Uitgerekend 2e helft oktober 2019 met tabel

19-02-2019 09:09 348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die uitgerekend in de tweede helft van oktober.
TABEL IS VOL

Naam Lfd (v/m) Kindje Ronde UD Afsprkn Bijz.heden
JoyeuxNoel 30/35 1 1 13 okt 16 april echo+nipt, 29 april gynaecoloog :heart:
Duna_2015 33/36 2 8 19 okt 27 maart termijnecho, 2 april afspraak verloskundige en gynaecoloog :heart:
Annemyn90 23/27 1 1 31 okt 9 april termijnecho :heart:
Pavo07 28/34 2 7 22 okt 5 april termijnecho :heart:
mk aug & ma nov
xx__Juffie 27/30 1 5 25 okt 30maart echo :heart:
Mutsie91 27/28 1 5 24 okt :heart:
CherryBlossom- 27/33 1 23 26 okt 10 april termijnecho :heart:
Saqua 35/35 2 5 26 okt 5 april echo :heart:
ma sept
Marina-87 31/40 2 2 27 okt :heart:
Manon 28/30 1 13 27 okt
Leasol 31/33 1 5 27 okt termijn echo 3 april :heart:
Borisdeporis 22/24 1 1 28 okt :heart:
Mariëlle2uit7 30/30 3 5 28 okt
Noriyuki 34/34 5 2 29 okt
Lavendel27 28/30 3 1 30 okt 21 maart echo
Yellow-89 30/32 2 3 31 okt :heart:
Lize1 28/32 1 5 29 okt
Extra plekje ?/? ? ? okt
Extra plekje ?/? ? ? okt
Lapapaya :hug:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:16
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.69% gewijzigd
Ik vond die van Noppies heeel fijn. Wel een cup groter dan mn normale maat :facepalm:
Toen was ik al wel wat verder in de zwschap. Het was direct ook een voedingsbh, maar ik vond m ook voor die tijd lekker en steunend zitten. Soms hoor je dat je die nog niet moet kopen voor je bevalling maar bij de noppies winkel adviseerden ze me anders.

Vandaag :heart: gezien :-D
Bedankt allemaal!

Wat een positieve verhalen, wordt er vrolijk van :-)

Ik heb vanavond om 20.45 pas de echo, zo spannend!
Iemand nog tips? :hyper:
Hoi meiden!

Hier even wat stiller geweest. Heb me goed beroerd gevoeld afgelopen dagen. Voelde me erg slap, alsof je heel lang niet gegeten hebt. S ochtends echt moeite met eten.. met vlagen misselijk en gevoel alsof ik zo kon omvallen. Heb niet veel meer dan de bank gezien...

Wat vervelend die nare gevoelens die sommigen hebben! Ik hoop op snel goed nieuws voor iedereen.
Live your life with love and laughter
Noortje81 schreef:
11-03-2019 17:18

Vandaag :heart: gezien :-D
Gefeliciteerd trouwens, wat fijn voor je!
Zo er is weer heel veel geschreven!

Wat fijn de goede echo en succes voor degene die vanavond nog een echo hebben.

Ik voel me ook niet echt zwanger, vorige 2x behoorlijke misselijke en de vorige x ook heel slap zo erg dat ik niet voor mn zoontje kon zorgen. Nu ben ik moe en voel ik mn stuitje weer.....
dat was mn eerste zwangerschap zo erg dat ik niet gewoon kon zitten maar op een ringkussen moest zitten🙄
Lavendel, dat klinkt pittig met je stuitje!

En balen van het niet goed voelen Juffie.

Noortje, wat fijn van het hartje!

Wij mochten vanavond dus ook eerder. En we hebben een heel klein blobje gezien mét een kloppend hartje. Dat is al meer dan de vorige keer. Zou nu iets verder zijn, 7w2 dagen dus zou dan uitkomen op 26 oktober. Vrijdag de intake dus dan weer verder kijken. Maar voor nu even goed nieuws. Had er zo'n hard hoofd in dat ik gelijk weer in tranen uitbarstte toen ik daar binnenliep (was ook zelfde kamer als vorige keer waar het toen mis was, oeps).

Dank voor jullie lieve woorden meiden doen me goed. Hopelijk kan ik mezelf wat herpakken de komende tijd.
Fijn saqua, gefeliciteerd en lekker genieten nu!
Zoo wat schrijven jullie hier veel haha!

Saqua, wat fijn!! Dat is supermooi nieuws! Hopelijk kan je er nu wat meer van genieten!

Hier misselijkheid begonnen, savonds gaat het wel, maar ik moet niet aan brood denken. Bijna kokhalzen, maar nog niet overgeven gelukkig.

Sommige dus heeel erg misselijk, wat krijgen jullie dan? Wel vervelend zeg!

Dit weekend aan familie verteld, zulke leuke reacties!

Succes met komende echo’s!
Saqua, waat fijn zeg. En nu in geloven en positief zijn. Ook goed voor je kindje.

Manon, haha grappig ik heb behoefte aan yoghurt, brood, beschuit maar word misselijk bij warm eten.
Ik kook wel en adem via me mond. Eet paar happen van en vul het aan met 1 van de bovenste 3 dingen met fruit.
(Smoothie vind ik extreem lekker in eens)

Ik heb wat zwangerschapskleding moeten halen. Vroeg maar heb zoveel last van mijn opgezette buik (darmen) dat een broek of legging niet fijn zit. Nu wat jurkjes en zwangerschaps leggings gekocht.
Niet zo fijn om te weten: heb ook last van lucht. :facepalm: poewf..
Nog even en mijn bh kan ook vervangen worden. Maar het kan nog ff.
Weet trouwens niet of de nieuw dames het weten maar we schrijven al met een leuk clubje op Facebook. Als je wilt aansluiten kan dat. Daar is, vind ik persoonlijk wat meer overzicht😊
Lavendel27 hoe kan je daar aansluiten? Lijkt me leuk!

Saqua wat fijn nieuws!

Cherryblossom herkenbaar dat kleding al niet fijn meer zit. Mss toch ook maar zwangerschaplegging gaan halen haha.

Hier vandaag een erg slechte dag qua misselijk en overgeven. Ging eigenlijk best redelijk maar na slechte nacht met twee kids die vaak wakker waren en stress ochtend..
Ik ben ook al begonnen met het dragen van zwangerschapsbroeken (gekregen van mijn zus). Wat een verademing, heb ook erg veel last van een opgezette buik.

Verder al 4 dagen op rij geen avondeten kunnen eten of meteen erna weer uit gespuugd. Bij mij is de misselijkheid dus echt vooral s avonds. In de ochtend nergens last van. Maaar goed, het is voor een goed doel en hopelijk is t na 12 weken minder.

Annemyn, hoe was je echo?
giraffje schreef:
12-03-2019 09:29
Lavendel27 hoe kan je daar aansluiten? Lijkt me leuk!

Saqua wat fijn nieuws!

Cherryblossom herkenbaar dat kleding al niet fijn meer zit. Mss toch ook maar zwangerschaplegging gaan halen haha.

Hier vandaag een erg slechte dag qua misselijk en overgeven. Ging eigenlijk best redelijk maar na slechte nacht met twee kids die vaak wakker waren en stress ochtend..
Stuur mij maar een privé berichtje met hoe we je kunnen vinden op Facebook dan zorg ik dat je word toegevoegd
Goedemorgen!

Gisteren een kloppend hartje gezien :heart:
Heel blij mee, zo bijzonder.

Wel ben ik minder ver dan ik dacht (waarschijnlijk late ovulatie gehad).
Naar verwachting is de uitgerekende datum eind oktober.

Het was nog heel klein, zo apart om dat dan al te zien en het hartje te zien kloppen.
Over twee weken mogen we weer voor een echo komen + het intakegesprek (25 maart).

Ik merk dat ik het toch moeilijk vind dat het 'twee weken teruggezet is' omdat ik voor mijn gevoel dan nog langer in die onzekere periode tot twaalf weken zit... :-?

Maar in ieder geval een kloppend hartje, wat intens waardevol is. Dat besef ik mij goed :love:
Lavendel27 schreef:
12-03-2019 08:36
Weet trouwens niet of de nieuw dames het weten maar we schrijven al met een leuk clubje op Facebook. Als je wilt aansluiten kan dat. Daar is, vind ik persoonlijk wat meer overzicht😊
Hoe kan ik in de Facebook groep komen? Kan echt niemand dat zien van mijn vrienden?
Super annemyn! Als het hartje maar klopt, dat is al een opluchting!
Gefeliciteerd!
Marina-87 schreef:
12-03-2019 10:33
Hoe kan ik in de Facebook groep komen? Kan echt niemand dat zien van mijn vrienden?
Het is een geheime groep dus je kunt hem niet vinden
Stuur mij je naam waarop ik je kan vinden dan zorg ik dat je word toegevoegd
En nee echt niemand kan het zien!!!
Marina en yellow, heel veel succes vandaag! Duim voor jullie!

PS (ik droom de hele tijd van frikadellen en eieren met spek. Probeer mee te doen aan de Week zonder Vlees. Benieuwd of ik dat red met die cravings ;-D)
Bedankt!
Ik ben echt vreselijk zenuwachtig! En moest vanmorgen voor de eerste keer overgeven. Nu denk ik dat dat meer vanwege de spanning is dan de zwangerschap.

Succes met volhouden Saqua!
Ja heel veel succes dames! Ik duim voor jullie!
Haha ik was voor de echo ook mega misselijk, was meteen over na de echo. Helaas nu wel weer wat opgekomen;)

Succes vandaag!!

Haha en saqua succes met de cravings🤭
Dankje dames, vindt het wel spannend hoor, omdat ik weet dat het mis kan gaan... we gaan het zien!
Hi dames, even een ego post. Wij hebben vanmiddag een heel schattig garnaaltje met kloppend hartje op de echo gezien <3. Echo zou pas volgende week zijn maar omdat ik me zorgen maakt en een beetje bloedverlies had verschoven naar vandaag. Alles zag er helemaal goed uit.

@Aan alle dames die vandaag ook een echo krijgen, heel veel succes!
@ Iedereen met een goede echo, gefeliciteerd!!
Gefeliciteerd Leasol88!

Ook hier een mooie echo gehad vanmiddag. Vandaag 7+6 dus uitgerekend op 24/10. (Wie wil mij UD aanpassen), thanks.
Gefeliciteerd dames!😃

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven