Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Oudblond schreef:
19-03-2019 00:05
Daar heb ik ook nog altijd geen woorden voor. Wel geniet ik van de jonge mensen die zich op hun gemak en thuis voelen bij ons.
Lieve tante Boem! :heart:

En correctie, niet alleen jonge mensen ;)
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Ahhhh! Dit irriteert waarschijnlijk veel mensen in de napraat. Maar lief waar!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Djeez Blond, wat een absurd kutverhaal @(
Allemachtig Blond wat erg. Mag toch hopen dat het nu niet meer zo gaat zeg.
Vreselijk. Hoe doen ze dat dan als een homostel wil adopteren? Mag daar maximaal 2 of 3 jaar leeftijdsverschil tussen zitten dan? Hoewel dat mocht in die tijd misschien ook nog niet.
:hug:
I like being a mess. It's who I am.
Ah Blond wat triest zeg! En wat een absurde redeneringen (bij Kia ook). :hug: voor allebei.
The owls are not what they seem
Blond, wat een achterlijke mensen. Bah. Snap best dat je daar nog steeds geen goed woord voor over hebt. Volgens mij zouden jullie hele goeie ouders zijn!
Oudblond wat een bizar en beledigend verhaal.
Inderdaad, bizar! En alsof je vanaf een zekere leeftijd geen liefde van een jongere man meer waard bent of zo? Gelukkig hebben jullie tot nu toe in ieder geval het tegendeel bewezen, maar je zou zo'n mens toch!
Gelukkig is er sinds veel veranderd. Deze 'oude tang' kon er gewoon met haar verstand niet bij: 'Een zakenvrouw in mantelpak met een punker in het zwart'. Dat kon gewoon geen stabiele basis zijn of zo en verder kon ze blijkbaar niet kijken. Pest was dat zij aan ons dossier was toegewezen en dat we met geen mogelijkheid van haar af kwamen. PJK zou ons ook niet geschikt gevonden hebben denk ik :P
Oudblond schreef:
19-03-2019 19:03
Gelukkig is er sinds veel veranderd. Deze 'oude tang' kon er gewoon met haar verstand niet bij: 'Een zakenvrouw in mantelpak met een punker in het zwart'. Dat kon gewoon geen stabiele basis zijn of zo en verder kon ze blijkbaar niet kijken. Pest was dat zij aan ons dossier was toegewezen en dat we met geen mogelijkheid van haar af kwamen. PJK zou ons ook niet geschikt gevonden hebben denk ik :P
Haha, moet zeggen dat het als een interessante combi klinkt :)
Oudblond schreef:
19-03-2019 19:03
Wat een bevooroordeelde heks was dat Oud. :hug:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
En zoals verwacht gaat het in het schietpartij in Utrecht allang niet meer over de 3 dodelijke slachtoffers en de gewonden. Maar vliegt men elkaar weer in de haren omdat men het niet met elkaar eens is. Same old same old :|
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
19-03-2019 21:08
En zoals verwacht gaat het in het schietpartij in Utrecht allang niet meer over de 3 dodelijke slachtoffers en de gewonden. Maar vliegt men elkaar weer in de haren omdat men het niet met elkaar eens is. Same old same old :|
Ik lees mee op actueel en had even de neiging om in dat topic te posten. Maar blij dat ik het niet gedaan heb. Want inderdaad. Spijtig dat er echt geen discussies meer gevoerd kunnen worden. En dat er (mede door mij en anderen die het maar opgeven omwille van het aannaaien van bannen) geen plaats meer is om te reflecteren en te leren.
Oudblond schreef:
19-03-2019 22:17
Ik lees mee op actueel en had even de neiging om in dat topic te posten. Maar blij dat ik het niet gedaan heb. Want inderdaad. Spijtig dat er echt geen discussies meer gevoerd kunnen worden. En dat er (mede door mij en anderen die het maar opgeven omwille van het aannaaien van bannen) geen plaats meer is om te reflecteren en te leren.
Ja ik post daar ook niet meer om dezelfde reden.
charlottew88 schreef:
19-03-2019 21:08
Vreselijk nu is rutte weer niet oprecht als hij bloemen weg legt.
Ik ga vandaag vandaag tijdens de verkiezingen en de komende week die pijler even links laten liggen . Het lijkt wel propaganda op het moment.
Oh, da’s echt niet alleen nu hoor.
¡Apagando las luces!
En diegene die er vervolgens iets van zegt wordt gewist door de mods vanwege provoceren. De andere stafjes hebben ze niks mee gedaan. Het is wel weer duidelijk.
SombraOnline schreef:
20-03-2019 07:26
Oh, da’s echt niet alleen nu hoor.
Ja helaas dat weet ik
Het jaarlijkse 'hoe oud ben je', 'wie wil je ontmoeten', en 'waar komt je nick vandaan' zijn ook allemaal weer aan de beurt.

Echt, ik kom hier te lang!

Straks natuurlijk, 'wie wil je absoluut niet ontmoeten' hihhihhaha'
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
20-03-2019 07:43
Het jaarlijkse 'hoe oud ben je', 'wie wil je ontmoeten', en 'waar komt je nick vandaan' zijn ook allemaal weer aan de beurt.

Ja :rofl:
Ik heb vandaag een fleecevest aan, ik wil helemaal niemand ontmoeten.
Wel zo'n fancy-ass versie, overigens.
Nouschi schreef:
20-03-2019 07:43

:-D
Betty_Slocombe schreef:
20-03-2019 07:55
Ik heb vandaag een fleecevest aan, ik wil helemaal niemand ontmoeten.
Wel zo'n fancy-ass versie, overigens.
Mijn kinderen waren net in de war omdat ik me op een vrije dag had opgemaakt. Weten gelijk niet meer wat voor dag het nou is :rofl:
Ik had zin in leuke schoenen en van het een kwam het ander.
Goedemorgen, wat zijn jullie er vroeg bij.
Opgemaakt en al :proud:
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven