De koek is op
woensdag 13 maart 2019 om 08:01
De koek is plotseling op.
Misschien had ik het achteraf aan moeten zien komen maar dit heb ik niet gedaan.
Naast verdriet en boosheid heb ik ook een soort berusting, ga dan maar weg en liefst zsm.
De harde woorden die nu vallen snap ik niet goed, we hadden het toch fijn en goed.
Naast het feit dat ik weet dat het goed komt met mij maak ik mij toch zorgen.
Kan ik nu die leuke bijna FT baan wel aanhouden,
Hoe moet het nu met ons kind, ik wil niet dat er continu van huis gewisseld moet worden, ze verdiend een stabiele basis.
Zit een tweede kind er nog wel in voor mij.
Financieel ben ik onafhankelijk, dat geeft veel rust.
Ik ben boos, en hij snapt mijn boosheid niet. Vindt dat hij het goed aangepakt heeft omdat hij tenslotte eerlijk is geweest. Iemand voor de gek houden voor weet ik hoe lang doet er schijnbaar niet toe.
Misschien had ik het achteraf aan moeten zien komen maar dit heb ik niet gedaan.
Naast verdriet en boosheid heb ik ook een soort berusting, ga dan maar weg en liefst zsm.
De harde woorden die nu vallen snap ik niet goed, we hadden het toch fijn en goed.
Naast het feit dat ik weet dat het goed komt met mij maak ik mij toch zorgen.
Kan ik nu die leuke bijna FT baan wel aanhouden,
Hoe moet het nu met ons kind, ik wil niet dat er continu van huis gewisseld moet worden, ze verdiend een stabiele basis.
Zit een tweede kind er nog wel in voor mij.
Financieel ben ik onafhankelijk, dat geeft veel rust.
Ik ben boos, en hij snapt mijn boosheid niet. Vindt dat hij het goed aangepakt heeft omdat hij tenslotte eerlijk is geweest. Iemand voor de gek houden voor weet ik hoe lang doet er schijnbaar niet toe.
zaterdag 16 maart 2019 om 23:09
Ik ken het gevoel.... Helaas.
Bah. Kutsituatie.
Ik vind het echt heel erg rot voor je Avian!
Sterkte!!
Laat je de kaas niet van het brood eten.
Maar ik heb het idee dat je wel aardig kalm, stabiel en vooral verstandig bent.
Beter dan ik, in die tijd.
Beter nu in contact met hem zakelijk blijven en aan jezelf en je kind denken.
Laat je niet emotioneel manipuleren....
Vaak zie je idd een totaal andere kant van je.... ex.
En daar had ik vreselijk veel moeite mee.
Bah. Kutsituatie.
Ik vind het echt heel erg rot voor je Avian!
Sterkte!!
Laat je de kaas niet van het brood eten.
Maar ik heb het idee dat je wel aardig kalm, stabiel en vooral verstandig bent.
Beter dan ik, in die tijd.
Beter nu in contact met hem zakelijk blijven en aan jezelf en je kind denken.
Laat je niet emotioneel manipuleren....
Vaak zie je idd een totaal andere kant van je.... ex.
En daar had ik vreselijk veel moeite mee.
justagirly wijzigde dit bericht op 16-03-2019 23:12
11.81% gewijzigd
zaterdag 16 maart 2019 om 23:10
Zorg dat je zijn loonstroken coyeerd genoeg mannen die frauderen als het om hun inkomen gaat
Ga naar een advocaat en laat de mediator lekker zitten, jullie moeten zorgen dat je met goed fatsoen met elkaar om kunnen gaan als jullie kind in de buurt is, maar dat betekent niet dat je niet voor je rechten mag opkomen
zaterdag 16 maart 2019 om 23:38
zaterdag 16 maart 2019 om 23:41
Helaas in hetzelfde proces maar zonder berekenende ex.
Wanneer jij in jullie huis wil blijven wonen en het huis op je naam wil hebben, zul je je ex uit moeten kopen en hem de overwaarde betalen. Wanneer jullie kind bij hem ingeschreven staat loop je kans dat je niet alleen kinderallimentatie maar ook partneralimentatie moet betalen. Klinkt alsof je ex het goed uitgedokterd heeft. Zorg dat je goed op de hoogte bent van jullie financiën en situatie. Denk dat je nog een heel gevecht tegemoet gaat.
Wanneer jij in jullie huis wil blijven wonen en het huis op je naam wil hebben, zul je je ex uit moeten kopen en hem de overwaarde betalen. Wanneer jullie kind bij hem ingeschreven staat loop je kans dat je niet alleen kinderallimentatie maar ook partneralimentatie moet betalen. Klinkt alsof je ex het goed uitgedokterd heeft. Zorg dat je goed op de hoogte bent van jullie financiën en situatie. Denk dat je nog een heel gevecht tegemoet gaat.
zaterdag 16 maart 2019 om 23:45
Is er zicht op wanneer hij vertrekt? Kan hij ergens terecht?
Is hij bezig geweest met papieren mbt het huis? Oftewel info verzamelen...
Boosheid snap ik wel van jou kant, je voelt je belazerd. Mag er ook gewoon zijn. Zet het in om scherp te blijven.
Fijn dat je financieel iig onafhankelijk bent! Hele geruststelling lijkt me.
Is hij bezig geweest met papieren mbt het huis? Oftewel info verzamelen...
Boosheid snap ik wel van jou kant, je voelt je belazerd. Mag er ook gewoon zijn. Zet het in om scherp te blijven.
Fijn dat je financieel iig onafhankelijk bent! Hele geruststelling lijkt me.
zaterdag 16 maart 2019 om 23:52
Ja er is overwaarde, redelijk bedrag. Ik vermoed dat hij wel info verzameld heeft.
Ga ik ook doen, ik neem de tijd.
Hij is op zoek naar woonruimte. Kan nergens terecht, heeft geen familie hier. Wel wat vrienden maar die willen hem schijnbaar niet op de bank.
Denk dat hij wel redelijk snel weg zal zijn, hij kan ons niet gebruiken in zijn nieuwe leven. De spanningen in huis wordt ook niemand vrolijk van.
Ga ik ook doen, ik neem de tijd.
Hij is op zoek naar woonruimte. Kan nergens terecht, heeft geen familie hier. Wel wat vrienden maar die willen hem schijnbaar niet op de bank.
Denk dat hij wel redelijk snel weg zal zijn, hij kan ons niet gebruiken in zijn nieuwe leven. De spanningen in huis wordt ook niemand vrolijk van.
zaterdag 16 maart 2019 om 23:57
Mijn ervaring (van de professionele kant): advocaten zijn vooral bezig met zelf verdienen, al snel gaan de hakken in het zand en voor je het weet zit je in een vechtscheiding. Kies voor een goede mediator die het belang van kind voorop heeft staan. Een mediator helpt ook met de berekeningen van geldzaken (volgens de wet) en legt deze ook vast.
Sterkte
Sterkte
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
zondag 17 maart 2019 om 00:03
zondag 17 maart 2019 om 00:07
Precies, ik moet een plan b hebben. Wie weet wat er nog boven water komt nu. Bovendien heeft hij een dubbele nationaliteit en wil ik zeker weten dat hij geen rare dingen gaat doen.
Wordt helemaal paranoia van hem nu. Paspoort kind is dus bij bekenden. Ik verwacht het niet van hem maar dit had ik ook niet verwacht.
Wordt helemaal paranoia van hem nu. Paspoort kind is dus bij bekenden. Ik verwacht het niet van hem maar dit had ik ook niet verwacht.
zondag 17 maart 2019 om 00:11
Nee ik snap dat wel, hij doet zoveel dingen die je niet verwacht dus wat komt er nog meer? Je kan je het best goed voorbereiden denk ik, beter te veel dan te weinig. En nu is de tijd om de dingen voor kind en voor jezelf goed op,poten te zetten. Misschien kan het wel met een mediator, maar hij geeft wel verontrustende signalen af.