Entertainment alle pijlers

Netflixserie over Madeleine McCann.

15-03-2019 17:07 1816 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gaan jullie kijken?
Waarom wel of waarom niet?
karin6789 schreef:
20-03-2019 12:07
Kun je ook voor jezelf denken?

Wat een nare en onnodige opmerking. Natuurlijk kan ik dat, maar ik zou alleen maar in herhaling vallen.

Je gaat onder de negeer, de manier waarop jij schrijft en mensen aanspreekt staat mij zeer tegen.
anoniem_64cfde2573b58 wijzigde dit bericht op 20-03-2019 12:12
5.69% gewijzigd
Sophiever schreef:
20-03-2019 06:03
Toch hebben rechercheurs de tijdlijn nagetrokken en zijn ze tot de conclusie gekomen dat ze hier wel de tijd voor hadden en dat ze enkele uren van de radar zijn verdwenen toen ze die huurauto hadden. Ik heb de neiging om de politie hierin te geloven en niet een paar journalisten waarvan ik niet kan natrekken hoe betrouwbaar zij zijn.

Ik heb dit niet terug kunnen vinden, dat ze een paar uur weg geweest zijn met die huurauto. Heb je daar een bron van?
Pivot! PIVOT!!!
KitKeller schreef:
20-03-2019 12:11
Ik heb dit niet terug kunnen vinden, dat ze een paar uur weg geweest zijn met die huurauto. Heb je daar een bron van?

Dat heb ik ook nog niet eerder gehoord. Wel interessant als het waar is.
Nectarinepit schreef:
20-03-2019 12:10
Wat een nare en onnodige opmerking. Natuurlijk kan ik dat, maar ik zou alleen maar in herhaling vallen.

Je gaat onder de negeer, de manier waarop jij schrijft en mensen aanspreekt staat mij zeer tegen.

Het zegt heel veel over iemands mindset Nectarine. Hoe vaak iemand hier niet gewoon een ander quote en dan schrijft: “Dit dus” of “+1” of ”eens” om aan te geven dat je dezelfde mening/opvatting hebt. Niet dat jij je naar TO hoeft te rechtvaardigen hoor. Die is nog steeds niet ingegaan op mijn vraag even te quoten waar Ik had geschreven dat MJ onschuldig was. Die lijkt alleen te willen reageren wanneer het haar straatje past en heeft er weinig moeite mee om de McCanns hier even aan de schandpaal te nagelen - gewoon omdat ze dat zo vindt en er in haar optiek niet de mogelijkheid bestaat dat ze er niets mee te maken hebben. Persisteren - persisteren - persisteren, je gelijk willen halen en ondertussen heel denigrerend doen tegen jou en anderen. Vermoeiend...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Jullie hebben het boek van Amaral niet gelezen.
Jullie baseren je mening op een hele slechte, vooringenomen documentaire.
Jullie lezen geen van allen de nuttige bijdragen van Emma95.
Jullie zeggen niet vooringenomen te zijn, maar schieten alles af wat tegen de McCanns pleit.
Baggal schreef:
20-03-2019 12:22
Het zegt heel veel over iemands mindset Nectarine. Hoe vaak iemand hier niet gewoon een ander quote en dan schrijft: “Dit dus” of “+1” of ”eens” om aan te geven dat je dezelfde mening/opvatting hebt. Niet dat jij je naar TO hoeft te rechtvaardigen hoor. Die is nog steeds niet ingegaan op mijn vraag even te quoten waar Ik had geschreven dat MJ onschuldig was. Die lijkt alleen te willen reageren wanneer het haar straatje past en heeft er weinig moeite mee om de McCanns hier even aan de schandpaal te nagelen - gewoon omdat ze dat zo vindt en er in haar optiek niet de mogelijkheid bestaat dat ze er niets mee te maken hebben. Persisteren - persisteren - persisteren, je gelijk willen halen en ondertussen heel denigrerend doen tegen jou en anderen. Vermoeiend...

Vermoeiend is het juiste woord, maar frusterend ook.

Ik ga er verder niet op in en zet TO onder de negeer. Ik blijf gewoon meeschrijven in dit topic omdat ik het een interessant onderwerp vind en ik graag meningen uitwissel met mensen die wél op een normale manier kunnen communiceren en niet doordrammen dat alleen hun mening en standpunt juist zijn.
Het boek van Amaral is geen holy bible of zo. :-o

En jij weet helemaal niet of ik het wel of niet gelezen heb. En datzelfde geldt voor het boek van de moeder van Madeleine.

Voorts Kun jij niet weten waarop ik mijn visie baseer :fortune: . En of de bijdragen van Emma nuttig zijn is een mening en dus subjectief. :rofl:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Baggal schreef:
20-03-2019 12:31

En jij weet helemaal niet of ik het wel of niet gelezen heb.
Nou, maak me wijzer: heb je het gelezen?
Baggal schreef:
20-03-2019 12:31

En jij weet helemaal niet of ik het wel of niet gelezen heb. En datzelfde geldt voor het boek van de moeder van Madeleine.

Voorts Kun jij niet weten waarop ik mijn visie baseer :fortune: . En of de bijdragen van Emma nuttig zijn is een mening en dus subjectief. :rofl:

Ik heb het wel gelezen en het kwam op mij over, zoals ik eerder schreef, als een man die alles uit de kast haalt om dingen passend te maken in zijn theorie. Als je zijn eigen samenvatting van ''aanwijzingen'' leest is het zelfs bijna lachwekkend.
Eigenlijk wel jammer, ik had gehoopt dat dat boek het standpunt van mensen die in de schuld van de ouders geloven zou verduidelijken. Maar dat doet het dus niet.
kitkeller wijzigde dit bericht op 20-03-2019 12:37
0.43% gewijzigd
Pivot! PIVOT!!!
Heeft iemand van jullie, uitgezonderd Emma95, het boek van Amaral gelezen?
karin6789 schreef:
20-03-2019 12:33
Nou, maak me wijzer: heb je het gelezen?
Kom jij even terug op de Micheal Jackson quote van gister dan geef ik je vervolgens antwoord op je vraag... Zullen we het zo afspreken? ;-)
simbalabimba schreef:
16-03-2019 09:38
Heb twee afleveringen gezien. Heb eerdere berichtgeving, docu’s , boeken, Vivatopic niet gevolgd.
Ik weet niet of ooit personeelsleden ( oa vd kinderanimatieclub) in beeld zijn geweest. Dat mistte ik gisteren in de eerste twee afleveringen wel.
@Karin, nee.
Ik moet nog 1 aflevering bekijken.
Engelstalige fora/links lees ik niet.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
KitKeller schreef:
20-03-2019 12:36
Ik heb het wel gelezen en het kwam op mij over, zoals ik eerder schreef, als een man die alles uit de kast haalt om dingen passend te maken in zijn theorie. Als je zijn eigen samenvatting van ''aanwijzingen'' leest is het zelfs bijna lachwekkend.
Eigenlijk wel jammer, ik had gehoopt dat dat boek het standpunt van mensen die in de schuld van de ouders geloven zou verduidelijken. Maar dat doet het dus niet.
Jou wil ik dan wel antwoord geven (en daarmee TO ook). Ook ik heb het gelezen. En voor zover ik dat kan beoordelen vond ik het vaak slecht gemotiveerd en ging hij vooral uit van “assumptions” om daar vervolgens een theorie aan te koppelen. Ook heb ik het boek van Kate McCann gelezen.
Baggal schreef:
20-03-2019 12:40
Jou wil ik dan wel antwoord geven (en daarmee TO ook). Ook ik heb het gelezen. En voor zover ik dat kan beoordelen vond ik het vaak slecht gemotiveerd en ging hij vooral uit van “assumptions” om daar vervolgens een theorie aan te koppelen. Ook heb ik het boek van Kate McCann gelezen.

Het boek van Kate heb ik zelf niet gelezen, daar ben ik inmiddels ook wel benieuwd naar.
Pivot! PIVOT!!!
KitKeller schreef:
20-03-2019 12:36

Hij komt in de documentaire ook zo vreemd over. Hij lijkt zich in allerlei bochten te wringen om maar zijn gelijk te halen met zijn vergezochte theorieën.
Nectarinepit schreef:
20-03-2019 12:43
Hij komt in de documentaire ook zo vreemd over. Hij lijkt zich in allerlei bochten te wringen om maar zijn gelijk te halen met zijn vergezochte theorieën.
Ik doe een gok(je): jij hebt het boek zeker te weten niet gelezen.
karin6789 schreef:
20-03-2019 12:07
Wat een kulbericht!
Ja, de McCannetjes hebben er alles aan gedaan om Amaral officieel te belasteren en HET IS ZE NIET GELUKT!
Hij heeft geen "valse verklaringen" afgelegd, hij is niet veroordeeld.
De inhoud van zijn boek blijft fier overeind!
Misschien moet je even LEZEN! Dat ging niet over de Madeleine zaak maar over Joanna Cipriano. En hij is wel degelijk veroordeeld in die zaak.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Murder_ ... a_Cipriano
Dubbel
aragog wijzigde dit bericht op 20-03-2019 13:14
98.09% gewijzigd
Ik snap de relevantie niet om dit onderwerp in het nieuws te houden. Of die ouders het nu wel of niet zelf op hun geweten hebben, het was hun kind, niet van 'n ander. Dus als ze zelf niet meer naar een dader zoeken, dan laat het gewoon rusten.
Krijgen ze wel betaald voor de serie trouwens? Lijkt me behoorlijk privacyschendend.
KitKeller schreef:
20-03-2019 12:11
Hier hebben ze het erover maar ik kan daar geen echt bewijs voor vinden.
https://www.telegraph.co.uk/news/worldn ... -trip.html
Dubbel
aragog wijzigde dit bericht op 20-03-2019 13:14
97.30% gewijzigd
redbulletje schreef:
20-03-2019 12:55
Ik snap de relevantie niet om dit onderwerp in het nieuws te houden. Of die ouders het nu wel of niet zelf op hun geweten hebben, het was hun kind, niet van 'n ander. Dus als ze zelf niet meer naar een dader zoeken, dan laat het gewoon rusten.
Krijgen ze wel betaald voor de serie trouwens? Lijkt me behoorlijk privacyschendend.

Juist wel, deze zaak is nog niet gesloten en het is nog altijd onduidelijk wat er met Maddy gebeurd is. Dat maakt het veel relevanter dan veel andere true crime documentaires.
De ouders hebben de zoektocht zelf ook nog niet stopgezet.
Pivot! PIVOT!!!
KitKeller schreef:
20-03-2019 12:42
Het boek van Kate heb ik zelf niet gelezen, daar ben ik inmiddels ook wel benieuwd naar.
Ik heb het op EBay UK gekocht voor een habbekrats. Een aantal mensen hebben zich gestoord aan pagina 129 waarin ze schrijft dat ze beelden heeft van haar dochters “perfect little genitals torn apart” en de McCann bashers hebben deze zinsnede vaak aangehaald om “aan te tonen” hoe disgusting Kate is... En tja, dan denk ik alleen maar: Ik kan me voorstellen dat je daaraan denkt, dat je kind mogelijk verkracht wordt en alles wat daarbij komt. Dat Kate daarover schrijft “bewijst” helemaal niets.

Ik vond dat uit haar boek eigenlijk alleen maar wanhoop sprak. Maar goed - tot zover mijn mening...
karin6789 schreef:
20-03-2019 12:27
Jullie hebben het boek van Amaral niet gelezen.
Jullie baseren je mening op een hele slechte, vooringenomen documentaire.
Jullie lezen geen van allen de nuttige bijdragen van Emma95.
Jullie zeggen niet vooringenomen te zijn, maar schieten alles af wat tegen de McCanns pleit.
Ik heb het boek van Amaral wel gelezen en ook het boek van Kate en ik heb de docu gezien. Dus ik baseer mijn mening niet alleen op de docu..
Aragog schreef:
20-03-2019 12:58
Hier hebben ze het erover maar ik kan daar geen echt bewijs voor vinden.
https://www.telegraph.co.uk/news/worldn ... -trip.html

Dat is niet een heel duidelijk verhaal. Het zou gaan om een trip naar Huelva op 3 augustus, 3 maanden na de vermissing van Madeleine. Maar verderop gaat het weer over 1700 gereden kilometers tussen eind mei en begin juli.
Pivot! PIVOT!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven