mannen en de huishouding doen

25-03-2009 15:19 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi dames van het forum , ik had even een vraag aan jullie , ik ben een gewone man van 38 jaar en zou graag een keer naakt de huishouding doen voor een vrouw , absoluut geen sex , de vrouw kijkt gekleed toe en geeft opdrachten die ik naakt uitvoer , waarom naakt om het spannender te maken , de vrouw kijkt toe en wil dan ook wel iets leuks zien en onder tussen kan ze lekker koffie drinken terwijl ik het huishouden doe , en ik ben de moeite waard om naar te kijken en groot geschapen , wat vinden vrouwen van zo idee vind je het leuk of juist niet , moet je er om lachen of denk je gaaf eindelijk een man die iets voor mij doet
Had jij laatst niet een advertentie op speurders???

*snort m even op*
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Om antwoord te geven op je vraag: ik moet erom lachen.
Volgens mij is ie hier ook al een keer eerder geweest.
Ik vind het een super idee dat je mijn huishouden wilt doen en als dat naakt moet, kan ik daar ook nog wel mee leven.

Alleen het idee dat ik thuis moet zijn om ernaar te kijken staat me tegen...
The time is now
Dit is een oproepje en dan mag lekker niettus....

Ik ga het lekker vertellen bij de engels, lekker puhhuh.
Oproepjes moeten op het prikbord, of wil je alleen meningen peilen.

Van mij mag een man hier naakt het huishouden komen doen. Mits het niet erg is dat ik met mijn neus in een boek duik of even lekker ga slapen. Poets maar raak denk ik dan. Maar het moet wel goed gebeuren.

Ik vraag me nu af of anderen dat ook hebben. Als een man zegt; ik zie er goed uit, heb je dan ook meteen het idee dat het juist een vent betreft waarvan je wenst dat je die eigenlijk liever niet had gezien?

*ziet goor harig oud gerimpelt mannetje voor zich*

Bij nader inzien poets ik dan nog liever zelf.
Ben jij die kerel van Marktplaats? Kekke beentjes had je hoor, en een schattige hotpants
Ik vind het niet zo'n fris idee , eerlijk gezegd ; dat je dan heel hard werkt en gaat zweten en dat er dan zweetdruppels vanuit je bilnaad zo ........ nee , deurtje verder proberen maar .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:schoon schreef op 25 maart 2009 @ 15:19:

of denk je gaaf eindelijk een man die iets voor mij doet

Haha, nou als jij de eerste man zou zijn die iets voor mij doet, dan is er iets niet goed lijkt me! Het is toch normaal dat mannen helpen in het huishouden? Dat jij er allemaal spannende ideetjes bij hebt, maakt het misschien minder saai, maar poetsen blijft poetsen

Lachwekkend dus.
heeej, volgens mij hang je ook als oproepje op het prikbord bij mij in de stad in de supermarkt!
Hoort ramen lappen bij het pakket ? Kunnen de buren natuurlijk hartstikke aanstoot aan nemen , aan een vent mét blote piel op een keukentrap .
Ahum.. foutje!
Als er naakt gepoetst wordt, hoe hygieninsch is dat? stel poetsmeneer gaat zweten van noeste arbeid, druipt zweet zomaar op de net gedweilde vloer. Niet praktisch.

als ik een poets huur, vind ik de kwaliteit van het geleverde werk belangrijker dan het uiterlijk en het groot geschapen zijn. Fijn dat je een grote pik hebt, kun je ook zuigen?
Is dit een geëmancipeerde vorm van potloodventen ?
Waarom plaats je dit onder relaties?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Heh jammer, had ik het topic met advertentie gevonden, bestaat de ad niet meer.

Inderdaad, Kekke beentjes
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 maart 2009 @ 15:27:

Is dit een geëmancipeerde vorm van potloodventen ?
Tempted.......
Mijn man doet het huishouden al voor het overgrote deel. En dat doet hij met zijn kleren aan terwijl ik mag studeren. Het zou toch zonde zijn van mijn tijd als ik ernaar moet kijken, dan kan ik het net zo goed zelf doen, evenveel gemiste tijd die ik niet kan gebruiken om te studeren dan. En idd, dat zweet en die bilnaad... *rillingen*
Slotje maar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven