Innesteling

16-03-2019 18:57 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames

Sinds mijn spiraal eruit is , en ik weer een menstruatiecyclus heb is dit de afgelopen 7 maanden van 48 dagen netjes naar 34,35,36 dagen gedaan.
Ik heb nu vandaag een beetje lichtrood bloedverlies gehad met bruine afscheiding..
Ik moet als ik een cyclus van 35 dagen aanhoud 16 maart pas ongesteld worden en zit dus op dag 21 , kan dit een innestelingsbloeding zijn?
Kan.

Kan ook gewoon toeval zijn.

Over 14 dagen testen en dan weet je het. Ik duim voor je!
Idris schreef:
16-03-2019 19:03
Kan.

Kan ook gewoon toeval zijn.

Over 14 dagen testen en dan weet je het. Ik duim voor je!
Ik hoop het ook! Zijn nu een jaar ‘bezig’ iig gebruiken geen aniticonceptie en het komt wanneer het komt, tot nu toe dus nog niet , ben er benieuwd.
Vandaag is 16 maart ;) Als je nu op cyclusdag 21 zit, zal je 30 maart je menstruatie verwachten denk ik?

Je ovulatie is doorgaans circa 14 dagen voor je menstruatie, dus dan zou je nu geen innesteling verwachten, maar je weet het nooit, misschien is je cyclus dit keer korter en heb je een lange luteale fase? Had je toevallig een ovulatietest gedaan? Ik ben bang dat er maar één ding voor je op zit: afwachten...

Er is een topic Wachtbankje tussen ovulatie en menstruatie, misschien een leuk topic om aan te sluiten, daar wordt ook veel over dit soort dingen geschreven.

Succes met afwachten ;)
Klopt inderdaad ik ben in de war mijn menstruatie verwacht ik volgend weekend
Ik heb ook vorige week een heel klein beetje bruine afscheiding verloren daarna niks.
Het valt me gewoon op , normaal heb ik nergens last van en had ook voor mijn spiraal altijd een lange cyclus nooit zo kort als nu dan.
Ik wil je geen gas hoop geven maar de e enige keer dat ik te vroeg bloedverlies had was ik idd zwanger. Enige is dat ik écht te regelmatig ongesteld was (altijd 27 dagen) en het bij jou Uberhaubt nog iets meer lijkt te wisselen. Ik hoop het voor je iig :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven