Wat ik me afvroeg ....
zondag 17 maart 2019 om 15:39
...
is of er hier mensen zijn die mekaar ook in levende lijve kennen.
Die, nadat ze na een tijd schrijven hier, voelden dat het 'klikte' en die een blind date zijn aangegaan.
En hoe dat toen is afgelopen. Bestaat de vriendschap nog steeds? Is het alsnog geëindigd? Was het beeld op het forum toch anders dan in werkelijkheid?
En indien iedereen 'neen' antwoordt, zouden jullie met één of andere schrijver in contact willen komen? (ik ben geen liefdes- of vriendschapsbemiddelaar hoor).
Aangezien de ongeschreven wet van het forum moet gevolgd worden: ik ken niemand. (Tenminste, ik ben er nog niet achter gekomen).
is of er hier mensen zijn die mekaar ook in levende lijve kennen.
Die, nadat ze na een tijd schrijven hier, voelden dat het 'klikte' en die een blind date zijn aangegaan.
En hoe dat toen is afgelopen. Bestaat de vriendschap nog steeds? Is het alsnog geëindigd? Was het beeld op het forum toch anders dan in werkelijkheid?
En indien iedereen 'neen' antwoordt, zouden jullie met één of andere schrijver in contact willen komen? (ik ben geen liefdes- of vriendschapsbemiddelaar hoor).
Aangezien de ongeschreven wet van het forum moet gevolgd worden: ik ken niemand. (Tenminste, ik ben er nog niet achter gekomen).
zondag 17 maart 2019 om 17:01
Halverwege afspreken (als in, bij oma Grob in de buurt of zo, da's redelijk halverwege volgens mij -heb ik effe mazzel dan-
There is always something happening, and it's usually right now
zondag 17 maart 2019 om 17:09
1 forumster IRL ontmoet en een tijdje contact gehad, nu niet meer.
Met Diocca ook veel contact gehad (in een heftige tijd voor mij). We spreken elkaar nu zo nu en dan, toch :p?
En via een topic ook op FB wat forumsters gespot en gesproken.
Oooh en de oproepje vanuit maas en waal met wie ik contact heb haha
Met Diocca ook veel contact gehad (in een heftige tijd voor mij). We spreken elkaar nu zo nu en dan, toch :p?
En via een topic ook op FB wat forumsters gespot en gesproken.
Oooh en de oproepje vanuit maas en waal met wie ik contact heb haha
zondag 17 maart 2019 om 17:19
zondag 17 maart 2019 om 17:20
Ik heb regelmatig met mensen gemeet. Sommige heb ik op fb. Sommige contacten zijn ook wat verwaterd wat ik wel erg jammer vind. Ik ben ook niet goed om te onthouden wie ook alweer welke nick had en al helemaal niet als ze een nick wissel doen.
Voornamelijk voor en rond het overlijden van mijn man veel contacten gehad hier. Ow en ik heb een via via kennis eens herkend hier op het forum over een gevoelig onderwerp. Ik dacht misschien vind ze het fijn om er met iemand over te spreken en heb contact gezocht met haar. Nu is ze 1 van mijn beste vriendinnen!
Ik ben ook minder intensief gaan schrijven hier denk dat dat ook wel scheelt. Komt tegenwoordig ook wel deels omdat ik om de minuut eruit gegooid wordt op mijn mobiel en dus in de nacht niet meer kan schrijven.
Voornamelijk voor en rond het overlijden van mijn man veel contacten gehad hier. Ow en ik heb een via via kennis eens herkend hier op het forum over een gevoelig onderwerp. Ik dacht misschien vind ze het fijn om er met iemand over te spreken en heb contact gezocht met haar. Nu is ze 1 van mijn beste vriendinnen!
Ik ben ook minder intensief gaan schrijven hier denk dat dat ook wel scheelt. Komt tegenwoordig ook wel deels omdat ik om de minuut eruit gegooid wordt op mijn mobiel en dus in de nacht niet meer kan schrijven.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben
zondag 17 maart 2019 om 17:27
Ik heb met dinges hier samen een bedrijf opgezet. En met dinges en dinges een dag voor werkzoekend en een dag voor startende ondernemers georganiseerd. Uit die laatste nog een tijdje contact gehad met een aantal deelnemers. Verder dinges ooit een lift gegeven. En dan heb ik nog een paar mensen weliswaar niet irl ontmoet, maar wel via LinkedIn wederzijdse anonimiteit opgeheven. Met dinges en dinges via Kik nog wat doorgepraat. Oh, en jaren geleden, nog ooit met een paar mensen bij elkaar gekomen in Amsterdam, daar was dinges nog bij meen ik. Oh en met dinges en dinges nog wel eens gesproken en gemaild over zakelijke projecten
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zondag 17 maart 2019 om 17:33
zondag 17 maart 2019 om 17:35
Bizar als het moge klinken, ik kan uit eigen waarneming vertellen dat sommige forummers echte mensen zijnwatdachtjehiervan schreef: ↑17-03-2019 17:33Jeetje, dat er zoveel vriendschappen zijn ontstaan hier!
Ik denk niet dat het mij snel zal gebeuren. Ik schrijf niet lang in een topic. Zit ook niet zoveel op het forum en ik onthoud bijna nooit iemand zijn nick. Ik heb liever contact met "echte" mensen dan met forummers.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zondag 17 maart 2019 om 17:37
Ik ben binnenkort weer regelmatig in jouw buurt dus dan kan ik sowieso aankomen.Grobbekuiken_ schreef: ↑17-03-2019 17:01Halverwege afspreken (als in, bij oma Grob in de buurt of zo, da's redelijk halverwege volgens mij -heb ik effe mazzel dan-)
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zondag 17 maart 2019 om 17:38
En met een zekere dinges ga je binnenkort trouwen!JollyRider schreef: ↑17-03-2019 17:27Ik heb met dinges hier samen een bedrijf opgezet. En met dinges en dinges een dag voor werkzoekend en een dag voor startende ondernemers georganiseerd. Uit die laatste nog een tijdje contact gehad met een aantal deelnemers. Verder dinges ooit een lift gegeven. En dan heb ik nog een paar mensen weliswaar niet irl ontmoet, maar wel via LinkedIn wederzijdse anonimiteit opgeheven. Met dinges en dinges via Kik nog wat doorgepraat. Oh, en jaren geleden, nog ooit met een paar mensen bij elkaar gekomen in Amsterdam, daar was dinges nog bij meen ik. Oh en met dinges en dinges nog wel eens gesproken en gemaild over zakelijke projecten
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zondag 17 maart 2019 om 17:40
Ik niet hoor. Ik ben hardstikke nepJollyRider schreef: ↑17-03-2019 17:35Bizar als het moge klinken, ik kan uit eigen waarneming vertellen dat sommige forummers echte mensen zijn
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
zondag 17 maart 2019 om 17:42
forummers zijn echte mensenwatdachtjehiervan schreef: ↑17-03-2019 17:33Jeetje, dat er zoveel vriendschappen zijn ontstaan hier!
Ik denk niet dat het mij snel zal gebeuren. Ik schrijf niet lang in een topic. Zit ook niet zoveel op het forum en ik onthoud bijna nooit iemand zijn nick. Ik heb liever contact met "echte" mensen dan met forummers.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Maar die heb ik nog nooit ontmoet, ik ken haar naam niet en weet niet hoe ze er uitziet, dus ik denk niet dat zij onder de omschrijving van TO valt
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
Ik heb geen behoefte om mensen op dit forum IRL te ontmoeten maar ik denk dat het met Redbulletje wel zou klikken. Ik lees haar reacties altijd graag en vaak zit er veel humor in.himalaya schreef: ↑17-03-2019 16:54Ja, via een topic wat mensen met dezelfde (des)interesseontmoet, enkele meets gehad, er zijn warme vriendschappen uit ontstaan en we hebben na al doe jaren nog steeds heel regelmatig (app) contact.
En ik ben met Redbulletje aan de wandel geweest, en via een ander topic nog iemand ontmoet. Onze eerste date was bij de Ikea, ik kon haar herkennen aan een rode roos. En nog steeds goed bevriend.
En net als Koekkie wat mensen op FB die ik nog steeds niet live heb ontmoet, maar wat toch vertrouwd genoeg voelde om op FB toe te voegen.
klopt
rosanna08 wijzigde dit bericht op 17-03-2019 17:45
8.84% gewijzigd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 17 maart 2019 om 17:43
Appen dan maar weer. Daar moeten we toch uit kunnen komen. Het eiland is dicht bij me, op schreeuwafstand. Als je in die buurt moet zijn rij ik er met alle plezier heen als het uitkomt.
zondag 17 maart 2019 om 17:44
Oh, maar ik heb van veel forummers de indruk dat ze geen echte mensen kunnen zijn hoor. Als ik dat niet geloof verlies ik veel vertrouwen in de mensheid. Daar val jij overigens niet onder.
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
zondag 17 maart 2019 om 17:45
Maar sommige zijn toch ook een soort halfgoden? En andere sommigen een soort stripfiguren? Toch?!?JollyRider schreef: ↑17-03-2019 17:35Bizar als het moge klinken, ik kan uit eigen waarneming vertellen dat sommige forummers echte mensen zijn
Hier zijn een paar mensen die via het www weten hoe ik eruit zie. Van viva heb ik nog nooit iemand IRL ontmoet. Van het forum waar ik hiervoor zat wel een clubje ontmoet waar ik nog contact mee heb.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
zondag 17 maart 2019 om 17:46
Ghe....ik voor mij was blij met jou een paar jaar geleden toen ik je vroeg 'wat nu?!'. Dan maar niet in het echie maar je hebt me toen wel op het juiste spoor gezet.JollyRider schreef: ↑17-03-2019 17:35Bizar als het moge klinken, ik kan uit eigen waarneming vertellen dat sommige forummers echte mensen zijn