Midlife

01-02-2019 22:21 400 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,
Hopeloze 50-er hier die advies nodig heeft. Huisje, boompje, beestje dus getrouwd enzo en een kind. En dan ineens kantoortje verderop zit daar een blonde dame van 20 jaar jonger, goddelijke verschijning, intelligent, single en.... nou ja. Kort samengevat: ik ben helemaal hoteldebotel. Maar het kan dus niet, het is zo het bekende verhaal. Het forum staat er vol mee dus we weten al hoe dit afloopt. Ander werk zoeken gaat niet dus de vraag is: hoe kom ik hier overheen? Iemand ervaring of tips? Help. Please?
Dubbel.
anoniem_326375 wijzigde dit bericht op 25-02-2019 17:33
97.18% gewijzigd
Denk jij @S-Meds dat zijn gedrag thuis niet is veranderd en zijn vrouw niets merkt? Verliedheid op een ander in relatie is merkbaar. Geloof er niets van dat zijn vrouw niets heeft gemerkt.
anoniem_326375 wijzigde dit bericht op 26-02-2019 08:08
34.51% gewijzigd
KoningKoos200 schreef:
24-02-2019 03:19
Wat het neezeggen betreft: ik ga kleffe situaties uit de weg, ik ga niet aansturen op sex en ik kan best nee zeggen. Maar er is een punt waarop ik bang ben dat dat niet meer lukt, is dat zo gek? Als de dame in kwestie hier zou besluiten mijn kantoor in te stappen in kanten lingerie stopt mijn brein meteen met werken en slaan alle stoppen meteen door. Je gaat me niet vertellen dat dat bij dames anders is toch?
O dat herken ik wel. Maar goed ik heb wel vaker gemerkt dat ik wat afwijkend hier ben. :$
Zielsverwant schreef:
20-02-2019 08:42
Word je ook verliefd op je fantasiemannen of geil?
Beetje late reactie maar ja ik word er ook geil van, anders fantaseerde ik niet he...
S-Meds schreef:
25-02-2019 17:05
nee je hebt gezegd dat je verliefd bent. Serieus, doe normaal. Het is op je werk. Je hebt echt geen idee wat dat met anderen doet. Je kan namelijk niks met zo’n boodschap dat er weer zo’n kneus voor je gevallen is. Bij alles wat je doet vraag je je af of je geen verkeerde signalen geeft. Wat een triest gedoe voor een kerel van jouw leeftijd
Ik denk dat de dame in kwestie idd bij elk wissewasje nadenkt en refereert aan het gesprek, niet fijn en nodig.
Ik vind dat je het voor jezelf had moeten oplossen, trap onder je hol en door.

Dat trieste gedoe, verliefdheid, kan iedereen overkomen. Ligt niet aan de leeftijd, alsof je dan je gevoel moet kunnen uitschakelen, uitgeschakeld is oid. Onzin!
.
anoniem_380375 wijzigde dit bericht op 04-03-2019 16:39
99.89% gewijzigd
@KoningKops200 hoe gaat het met je?
En met je situatie op je werk en thuis?
pantoffel81 schreef:
01-02-2019 22:48
Before we go any further. Is zij ook hoteldebotel op jou? En is de liefde al geconsumeerd?
Nee, ze heeft gezegd dat het niet wederzijds is. Dan is die tweede automatisch ook nee natuurlijk :)
Ik was ook niet van plan iets te consumeren trouwens. Buiten dat: de dame in kwestie is van een
zo goddelijke klasse dat het denk ik uitgesloten is dat ze er ook ooit maar over zou peinzen om met
mij het bed te delen schat ik zo in.

Wat dat hoofd van mij steeds doet is genieten van allerlei aandacht en wegdromen over gezellig samen
ergens een drankje doen en eindeloos praten over van alles en nogwat. Ze is heel slim en leergierig
enn we hebben ook wel veel dezelfde interesses enzo.

......oeps daar gaan we weer.
Nee dus. En nog eens Nee.
Tinkerbel1000 schreef:
01-02-2019 22:55
je gaat geen bevestiging krijgen op een vrouwenforum ze,..
Ik wil ook geen bevestiging. Ik wil een oplossing :-D
Zielsverwant schreef:
01-03-2019 11:24
@KoningKops200 hoe gaat het met je?
En met je situatie op je werk en thuis?
Pffffftt..... lastig lastig lastig.

Ik haat het, maar ik geloof dat ik toch toe moet geven dat ik het niet slim heb aangepakt en dat
ik toch naar het advies hier had moeten luisteren om het niet met mijn cursh te delen allemaal.

De samenwerking loopt wat stug maar moet wel door, ik ben nog steeds in de war in een krampachtige
manier van normaal doen.

Thuis is het wel okee, op wat kleine ergernissen na. Ik heb heel sterk het gevoel dat ik ruimte nodig
heb en ik zie mezelf zo Anton Bouwhuis uit GTST achterna glijden. Het is echt te belachelijk voor woorden.
Wel een goeie spiegel: ik zie hoe idioot het er allemaal uitziet en ik zit er middenin.

Sinds ik vrijdag me heb neergelegd bij dat het een puinhoop is en onder het motto: "als het niet gaat
zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat" heb ik in elk geval het gevoel van rust en heb ik
ook weer eens een hele nacht geslapen. Vooral dat laatste is erg prettig.
KoningKoos201 schreef:
02-03-2019 15:45
Ik wil ook geen bevestiging. Ik wil een oplossing :-D
Mijn oplossing;
Ik zou je aanraden om dit wel met je vrouw te bespreken. Wel goed nadenken hoe je het brengt en erg zorgvuldig met de informatie omgaat en het bij jezelf houdt. Hierbij zou ik gewoon open en eerlijk zijn.
Waarom? Omdat het nieuws veel vragen en twijfels oproept bij je vrouw.
Maar tegelijkertijd ben jij eerlijk naar je partner en laat je zien dat je haar en jullie relatie serieus neemt.
Je kunt haar vragen om je te helpen bij loskomen van je nieuwsgierigheid naar de collega toe en de enthousiasme over haar. Dit door verder aandacht op je relatie te richten. Elkaar herinneren waarom jullie beiden je relatie zo fijn vinden.
Over je gevoelens en jullie relatie met je partner praten kan je helpen jezelf te herinneren waarom jullie bij elkaar zijn, wat jullie fijn vinden aan elkaar enz.
En tegelijkertijd de spanning wegneemt van de collega.
De ongrijpbare of de onbekende bouwt spanning op en nieuwsgierigheid naar verkenning en kan weleens de voeding voor het ontwikkelen van gevoelens voor een collega zijn.

Als jijzelf de spanning niet voedt en afstand van je collega neemt, kan jij later met afstand/ nuchter naar je gevoel kijken. En beter begrijpen wat je zo nieuwsgierig naar die collega heeft gemaakt en je gevoelens heeft beïnvloedt.
anoniem_326375 wijzigde dit bericht op 05-03-2019 08:00
0.28% gewijzigd
KoningKoos200 ben jij van naam veranderd in KoningKoos201?
Zielsverwant schreef:
02-03-2019 17:09
KoningKoos200 ben jij van naam veranderd in KoningKoos201?
Ja, klopt. Nou ja veranderd.... ik had geen toegang meer tot mijn account en met de helpdesk van het forum kwam ik er niet uit. Dus maar een nieuwe gemaakt. Deze doet het tot nu toe nog steeds.

Intussen heb ik het trouwens mijn vrouw verteld. Sloeg in als een bom. War een rollercoaster is dit zeg. Ben benieuwd waar het naartoe gaat allemaal.
KoningKoos201 schreef:
12-03-2019 12:25
Ja, klopt. Nou ja veranderd.... ik had geen toegang meer tot mijn account en met de helpdesk van het forum kwam ik er niet uit. Dus maar een nieuwe gemaakt. Deze doet het tot nu toe nog steeds.

Intussen heb ik het trouwens mijn vrouw verteld. Sloeg in als een bom. War een rollercoaster is dit zeg. Ben benieuwd waar het naartoe gaat allemaal.
Ik vind het heel goed van je dat je eerlijk naar je vrouw geweest bent!
KoningKoos201 schreef:
12-03-2019 12:25

Hopelijk heb jij dit bij jezelf gehouden.

Wat is je bedoeling van het delen met je vrouw?

Dat het nieuws niet fijn is dat had ik je al verteld. Het is belangrijk hoe je nu reageert.

Heb jij spijt?

Kan jij kijken naar je eigen bijdrage voor deze situatie?

Als jij dit kan laten zien en je eigen gedrag kan evalueren zonder de andere schuld te geven, loop je de kans dat de verwerking van je nieuws makkelijker zou verlopen.

Bedenkt dan hoe jij het zou vinden als je vrouw je zulke nieuws zou vertellen?
anoniem_326375 wijzigde dit bericht op 13-03-2019 08:08
0.37% gewijzigd
Inderdaad, goed van je om het eerlijk te vertellen thuis.
Heel sneu, dat wel, voor je vrouw, maar hoop dat jullie elkaar terug weten te vinden. :couple:
Ik vind het ook rot voor je collega trouwens. Het geeft je vaak een onprettig ongemakkelijk gevoel als er een oudere collega op je zit te geilen. Heb het ook 1 keer meegemaakt en ik wilde liever die man niet meer onder ogen komen. Ik was me overbewust van mezelf, me de hele tijd afvragend of wat ik deed voer voor hem was. Zeer ongemakkelijk en het heeft mijn werkplezier echt een tijd vergald. Echt, jonge meiden, jonge vrouwen zitten 9 vd 10 keer echt niet te wachten op een sneue vent van vijftig die een jeukend kruis heeft. En daar ben je voor gewaarschuwd. Dus best arrogant om je collega er dan toch mee lastig te vallen. En je bent een duidelijk slechte signaallezer. Want je was behoorlijk overtuigd vd wederkerigheid ervan. Ook al schreven we ongeveer allemaal dat je collega reageerde met niks anders dan onschuldig bedoelde vriendelijkheid naar jou toe. Maar jij hebt een te groot ego om dat te willen geloven.
Zo zijn mijn man en een vriendin van me ervan overtuigd dat dames van 20 heel vaak op mannen van 40 vallen. Rot toch op. Dat is gewoon vies.
diyer schreef:
12-03-2019 14:11
Ik vind het ook rot voor je collega trouwens. Het geeft je vaak een onprettig ongemakkelijk gevoel als er een oudere collega op je zit te geilen. Heb het ook 1 keer meegemaakt en ik wilde liever die man niet meer onder ogen komen. Ik was me overbewust van mezelf, me de hele tijd afvragend of wat ik deed voer voor hem was. Zeer ongemakkelijk en het heeft mijn werkplezier echt een tijd vergald. Echt, jonge meiden, jonge vrouwen zitten 9 vd 10 keer echt niet te wachten op een sneue vent van vijftig die een jeukend kruis heeft. En daar ben je voor gewaarschuwd. Dus best arrogant om je collega er dan toch mee lastig te vallen. En je bent een duidelijk slechte signaallezer. Want je was behoorlijk overtuigd vd wederkerigheid ervan. Ook al schreven we ongeveer allemaal dat je collega reageerde met niks anders dan onschuldig bedoelde vriendelijkheid naar jou toe. Maar jij hebt een te groot ego om dat te willen geloven.
ja dat was hem al tientallen keren duidelijk gemaakt. maar hij deed het toch. Hij wilde de kans niet mislopen dat zij ook voor hem was gevallen natuurlijk
Toen ik in de 20 was vond ik alles boven de 35 echt oud hoor.
Zelf ben ik nu eind 30 en vind ik boven de 45 a 47 toch wel te oud voor mij.
Over het algemeen vind ik mannen boven de 50 niet aantrekkelijk.
diyer schreef:
12-03-2019 14:11
Mee eens en herkenbaar en inderdaad echt niet fijn..
TO zou er beter aan doen om zijn excuses aan te bieden aan zijn collega (want professioneel is het bepaald niet) en zich heel hard te richten op afkicken ipv zijn fantasietjes voeren. Opmerkingen over op tilt slaan als je fantaseert dat ze in kanten lingerie voor je staat, slaat werkelijk nergens op! Je collega voelt zich zeer waarschijnlijk onprettig bij deze kennis en zou je -als ze kon- je waarschijnlijk willen ontlopen. Probeer je eens wat meer in een ander in te leven en te beseffen hoe dom je bezig bent. Echt, geloof me, dat haalt elke erotiek wel uit je fantasieën hoor als je weet hoe 'vies' een ander zich hierbij zou voelen. Dat ze zich beseft dat een man van ongeveer haar vaders leeftijd (want zo ervaart ze dat waarschijnlijk) zich op haar zit af te trekken :'(

Tuurlijk 'weet' je collega en je vrouw het niet. Maar je doet ook niks om het te laten verdampen. Inleven in de twee personen die het betreft zou daarbij erg kunnen helpen om jou weer met je benen op aarde te zetten!
Gut Koos, hier is wat koude, kille nuchterheid voor je: je hebt het voor elkaar gekregen om twee vrouwen een naar gevoel te bezorgen. Twee vrouwen waarvoor je zelf zegt warme gevoelens te hebben. Het zou je goed doen om wat meer empathie te tonen.

Oh, en stop alsjeblieft met kijken naar GTST. Daaruit haal je zéker geen goed voorbeeldgedrag.
S-Meds schreef:
24-02-2019 12:39
het is afschuwelijk om te werken in een omgeving waarbij een collega zijn verliefdheid opbiecht. Je wordt medeverantwoordelijk gemaakt voor iets waar je part noch deel aan hebt. Elke gebaar, lach, grap moet je vanaf daar op een weegschaal leggen. ontzettend dom, egoistisch en arrogant van TO
Helemaal mee eens. Je kunt er niet meer mee samenwerken, ik kon niet meer naast de sufferd zitten want “dat leidde hem zo af”, ik moest hem maar mailen in plaats van praten enz. Wat was dat een egoïst, mij met zijn problemen opzadelen.
Diyer :worship:

Gewoon kappen nu met je vunzige gedachtes.
Richt je op je vrouw.
En de realiteit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven