De koek is op

13-03-2019 08:01 109 berichten
Alle reacties Link kopieren
De koek is plotseling op.
Misschien had ik het achteraf aan moeten zien komen maar dit heb ik niet gedaan.

Naast verdriet en boosheid heb ik ook een soort berusting, ga dan maar weg en liefst zsm.
De harde woorden die nu vallen snap ik niet goed, we hadden het toch fijn en goed.

Naast het feit dat ik weet dat het goed komt met mij maak ik mij toch zorgen.
Kan ik nu die leuke bijna FT baan wel aanhouden,
Hoe moet het nu met ons kind, ik wil niet dat er continu van huis gewisseld moet worden, ze verdiend een stabiele basis.
Zit een tweede kind er nog wel in voor mij.

Financieel ben ik onafhankelijk, dat geeft veel rust.

Ik ben boos, en hij snapt mijn boosheid niet. Vindt dat hij het goed aangepakt heeft omdat hij tenslotte eerlijk is geweest. Iemand voor de gek houden voor weet ik hoe lang doet er schijnbaar niet toe.
Lijkt mijn pa . Alleen die betaald wel voor zijn zoon maar is met de noorder zon vertrokken naar zijn nieuwe vrouw in het mooie Aziatische land. Het draaide toen ook alleen maar om geld
Ik weet dat ik hier redelijk alleen in sta. Maar ik zou toch liever hebben dat mijn kinderen een paar uur gewenst door vader opgehaald worden dan afgedwongen om de week een zaterdag. Ik zou mijn kinderen dat niet aan willen doen. Als je graag een avond weg wil kan je oppas nemen of haar bij familie laten logeren. Als ze door jou en vader ongewenst is lijkt me dat erger dan alleen vader. Ik geloof niet dat alle ouders gedijen in een vaste regeling. Als het er bij hem niet in zit is het ook niet in het belang van het kind dat af te dwingen. Ik snap het gevoel van oneerlijkheid wel. Maar zou nooit mijn kinderen daar de dupe van willen laten worden. Dan maar 18 jaar mijzelf wegcijferen. Vader kan halen wanneer het hem uitkomt. Kind heeft een zo fijn mogelijke jeugd binnen de beperkingen van gescheiden ouders.

Als hij zich niet aan de door jou opgedrongen afspraken houd ga dan niet dwarsliggen en zeggen dan maar helemaal niet. Je doet je kind daar geen plezier mee. Hoe oneerlijk het ook is. Wees de wijste.
SjakS schreef:
29-03-2019 13:55
Ik weet dat ik hier redelijk alleen in sta. Maar ik zou toch liever hebben dat mijn kinderen een paar uur gewenst door vader opgehaald worden dan afgedwongen om de week een zaterdag. Ik zou mijn kinderen dat niet aan willen doen. Als je graag een avond weg wil kan je oppas nemen of haar bij familie laten logeren. Als ze door jou en vader ongewenst is lijkt me dat erger dan alleen vader. Ik geloof niet dat alle ouders gedijen in een vaste regeling. Als het er bij hem niet in zit is het ook niet in het belang van het kind dat af te dwingen. Ik snap het gevoel van oneerlijkheid wel. Maar zou nooit mijn kinderen daar de dupe van willen laten worden. Dan maar 18 jaar mijzelf wegcijferen. Vader kan halen wanneer het hem uitkomt. Kind heeft een zo fijn mogelijke jeugd binnen de beperkingen van gescheiden ouders.

Als hij zich niet aan de door jou opgedrongen afspraken houd ga dan niet dwarsliggen en zeggen dan maar helemaal niet. Je doet je kind daar geen plezier mee. Hoe oneerlijk het ook is. Wees de wijste.
Helemaal eens! Denk eerst aan je kind alsjeblieft.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Hij gaat nu akkoord met iets wat enigszins meer richting mijn wens ook gaat, dus ik denk dat ik daar dan maar mee akkoord ga. Wil hem idd niet ongewenst met onze dochter “opzadelen”. Verder heeft hij haar dan 1 doordeweekse dag die hij zelf ook wilde.
Vind het momenteel gewoon nog lastig om niet boos te zijn, al is de ergste woede er al wel van af.
Het is koud een maand terug dat hij aangaf dat de koek op is, natuurlijk ben je boos! Dit is niet hoe jij het wilde en je hebt er maar mee te dealen, in mijn ogen doe je het hartstikke goed!
Bulbul schreef:
29-03-2019 14:50
Helemaal eens! Denk eerst aan je kind alsjeblieft.
Ik ook eens geef je kind niet mee als vader eigenlijk niet wil, dat is niet goed, beter nog om dan later de band op te bouwen dan nu de band opbouwen gedwongen af te dwingen. Neem oppas als je zelf weg wil.
Volkomen logisch dat je hartstikke boos bent, dat zou iedereen zijn in jouw situatie.
Natuurlijk ben je boos. Dat is echt heel normaal en logisch. Maar dat slijt echt weer. Over een paar jaar denk je wat zag ik in die pipo!
Tessa44- schreef:
03-04-2019 13:31
Het is koud een maand terug dat hij aangaf dat de koek op is, natuurlijk ben je boos! Dit is niet hoe jij het wilde en je hebt er maar mee te dealen, in mijn ogen doe je het hartstikke goed!
Dat doet Avian zeker!
Inmiddels meer gesprekken geweest qua counseling? Gesprek met een advocaat gehad?
Houd je ex zich wat rustig en beter aan de afspraken rondom jullie kindje?
Hoe gaat t met jullie kindje? En met jou Avian? Hoe gaan fam/ vrienden er mee om?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven