Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
yasmijn schreef:
15-03-2019 22:13
Ik ook. En om niks. Parelsnoer wil daar op dat topic even het verloop bepalen.
Jij ook bedankt yasmijn. We kennen elkaar al zo lang. We lopen al tegen de 60 he. :D
Ik wilde parelsnoer even loepen om te kijken waar dit over gaat, sta ik onder de negeer :rofl:
Ik ken het hele mens niet eens @(
Ik denk dat er een bug is.
Moire schreef:
15-03-2019 22:24

Of ze heeft ons er beiden onder :P
the_Wicked_Witch schreef:
15-03-2019 22:22
Ik wilde parelsnoer even loepen om te kijken waar dit over gaat, sta ik onder de negeer :rofl:

Ik ook. Toen ging me gelijk een lampje branden.
15-03-2019 22:22
Hahaha, even getest. Ik ook. En ook nog nooit ergens gezien, dat mens. :HA:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Moire schreef:
15-03-2019 22:24
Nope geen bug, met een oude Nick gekeken en daarmee is ze gewoon te loepen. :rofl:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
15-03-2019 22:25
Of ze heeft ons er beiden onder :P
Ik weet niet eens wie het is. Lollig dit, kan dus echt alles zeggen nu.
Maar wie van de laatste 3 gebanden is het dan? Het spuugpaleis weer?
Die freja heeft toch ook iedereen eronder?
Pryyyyt.
Die met die op het meisje met de parel lijkende ava blockte toch ook iedereen?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik kan ook niet loepen, wat heb ik nou weer gedaan.. ben dat hele mens nog in geen enkel topic tegen gekomen :nut:

Of is het soms dezelfde als die andere maffe die random mensen blokkeerde.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Pipistrello schreef:
15-03-2019 22:33
Pryyyyt.
Wat ik dacht. Kan ze mooi weer onder de negeer.
15-03-2019 22:33
Die freja heeft toch ook iedereen eronder?
Die ja
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Ik snap echt niet wat jullie allemaal tegen haar-van-het-spuugpaleis hebben. Ik postte daar niet, maar vond de TO daarvan vaak heel lief en grappig uit de hoek komen.
En dan is die parelsnoer ook nog een pas lid sinds vandaag. Op zich mag ieder natuurlijk staffen, maar krom is het wel. Zou het trouwens een gevalletje dubbelnikken zijn?
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Welke TO van het Spuugpaleis bedoel je? Er zijn er meer, dat wisselde per paleis en er zaten idd leuke tussen.
willem1959 schreef:
15-03-2019 22:11

Ik haat dat geniepige staffen.
Eens
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Dana schreef:
15-03-2019 22:36
Ik snap echt niet wat jullie allemaal tegen haar-van-het-spuugpaleis hebben. Ik postte daar niet, maar vond de TO daarvan vaak heel lief en grappig uit de hoek komen.
De ene TO wel (in haar eerste gedaante dan, later kwam er alleen nog maar onzin uit). De andere TO vond ik maar een zuigert.
Ik heb het spuugpaleis nooit begrepen.
Maar ik sta niet onder de negeer :jump:
I like being a mess. It's who I am.
Oh dat weet ik dan niet meer precies. Las daar maar zelden en ik dacht dat het altijd dezelfde TO was. Nou ja, doet er ook niet meer toe na al die tijd.
Ik kom ook even een lans breken voor onze Willem. Natuurlijk vind ik dat ie onzin uitkraamt in het betreffende topic, maar die onzin is niet offtopic en er worden ook geen forumregels overtreden. Dus gelieve dit keer even verder te lezen dan het stafje lang is, dank u.
Ik denk de hele tijd dat het topic 'weg met de kippendijen, terug met de borstfilets' op lijf en lijn hoort. :rofl:
LV, je formuleerde het ooit zoveel mooier.
Darmgerommel.

Weet je, volgens mij is het gebrek aan een beetje leuke, lollige, rottige, serieuze en uitdagende foruminhoud echt een negatieve invloed op de welbespraaktheid en creativiteit.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven