Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II
woensdag 11 maart 2009 om 14:42
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten 
Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!
Poffertjes
naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010
31 augustus vlk
10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010
4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010
25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009
28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010
1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010
21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november
26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009
Hierbij een nieuwe poging!

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!
Poffertjes
naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010
31 augustus vlk
10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010
4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010
25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009
28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010
1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010
21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november
26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009
Hierbij een nieuwe poging!
woensdag 25 maart 2009 om 15:36
Oja, ik bedoelde dus dat hij straks op tijd terug is, in ieder geval voor mijn eisprong. Ben nu net pas ongesteld geworden en mijn cyclus is vrij lang. In het begin rekende ik nog helemaal verkeerd en met een te korte cyclus, vandaar dat ik dacht dat hij rond mijn eisprong weg zou zijn. Gelukkig ben ik soms ook de slimste niet en had ik gewoon verkeerd gerekend.
if we all light up, we can scare away the dark...
woensdag 25 maart 2009 om 16:11
quote:miss83 schreef op 25 maart 2009 @ 15:17:
@meiske en poffertjes: Wat een verschil bij jullie cyclus,(wat ik in de tabel tenminste zie) of heb ik iets gemist?, dat datums niet kloppen want poffertjes heeft toch al positief getest?
Ik vond het voor de rust ook een hele goede uitkomst de ovutesten..
Mijn eisprong is niet precies op de helft van de cyclus, maar meer aan het einde. Maar Poffertjes had nog geen positieve ovulatietest dacht ik.
@meiske en poffertjes: Wat een verschil bij jullie cyclus,(wat ik in de tabel tenminste zie) of heb ik iets gemist?, dat datums niet kloppen want poffertjes heeft toch al positief getest?
Ik vond het voor de rust ook een hele goede uitkomst de ovutesten..
Mijn eisprong is niet precies op de helft van de cyclus, maar meer aan het einde. Maar Poffertjes had nog geen positieve ovulatietest dacht ik.
woensdag 25 maart 2009 om 16:19
hoi hoi allemaal!
Zooo he, dat is lang geleden dat ik een berichtje heb geplaats. Door de drukte ben ik er niet echt aan toe gekomen en er is ok zoveel om bij te lezen! Wel leuk! Ben nog niet op de helft maar toch even een klein berichtje plaatsen.
@Liedjepiedje, je had gelijk, er was dus nog iemand. Ikke, maar ik ben 20.
Deze maand dus voor het eerst geklust, officieel is het vandaag mijn NOD en, niks! Ben nog niet ongesteld!
Maar las op een site dat de eisprong en eerste menstruatie langer kan duren wanneer je net bent gestopt met de pil..
Verder wel misselijk, moe, rommelende darmen, dorst enz..
Maandag heb ik een test gedaan, was zo benieuwd! Negatief! Maargoed, achteraf was dat ook te vroeg. Hoop nu stiekem dat ik alsnog een positieve test krijg. Ga zaterdag denk ik weer testen als ik nog niet ongesteld ben...Spannend. Hoop het zo, ben er ook de hele tijd mee bezig!
Gefeliciteerd Paulita en Miss83! Hopelijk komen er snel weer wat mama´s-to-be bij!
Ik zal weer even verder lezen...En het nu wat up to date houden!
Groetjes, Yber
Zooo he, dat is lang geleden dat ik een berichtje heb geplaats. Door de drukte ben ik er niet echt aan toe gekomen en er is ok zoveel om bij te lezen! Wel leuk! Ben nog niet op de helft maar toch even een klein berichtje plaatsen.
@Liedjepiedje, je had gelijk, er was dus nog iemand. Ikke, maar ik ben 20.
Deze maand dus voor het eerst geklust, officieel is het vandaag mijn NOD en, niks! Ben nog niet ongesteld!
Maar las op een site dat de eisprong en eerste menstruatie langer kan duren wanneer je net bent gestopt met de pil..
Verder wel misselijk, moe, rommelende darmen, dorst enz..
Maandag heb ik een test gedaan, was zo benieuwd! Negatief! Maargoed, achteraf was dat ook te vroeg. Hoop nu stiekem dat ik alsnog een positieve test krijg. Ga zaterdag denk ik weer testen als ik nog niet ongesteld ben...Spannend. Hoop het zo, ben er ook de hele tijd mee bezig!
Gefeliciteerd Paulita en Miss83! Hopelijk komen er snel weer wat mama´s-to-be bij!
Ik zal weer even verder lezen...En het nu wat up to date houden!
Groetjes, Yber
woensdag 25 maart 2009 om 16:41
@ miss en meisk, ik heb mijn positieve ovulatietest al gehad hoor afgelopen weekend. Dus voor mij is het afwachten of de rode "vriend" langskomt...
@ yber, hallo! Welkom terug! Ik had je stiekem al van de lijst gehaald omdat we niets meer hoorde! Maar spannend voor jou... hopelijk kan je zaterdag testen en komt er wel goed nieuws uit!!
@tatli, balen zeg dat je er zo'n last van hebt.... dat is dus waar ik ook zo bang voor ben. Misschien heb ik deze keer wel geluk gehad dat ik geen last had van de rode vriend... maar aankomende keer wel... hopelijk niet!
Wel jammer dat je vent zolang weg is, maar wel weer goed gepland dat hij op tijd terug is!!
Ik ga vanavond even kijken hoe je eruit ziet op hyves!
@miss, je kan je wel aanmelden hoor! Het is echt helemaal onzichtbaar deze hyves! Je ziet hem niet op je eigen pagina en via google, enz. kan je hem ook niet vinden.... En daarnaast is de naam ook behoorlijk anders... Je bent echt onvindbaar! En je kan er alleen op kijken als je het wachtwoord hebt en die hebben alleen wij!
Hopelijk voel je je snel beter!
@liedje, spannend dat je morgen weer gaat testen...
@allen, ik hoop vanavond eindelijk mijn streefgewicht gehaald te hebben!!! Ik heb goede hoop, maar je weet maar nooit.... Dat zou ik zo lekker vinden dat ik daarmee klaar ben voordat ik zwanger word!! Jullie horen het wel van me!
Gr. M.
@ yber, hallo! Welkom terug! Ik had je stiekem al van de lijst gehaald omdat we niets meer hoorde! Maar spannend voor jou... hopelijk kan je zaterdag testen en komt er wel goed nieuws uit!!
@tatli, balen zeg dat je er zo'n last van hebt.... dat is dus waar ik ook zo bang voor ben. Misschien heb ik deze keer wel geluk gehad dat ik geen last had van de rode vriend... maar aankomende keer wel... hopelijk niet!
Wel jammer dat je vent zolang weg is, maar wel weer goed gepland dat hij op tijd terug is!!
Ik ga vanavond even kijken hoe je eruit ziet op hyves!
@miss, je kan je wel aanmelden hoor! Het is echt helemaal onzichtbaar deze hyves! Je ziet hem niet op je eigen pagina en via google, enz. kan je hem ook niet vinden.... En daarnaast is de naam ook behoorlijk anders... Je bent echt onvindbaar! En je kan er alleen op kijken als je het wachtwoord hebt en die hebben alleen wij!
Hopelijk voel je je snel beter!
@liedje, spannend dat je morgen weer gaat testen...
@allen, ik hoop vanavond eindelijk mijn streefgewicht gehaald te hebben!!! Ik heb goede hoop, maar je weet maar nooit.... Dat zou ik zo lekker vinden dat ik daarmee klaar ben voordat ik zwanger word!! Jullie horen het wel van me!
Gr. M.
woensdag 25 maart 2009 om 17:04
@muppet, jeetje wat een ramp zeg midden in de winkel....nou maar hopen dat je dan zwanger bent, dan is het al minder erg dat je moest overgeven! dat is het wel waard lijkt me hhaha
@tatli, jammer dat je onge bent geworden hoor...
Ik heb vanmorgen weer een ovu testje gedaan, weer een lichtstreepje, is al de 6 e dag achter elkaar! vind het maar vaag...zag wel op internet dat meer vrouwen dat hebben maar toch zwanger zijn geraakt. Ze hebben dus geen dikke streep op de ovutest gehad... Ik maakte me gelijk zorgen...althans nog een beetje...
Sinds gisteren hebben wij besloten om de katten niet meer in de slaapkamer te laten. We dachten eindelijk is sex te hebben zonder dat die beesten boven op je zitten. We waren nog geen 5 minuten bezig en we hoorden echt een kei-harde klap en allemaal gerinkel!!!!! Hadden ze een mega grote glazen vaas kapot gegooid. Lekkere dooddoener dus! stonden we om half 12 half naakt de kamer te stofzuigen
@tatli, jammer dat je onge bent geworden hoor...
Ik heb vanmorgen weer een ovu testje gedaan, weer een lichtstreepje, is al de 6 e dag achter elkaar! vind het maar vaag...zag wel op internet dat meer vrouwen dat hebben maar toch zwanger zijn geraakt. Ze hebben dus geen dikke streep op de ovutest gehad... Ik maakte me gelijk zorgen...althans nog een beetje...
Sinds gisteren hebben wij besloten om de katten niet meer in de slaapkamer te laten. We dachten eindelijk is sex te hebben zonder dat die beesten boven op je zitten. We waren nog geen 5 minuten bezig en we hoorden echt een kei-harde klap en allemaal gerinkel!!!!! Hadden ze een mega grote glazen vaas kapot gegooid. Lekkere dooddoener dus! stonden we om half 12 half naakt de kamer te stofzuigen
woensdag 25 maart 2009 om 17:20
Peach wat een verhaal! Weet je zeker dat niemand dit tafreel gezien heeft? hebben jullie er nog wel om kunnen lachen? En geen pootjes onder het bloed? Ik heb één keer met korrelman een blunder gehad tijdens het sexen, wel wat anders. Maar ik had mijn telefoon beneden laten liggen toen we bij mijn vader aan het logeren waren, was mijn telefoon gegaan en kwam mijn vader heel lief mijn telefoon even brengen naar mijn kamer....
Wie nog meer blunders?
@Liedje nee hoor niks te zien van mestruatie... Jij mag morgen testen, ben zo benieuwd!!
@Toad Ik blijf continu online vanavond....wat zou het mooi zijn om weer een cheerpoppetje erbij te hebben!
Wie nog meer blunders?
@Liedje nee hoor niks te zien van mestruatie... Jij mag morgen testen, ben zo benieuwd!!
@Toad Ik blijf continu online vanavond....wat zou het mooi zijn om weer een cheerpoppetje erbij te hebben!
woensdag 25 maart 2009 om 17:22
woensdag 25 maart 2009 om 18:37
@Toadette: van harte gefeliciteerd!
@Peach: ik heb tijdens de vorige ronde 2 dagen een dunne streep gehad. Heb toch een eisprong gehad. Het kan zijn dat je LH-gehalte laag is en daarom geen dikke streep geeft.
@Poffertjes: ik was vergeten dat jij al een positieve ovulatietest hebt gehad. Hoe lang is jouw cyclus? En op welke dag van je cyclus had jij dan een positieve ovulatietest?
@Peach: ik heb tijdens de vorige ronde 2 dagen een dunne streep gehad. Heb toch een eisprong gehad. Het kan zijn dat je LH-gehalte laag is en daarom geen dikke streep geeft.
@Poffertjes: ik was vergeten dat jij al een positieve ovulatietest hebt gehad. Hoe lang is jouw cyclus? En op welke dag van je cyclus had jij dan een positieve ovulatietest?
woensdag 25 maart 2009 om 19:52
@ Korrel: ik heb krampen in mijn buik, geen bloed nog te zien.. Draaierigheid is er ook.. Ging straks even met pupsel boodschappen doen, nee niet naar de C1000, daar durf ik me even niet te vertonen en had in mijn auto ineens weer last van misselijkheid.. Voelde me beroerd, maar alles bleef erin..
En zo moe..
Het is of heftige pms of............
En zo moe..
Het is of heftige pms of............
woensdag 25 maart 2009 om 20:35
Telkens als er weer iemand roept dat ze zwanger is, wil ik het ook zo graag! Ik wordt een beetje jaloers! Hebben anderen dit ook? Al gun ik jullie het allemaal uit het diepste van mijn hart. Terwijl ik er al veeeeel minder mee bezig ben dan de eerste weken. Maar ach over 10 uurtjes mag ik weer testen. En anders maandag weer langs de huisarts.
@Muppet, Spannend spannend spannend!
@Muppet, Spannend spannend spannend!
woensdag 25 maart 2009 om 20:57
@toadette, JIPPIE!! Nummer drie is in de house!! Wat super voor je!! Wat een gaaf begin van jullie gezellige avond! Ga snel je tabel aanpassen!!
@liedje, ik heb het ook hoor! Don't be afraid... maar is denk ik ook wel logisch omdat je het zelf ook graag wil.... Maar ook wij komen aan de beurt hoor!!
@meiske, mijn eerste cyclus was 31 dagen. En volgens mij dag veertien ofzo mijn ovulatie. Weet het eigenlijk niet goed uit mijn hoofd...staat in mijn agenda geschreven!!
@ muppet spannend hoor!
@liedje, ik heb het ook hoor! Don't be afraid... maar is denk ik ook wel logisch omdat je het zelf ook graag wil.... Maar ook wij komen aan de beurt hoor!!
@meiske, mijn eerste cyclus was 31 dagen. En volgens mij dag veertien ofzo mijn ovulatie. Weet het eigenlijk niet goed uit mijn hoofd...staat in mijn agenda geschreven!!
@ muppet spannend hoor!
woensdag 25 maart 2009 om 20:59
@Liedje, Tuurlijk volgens mij willen wij allemaal niets liever dan een achter je naam... Een kindje krijgen is ook niet zomaar iets. Ik heb het ook hoor Liedje, ik ben super blij voor iemand anders, maar zelf ben ik ook een tikkeltje jaloers!
Denken jullie ook wel eens aan; over een jaar hoe zal het dan zijn, kindje, dikke buik, niks veranderd? Pfff soms gaat de tijd zo langzaam!
Denken jullie ook wel eens aan; over een jaar hoe zal het dan zijn, kindje, dikke buik, niks veranderd? Pfff soms gaat de tijd zo langzaam!
woensdag 25 maart 2009 om 21:05
woensdag 25 maart 2009 om 21:15
@Poffer, wat goed van je dat je je streefgewicht gehaald hebt! Heerlijk voor je! Echt knap!
Gelukkig hebben jullie dat ook, ik vind het een beetje slecht van mezelf dat ik een beetje jaloers ben. Maar ach ook wel logisch ja.
Ja lijkt me ook heerlijk, trots zijn op mn buik. Mooi bandje erom. En ik droom er al van dat iedereen op kraamvisite komt en ik daar zit in mn hoge bed met in mn armen een prachtig kindje.
Gelukkig hebben jullie dat ook, ik vind het een beetje slecht van mezelf dat ik een beetje jaloers ben. Maar ach ook wel logisch ja.
Ja lijkt me ook heerlijk, trots zijn op mn buik. Mooi bandje erom. En ik droom er al van dat iedereen op kraamvisite komt en ik daar zit in mn hoge bed met in mn armen een prachtig kindje.
woensdag 25 maart 2009 om 21:40
@liedje, ik denk dat we dat allemaal wel een beetje hebben!!! is ook wel logisch toch als je iets heeeel graag wilt!
@poffertjes, wat goed van je gewicht zeg! heel knap!
Ik heb vanaaf weer een ovutestje gedaan, en het streepje was iets donkerder!!!!nog niet zo donker als het controle streepje, maar wel bijna!!! ben helemaal blij na al die vage streepjes de afgelopen dagen. Dan moet ie morgen nog donkerder zijn lijkt me?
@poffertjes, wat goed van je gewicht zeg! heel knap!
Ik heb vanaaf weer een ovutestje gedaan, en het streepje was iets donkerder!!!!nog niet zo donker als het controle streepje, maar wel bijna!!! ben helemaal blij na al die vage streepjes de afgelopen dagen. Dan moet ie morgen nog donkerder zijn lijkt me?
woensdag 25 maart 2009 om 22:08
hey meiden
toa gefeliciteerd!!!!!! en wat snel zeg...of jij heb powereitjes of het mannetje heeft turbozaadjes hihihi ben blij voor je!!!!!
@ liedje heb ik ook hoor....voelt een beetje dubbel ...je bent heel blij voor de ander..maar tegelijkertijd toch ook een beetje (boel) jaloers
@ poffer knap hoor je streefgewicht gehaald!!!!
@ allen ik weet niet hoe jullie erover denken....maar kunnen we misschien als iedereen is aangemeld op hyves en uitgeplozen hebben wat wel en niet zichtbaar is........dit forum voort zetten op hyves?? ik zit nu EN op hyves EN hier berichtjes te tikken...ik ben bang dat ik straks een van jullie bij je echte naam noem ofzo....misschien kunnen we daar ook een soort tabel maken (bij blog??) als dat niet zichtbaar is tenminste
...ideetje of niet???????
toa gefeliciteerd!!!!!! en wat snel zeg...of jij heb powereitjes of het mannetje heeft turbozaadjes hihihi ben blij voor je!!!!!
@ liedje heb ik ook hoor....voelt een beetje dubbel ...je bent heel blij voor de ander..maar tegelijkertijd toch ook een beetje (boel) jaloers
@ poffer knap hoor je streefgewicht gehaald!!!!
@ allen ik weet niet hoe jullie erover denken....maar kunnen we misschien als iedereen is aangemeld op hyves en uitgeplozen hebben wat wel en niet zichtbaar is........dit forum voort zetten op hyves?? ik zit nu EN op hyves EN hier berichtjes te tikken...ik ben bang dat ik straks een van jullie bij je echte naam noem ofzo....misschien kunnen we daar ook een soort tabel maken (bij blog??) als dat niet zichtbaar is tenminste
...ideetje of niet???????