Gezondheid alle pijlers

Nog steeds chronische pijnen

29-12-2018 22:05 2913 berichten
Een vast aantal groepje forummers die praten over pijnen, werk, thuis en ook algemeen.
Voel je vrij om mee te schrijven.

Niets moet en respect naar elkaar

Weet helaas niet hoe je een link plakt
anoniem_329315 wijzigde dit bericht op 30-12-2018 18:45
12.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hutspot is ook lekker. Boerenkool lekkerder :biggrin:

En je maakt leuke dingen Yellow!
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Lise, heb je ze maandag verteld dat je gaat stoppen? Hoe reageerden ze?

Knap dat je een keuze hebt gemaakt. Of gemaakt, soms maakt helaas ons lijf een keuze voor ons.

Kwebbeltje, hoe was je Pyjama dag? Heb je er van kunnen genieten?

Ik heb even op de rem getrapt. Ik ben de laatste tijd toch weer te druk geweest blijkbaar. Ik heb dus meerdere 'Pyjama' dagen ingelast
Nee, nog niet GS. Daar was gisteravond niet het moment voor.
Het voelt voor mezelf wel als een opluchting al.

Verder heb ik een behoorlijke dip.
GS, pyjamadag was wel fijn, maar ben nog niet bepaald tot rust gekomen helaas.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me heerlijk zo'n pyamadag maar dat zit er met mijn gezin niet echt in helaas.

Net naar de tandarts geweest, ik had gelukkig niets. :yes: Hopelijk is het vervolg van de dag ook zo goed
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Goed nieuws Lientje!

Goedemorgen allemaal,

Mijn moeder is vandaag jarig, dus we moeten vanavond op verjaardag. We gaan het wel kort houden. Verder het e.e.a. aan klusjes op de planning voor vandaag.
Gisteren bij man aangegeven dat ik het eigenlijk gewoon druk heb, te druk. Stoppen met het bestuur is hopelijk de eerste stap naar wat meer rust.

Ik wacht ook nog steeds op de bloeduitslagen, waar ik eigenlijk wel heel benieuwd naar ben.

Fijne dag allemaal!
Gefeliciteerd met je moeder Lise.
Hopelijk geeft het stoppen met bestuur wat meer rust voor je :hug:

Hier gaat het niet goed.
Ik zit echt in de stress rondom werk. Gisterenavond kon ik niet slapen omdat ik er als een berg tegenop zie om te werken.
Vanmorgen de knoop doorgehakt en me ziekgemeld. Vond het heel moeilijk om te doen, omdat ik me nu schuldig voel naar collega's.
Maar aan de andere kant baal ik er ook ontzettend van, omdat ik al meerdere keren heb aangegeven dat ik echt aan mijn grens zit (als ik er al niet overheen zit) en er wordt NIKS mee gedaan, want daar hebben ze de middelen niet voor. Met als gevolg dat ik steeds meer op mijn tenen ga lopen.

Anyway, nu even een time-out. Voor hoelang weet ik niet, dat wil ik ook nog niet weten. Eerst even mezelf weer op de rit krijgen, en gesprekken voeren met jobcoach en werk. Voor mezelf ben ik er in ieder geval wel uit dat ik ander werk ga zoeken. Dit vind mijn omgeving ook beter, dus dat is fijn. Dit zorgt voor veel te veel stress.
Heftig Kwebbel :hug:
Maar wel goed dat je tijdig aan de bel trekt en echt voor jezelf kiest.
Alle reacties Link kopieren
Lise gefeliciteerd!

Kwebbel, moeilijk hoor. En jammer ook. Het begon zo veelbelovend. Ik hoop dat je je snel wat beter gaat voelen.

Ik sta voor de deur bij mijn sollicitatieadres. Maar ben, uiteraard, te vroeg. Dus nu maar even in de auto wachten. Te vroeg zijn is goed, maar veel te vroeg zijn staat wel erg gretig.
lientje69 wijzigde dit bericht op 14-03-2019 13:45
0.63% gewijzigd
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
Succes, ik ga voor je duimen Lientje!
Succes Lientje!
Succes Lientje :heart:
Kwebbeltje, wat ontzettend rot. Heel goed dat je je ziek gemeld hebt en aan jezelf denkt.

Veel succes Lientje. ik duim voor je. Ik denk dat je nu in gesprek zit.

Gefeliciteerd met je moeder Lise.
Succes Lientje!

Kwebbeltje: :hug:
Alle reacties Link kopieren
Wat naar kwebbeltje, maar echt heel knap dat je zo voor jezelf durft te kiezen.

Succes Lientje, ik duim mee!

Lise, gefeliciteerd met je moeder. Echt vervelend dat je moet stoppen bij het bestuur omdat het niet gaat, maar ik denk dat het wel verstandig is.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Lise, mijn moeder was gister jarig :p

Dikke knuffel Kwebbel, :hug:

Ik krabbel stukje bij beetje weer op, gister geen crisisdienst moeten bellen en vanochtend ook niet, plus geen extra medicatie vanochtend dus ik hoop dat het een stijgende lijn blijft.

Eten gaat alleen nog niet zo, door de spanning heb ik veel moeten overgeven afgelopen dagen en ben ook aardig afgevallen wat ook weer een beetje triggerend is want eten is al een ding zegmaar.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Bedankt dames :lips:

Kohaku :hug: Hopelijk blijft het in de stijgende lijn inderdaad. Hopelijk gaat het eten beter. Ik weet niet hoeveel je weegt maar is het geen idee om van die flesjes te drinken? Weet even niet hoe ze heten.
Bedankt allemaal.

En alsnog gefeliciteerd Kohaku!
Hopelijk hou je een stijgende lijn. Sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Dankje, Lise!

Ik ga in het weekend m'n diëtiste eens appen, ik heb zelf geen weegschaal dus weet niet hoeveel ik ben afgevallen. Alles afgezien van water en thee voelt vreselijk in mijn maag en gooi ik er ook al weer snel uit.

Net wat druiven gegeten en hoop dat die er in blijven.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Sterkte Kohaku en Kwebbel

Jij nog gefeliciteerd met je moeder, Lise. Succes ook met het bezoek (tenminste, als schoonzus er ook bij is).
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje, goed dat je voor jezelf kiest! Daar kun je echt trots op zijn.
Kwebbel ik vind het echt rot voor je van je werk. Helemaal omdat je ook zo bewust hebt gekeken waar je wilde beginnen. :@@: :hug:
Dank je wel Doro! Ik zie er wel tegenop.
Kohaku: wat naar dat je zoveel stress hebt. Zorg dat je echt niet teveel afvalt, misschien eens naar een diëtiste?

Lise: sterkte straks, laat alle opmerkingen langs je afglijden.
Kohaku: ik zie nu dat je al een diëtiste hebt. Daar zou ik dan nu contact mee opnemen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven