Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Ik hartje Het Spuugpaleis. :whip:
Life is short. Eat dessert first.
Volgens mij is vooral het aantal parels veranderd, de modus operandi niet.
feow schreef:
15-03-2019 22:48
LV, je formuleerde het ooit zoveel mooier.
Darmgerommel.

Weet je, volgens mij is het gebrek aan een beetje leuke, lollige, rottige, serieuze en uitdagende foruminhoud echt een negatieve invloed op de welbespraaktheid en creativiteit.
Absoluut.
Pipistrello schreef:
15-03-2019 22:33
Pryyyyt.
Wil jij of iemand anders mij ajb een pb sturen want ik ben dom en begrijp niks van de hint Pryyyt :$
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
willem1959 schreef:
15-03-2019 22:14
Jij ook bedankt yasmijn. We kennen elkaar al zo lang. We lopen al tegen de 60 he. :D
😂. 😘😘😘
kopjekoffie70 schreef:
15-03-2019 22:36
En dan is die parelsnoer ook nog een pas lid sinds vandaag. Op zich mag ieder natuurlijk staffen, maar krom is het wel. Zou het trouwens een gevalletje dubbelnikken zijn?
Wel een gevalletje terugkeren onder een ban lijkt het. Ze blokt precies dezelfde mensen als gebande Freja en in dezelfde belachelijke hoeveelheden. Toeval???
Dana schreef:
15-03-2019 22:47
Ik denk de hele tijd dat het topic 'weg met de kippendijen, terug met de borstfilets' op lijf en lijn hoort. :rofl:
Ik snapte ook pas waar het over ging toen ik zag op welke pijler het stond :biggrin:
Komt eraan Char.
KaleKip schreef:
15-03-2019 22:05
Ik kon helaas ook niet voorkomen om jou te staffen in dit topic wegens ongewenst forumgedrag. Je probeert Willem alleen maar een ban aan te naaien. Ik ben geen fan van Willem, maar dit slaat echt nergens op,
Wie Willem staft staft zichzelf. Het forum zonder Willem zou het forum niet meer zijn. Ik ben het ook vaak oneens met hem, maar zijn bijdrages zijn altijd geestig en doordacht.
„We zijn alzo verdorven, dat wij ganselijk onbekwaam zijn tot enig goed en geneigd tot alle kwaad“
doornroosje9 schreef:
Ik hartje Het Spuugpaleis. :whip:
Jij moet wel een beetje gek zijn.
I like being a mess. It's who I am.
Pipistrello schreef:
15-03-2019 22:51
Komt eraan Char.
Dank je wel :lips:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
oudebaas schreef:
Wie Willem staft staft zichzelf. Het forum zonder Willem zou het forum niet meer zijn. Ik ben het ook vaak oneens met hem, maar zijn bijdrages zijn altijd geestig en doordacht.
Dat is natuurlijk een kwestie van smaak.
KaleKip schreef:
15-03-2019 22:50
Wel een gevalletje terugkeren onder een ban lijkt het. Ze blokt precies dezelfde mensen als gebande Freja en in dezelfde belachelijke hoeveelheden. Toeval???
:proud:
feow schreef:
LV, je formuleerde het ooit zoveel mooier.
Darmgerommel.

Weet je, volgens mij is het gebrek aan een beetje leuke, lollige, rottige, serieuze en uitdagende foruminhoud echt een negatieve invloed op de welbespraaktheid en creativiteit.
Er is inderdaad geen hol meer aan hier.
oudebaas schreef:
👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
Terugkeren onder een ban is inderdaad ook een optie.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Wat loopt iedereen nou te mekkeren over terugkeren onder een ban? Spuugje haar ban is al afgelopen hoor.
Lady*Voldemort schreef:
15-03-2019 22:55
Nee. Binnen No time zit je voor niks op de reservebank. Pittige disscussies kunnen hier niet meer door die belachelijke staf die om niets gebruikt wordt en de context wordt door de mods van dienst nooit begrepen.

Amateurisme ten top hier.
Lady*Voldemort schreef:
15-03-2019 22:55
Het valt mij op dat het aantal forummers dat een redelijk niveau van begrijpend lezen echt heel hard achteruit gaat. Dan is er ook geen discussie meer te voeren.
Ik vind dit zo geestig. Staat onder de laatste post in het bantopic:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp
.
kopjekoffie70 schreef:
15-03-2019 22:56
Terugkeren onder een ban is inderdaad ook een optie.
Welke ban?
Moire schreef:
15-03-2019 22:58
Het valt mij op dat het aantal forummers dat een redelijk niveau van begrijpend lezen echt heel hard achteruit gaat. Dan is er ook geen discussie meer te voeren.
Het is hier een vergaarbak van gekkies geworden.
AllyMcBeal schreef:
Jij moet wel een beetje gek zijn.

En dat terwijl ze de enige normale daar was :biggrin: :biggrin:
yasmijn schreef:
15-03-2019 22:58
Nee. Binnen No time zit je voor niks op de reservebank. Pittige disscussies kunnen hier niet meer door die belachelijke staf die om niets gebruikt wordt en de context wordt door de mods van dienst nooit begrepen.

Amateurisme ten top hier.
+1
Moire schreef:
15-03-2019 23:00
Welke ban?
Denk dat ze die parelketting bedoelt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven