Uitgerekend 2e helft oktober 2019 met tabel

19-02-2019 09:09 348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die uitgerekend in de tweede helft van oktober.
TABEL IS VOL

Naam Lfd (v/m) Kindje Ronde UD Afsprkn Bijz.heden
JoyeuxNoel 30/35 1 1 13 okt 16 april echo+nipt, 29 april gynaecoloog :heart:
Duna_2015 33/36 2 8 19 okt 27 maart termijnecho, 2 april afspraak verloskundige en gynaecoloog :heart:
Annemyn90 23/27 1 1 31 okt 9 april termijnecho :heart:
Pavo07 28/34 2 7 22 okt 5 april termijnecho :heart:
mk aug & ma nov
xx__Juffie 27/30 1 5 25 okt 30maart echo :heart:
Mutsie91 27/28 1 5 24 okt :heart:
CherryBlossom- 27/33 1 23 26 okt 10 april termijnecho :heart:
Saqua 35/35 2 5 26 okt 5 april echo :heart:
ma sept
Marina-87 31/40 2 2 27 okt :heart:
Manon 28/30 1 13 27 okt
Leasol 31/33 1 5 27 okt termijn echo 3 april :heart:
Borisdeporis 22/24 1 1 28 okt :heart:
Mariëlle2uit7 30/30 3 5 28 okt
Noriyuki 34/34 5 2 29 okt
Lavendel27 28/30 3 1 30 okt 21 maart echo
Yellow-89 30/32 2 3 31 okt :heart:
Lize1 28/32 1 5 29 okt
Extra plekje ?/? ? ? okt
Extra plekje ?/? ? ? okt
Lapapaya :hug:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:16
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.69% gewijzigd
Gefeliciteerd met de goede echo’s!
Wat fijn Leasol en Marina. Ik duim ook nog erg voor Yellow, die was ook zo zenuwachtig.

Ik ben iets eerder weggegaan van werk. Ik moet thuis even een powernap doen voor de peuter het huis weer op stelten zet :$
Wat fijn allemaal van de goede echo's!
Hier ook een goede echo. Jeeeej :)
6+5 dus was nog niet veel te zien maar wel een kloppend hartje :heart:

Fijn van de andere goede echo’s!!
Gefeliciteerd dames met alle goeie echo's!!!
Gefeliciteerd dames!
Hoe waren de echos vandaag?
Gefeliciteerd iedereen met de positieve echo’s!

Vandaag heb ik ook weer een echo gehad, maar bij ons was het weer een rolecoaster aan emoties.
Eerste de echo vanmorgen: al snel 1 kloppend hartje te zien. De tweede nog niet te vinden, arts is aan het zoeken en ziet dat in 1 van de 2 placenta’s nog een vruchtszakje zit. Er zaten er dus 3!
Maar bij de 2 die een placenta delen, geen hart activiteit te vinden. We zijn doorverwezen naar de echoscopisge met beter aperatuur. Deze afspraak kon pas einde van de middag plaatsvinden. ik heb in de tussentijd in het ziekenhuis bed gelegen met infuus voor extra vocht. Door de misselijkheid krijg ik niet veel binnen, dus dat vocht was welkom.

Vanmiddag dan uitsluitsel gekregen. 1 doet het goed, de 2 die een placenta delen, doen het niet meer. Het lichaam zal dit zelf opruimen, en word waarschijnlijk aan de kant gebrukt door de andere(goede) placenta. Er is een kans op een bloeding, maar hoeft niet.

Maandag heb ik weer een afspraak bij de gyn. Volgens mij word dat een een intake gesprek. Maar dat heb ik allemaal niet meer zo mee gekregen.

De medicatie die ik in eerste instantie had gekregen is maandag omhoog gegaan. Dat was emesafene.
Nu heb ik nog andere pillen er bij gekregen ik moet even zoeken welke dat zijn, maar die mag ik indien nodig 3 keer per dag.

Met mij gaat het (nog) redelijk. Ik hou me heel erg vast aan het feit dat het er met 1 helemaal goed gaat.
Mutsie, hoe geweldig het is dat het gewoon goed gaat met 1 van de 3.
Wat een dag hebben jullie achter de rug om uiteindelijk te horen dat je van 2 naar 3? toch 1 kindje met nog een kloppend hartje hebt.
Fijn dat je beetje extra vocht hebt gekregen en mee medicatie mag slikken.

Beterschap met de misselijkheid en ook even je gedachten op een rij te krijgen
Gefeliciteerd met iig 1 kloppend hartje. Het nieuws zal weer wennen zijn en moeten landen, succes!
Poeh Mutsie, dat klinkt idd als een pittige dag. Heb je je net ingesteld op een tweeling, lijken het er drie maar klopt er maar 1 hartje. Lijkt me ook pittig om dan te horen dat er bij de andere twee geen hartactiviteit meer is. Probeer veel rust en tijd te pakken en het te verwerken en hopelijk kan je straks blij zijn met die ene frummel waarvan het hartje klopt. Maar kan me heel goed voorstellen dat het slikken is.
Jeetje Mutsie, dat klinkt inderdaad als een rollercoaster! Fijn dat er toch nog één hartje klopt, desondanks is het toch verdrietig van de andere twee. Gefeliciteerd én sterkte dus.. :hug:

Hier ook echo gehad vandaag. Hij was precies 7+3 dus mijn berekeningen klopten. :) Ook een mooi hartje gezien!
Ik had verwacht te gaan huilen maar was eigenlijk alleen maar opgelucht dat er wat zat, haha. Heb eigenlijk bijna geen symptomen dus verwachtte nog half een "huh? er zit hier niks!" van de echoscopiste.
Gefeliciteerd boris de poris!
Mutsie, wat een rollercoaster idd en wat heftig ook. Heel fijn dat er 1 hartje te zien was, maar wel ook erg verdrietig dat er van 2 geen hartactiviteit te zien was :( veel sterkte maar ook een dikke gefeliciteerd!

Boris, jij ook gefeliciteerd met de goeie echo!
Pff jeej mutsie dat moet een heftige dag voor jullie zijn geweest. Hoe ben je er zelf onder?
Gelukkig 1 kloppend hartje maar het is wel jammer van de andere.
Het zal een reden gehad hebben.

Boris jij gefeliciteerd met de goede echo!
Wat heftig mutsie!! Wat een dag zeg, hopelijk kun je het verwerken en snel genieten van het feit dat er een kindje groeit in je buik
Mutsie, wat een heftige dag zal het zijn geweest.. hopelijk voel je je in ieder geval wat beter na het infuus en met aangepaste medicatie. Wat verdrietig dat 2 niet sterk genoeg waren, gelukkig doet andere beeb het goed!!

Alle anderen gefeliciteerd met de goede echo’s!

Ik heb dinsdag mijn eerste echo en voor de zekerheid gisteren nog maar een test gedaan om te kijken of ik nog wel zwanger was😬 aangezien ik drie weken geleden een bloeding had. Blijf het ondanks dat het mijn vierde zwangerschap is van kindje nummer 5 toch nog erg spannend vinden.

Ben wel gedurende de dag misselijk en vreemde eetlust, weet niet wat ik moet eten maar wel steeds honger.. Gisteren oudste naar de cafetaria gestuurd voor broodjes kroket.. hoe ik daar nu zo bij kwam!! Nu dus de hele tijd zin in broodje kroket 😅 terwijl ik de vorige 2 zwangerschappen verzot was op fruit! Moet er nu niet aan denken..

Ik ben heel slank van nature, maar ben bang als deze cravings zo blijven ik straks een Michelin poppetje word😱
Ik kom alle zwangerschappen trouwens behoorlijk aan maar gelukkig is het nadien altijd zo weg, hopelijk deze keer ook 🙈

Nog meer met gekke voorkeuren?
Noriyuki, sinaasappelsap en kroket.
Verder kokhals ik bij alles als ik er aan denk.
lk geef volledig toe aan sinaasappelsap, maar niet aan kroket.
Bij de eerste leek ik te leven voor kaassoufles en raketjes, bij de tweede niet iets specifiek.
Mmmm waterrakketje, dat is een lekker idee!
Haha! Raketjes en splitjes vond ik ook tijdens een zwangerschap lekker nu je het zegt! Lijkt mij nu niks! Enjoy!
Noriyuki, ik heb dus ook cravings voor vlees. Frikadellen, eieren met spek en zo meer. En dingen met zout. Bij de eerste was het leverworst (wat je niet te veel mag). Ik ben ook van nature slank maar dat komt vast niet goed als ik frikadellen blijf eten :P

Mutsie, hoe is het nu met je?

Ik had vanmorgen de intake. Nog keer een echo en zit op 7w6d dus zou iemand in de tabel mijn UD voorlopig willen aanpassen naar 26/10?

Over drie weken pas weer een echo dus ben benieuwd hoe ik de komende drie weken door ga komen haha. Volgende echo dus op 5 april
Mutsie, dat is zeker een rollercoaster. Verdrietig dat 2 het niet hebben gered, maar fijn dat de andere het zo goed doet!

Haha grappig die cravings. Hier wisselt het een beetje. Momenteel goed bezig: appels en worteltjes! Beter dan de frikadelbroodjes van de laatste weken.. Daarnaast drink ik veel minder thee dan normaal. Heb meer zin in een glas heel koud water!
Blij met alle hartjes :heart: heel fijn voor iedereen.
Saqua, bij mij zit ook nu 3w tussen en probeer niet te concentreren op de datum maar op de week.
Elke vrijdag is een soort mijlpaal voor me. Waarom geen idee maar het werkt psychisch voor me.

Ik begin me steeds beroerder te voelen. En vind het zwanger zijn niet zo fijn even nu.
Jeetje Mutsie, wat een rollercoaster inderdaad,

Hier morgen echo. Zo spannend..
Ik drink ineens veel meer melk, heb sowieso ook veel dorst. Qua eten vallen de cravings erg mee, vooral veel fruit en groente dus dat is niet zo erg.
Live your life with love and laughter
Succes morgen Juffie! We duimen!

Ik ben laatste week veel aan t overgeven, maar voel me opzich niet echt ziek en kan nog wel functioneren. Ik ga nog steeds erg goed op kaas. Maar heb zo enorm veel zin in brie en carpaccio, maar helaas... dat mag niet. Heb al met vriend afgesproken dat ie dag na mn bevalling broodje brie en broodje carpaccio maakt :yes:
Joyeux, de meeste kazen (en brie dus ook) mag je gewoon als die gepasteuriseerd zijn. Omdat bijna 99% van de kazen gepasteuriseerd is die in Nederlandse winkels ligt, kan je die gerust eten hoor. Als er maar geen 'au lait cru' opstaat (rauwe melk), want die mag je niet.

Ik heb trouwens ook weer dat ik geen koffie meer lust. Dat was de vorige keren ook zo.

Cherry: goede tip, dat ga ik ook doen. En hebben veel leuke dingen gepland dus komt vast goed!

Boris, fijn dat je echo goed was.

En nogmaals dikke knuffel voor Mutsie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven