mentaliteit meegekregen.
Zo als ik zijn er zó veel .

Maar ik ben wel heel trots op dochter. Zo jong en dan al zó goed op weg na een zware 2 jaar in therapie vind ik heel knap.
Zoon doet het ook prima na zijn ontzettend lastige eerste 12 jaar.
En man is ondanks zijn ziekte een doorzetter.
Zo ook met zorgkind. Zo jong er " alleen " voor staan en het toch maar doen allemaal, petje af. Ik heb gewoon een topgezin! :biggrin:

Ik ga mijn bed in. Morgen op tijd op. Ff eten koken voor de avond alvast ( boerenkoolstamp, lekker met dit weer) en dan dagje werken.
Donderdag dday, spannend....
Ik vind het wel jammer dat je jezelf (en andere 'plattelandsvrouwen') nou gelijk zo wegzet, eerlijk gezegd ;-))

Goedemorgen allen!
Ik ben terug. Ben niet moe, heb wél pijn en heb leuke dagen gehad. :hello:
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
13-03-2019 08:04
Er gaat niets boven boerenkool!

tsk
Groningen dan toch zeker :nope:

maar eh.. goed idee! Stamppot it izzz.. voor mij dan.. Man en zoon mogen zelf nog wat verzinnen. Of misschien maak ik voor hen lasagne.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
YellowLemon schreef:
13-03-2019 13:58
Goed dat je over een lijstje begint Doro. Ik heb zelfs een boekje liggen voor dat soort dingen, maar ik heb er helemaal niet over nagedacht. :facepalm: Ik heb er meteen even een bladzijde voor gemaakt dat ik van nu tot de afspraak alles kan opschrijven.

Doe mij maar hutspot. Er zijn weinig dingen die ik echt niet eet, maar ik vind het mondgevoel (dus niet de smaak) van andijvie en ananas zo vies.

Jullie reageren zo leuk op mijn schilderwerken en ik vind het moeilijk om er op te reageren maar het doet me wel goed. Ik heb nog een nieuw mapje gemaakt met alles bij elkaar voor degene die het leuk vinden om te zien. :$

https://imgur.com/gallery/vVfxlNa

Zien we bij één van die afbeeldingen je naam?

Mooi! Echt!
En fijn dat je dat lekker kunt doen.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
En verder knuffel voor Kwebbel. Wat jammer dat het zo loopt met je baan!

En voor de rest ook :redrose:

Ik hoop dat het weer binnenkort aantrekt. Mijn pijn wordt daar in elk geval minder van. Hebben jullie misschien niets aan, maar ik dan toch.

Ik duim nu ook Lientje!
(typt wel lastig)

En ik ga nu een was in de machine gooien. :hello:
Later is nu

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven