Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 20 maart 2019 om 16:47
MuisPipistrello schreef: ↑20-03-2019 16:25Oh ja. Ik forum wéér legaal. Woensdag is mijn vrije dag.
Even voor de administratie van Karin.
En patat uit de Actifry en roergebakken wiltlof met geraspte kaas.
(ik wilde bijna gerapste typen. Wie dan toch die forumster die alles zo 'grappig' verhaspelde/verhapselde? Tot grote ergernis van een aantal hier.)
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 20 maart 2019 om 16:48
Heeft hier niemand problemen mee.
woensdag 20 maart 2019 om 16:49
Gebruik je verder minder zout.
woensdag 20 maart 2019 om 16:49
Heb ik niet. Mijn kruiden- en specerijenvoorraad zit in potjes, dus het wordt sambal. Als ik er tenminste ooit achter kom hoe je 200 gram pindakaas met stukjes noot afmeet zonder keukenweegschaal, anders stuur ik man naar de winkel voor een pot kant en klare Wijko.DuchessMeganMarkle schreef: ↑20-03-2019 16:43Even tijdens het pruttelen madame jeanet peper erbij koken. Niet kapot maken, maar even voor wat pit.
woensdag 20 maart 2019 om 16:50
Lady*Voldemort schreef: ↑20-03-2019 16:49Heb ik niet. Mijn kruiden- en specerijenvoorraad zit in potjes, dus het wordt sambal. Als ik er tenminste ooit achter kom hoe je 200 gram pindakaas met stukjes noot afmeet zonder keukenweegschaal, anders stuur ik man naar de winkel voor een pot kant en klare Wijko.
Veel te zout.
Momentje.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Waarom moet je afwegen dan?Lady*Voldemort schreef: ↑20-03-2019 16:49Heb ik niet. Mijn kruiden- en specerijenvoorraad zit in potjes, dus het wordt sambal. Als ik er tenminste ooit achter kom hoe je 200 gram pindakaas met stukjes noot afmeet zonder keukenweegschaal, anders stuur ik man naar de winkel voor een pot kant en klare Wijko.
Vind ik niet hoor. En Allerhande vindt dat ook niet, want die stelt zelfs voor er optioneel nog wat zout aan toe te voegen.
een gewone pot is geloof ik 350 gram, dus je doet iets meer dan de helft als je 200 nodig hebt
woensdag 20 maart 2019 om 16:51
En jij kan het weten.Pinda-Kaas schreef: ↑20-03-2019 16:50een gewone pot is geloof ik 350 gram, dus je doet iets meer dan de helft als je 200 nodig hebt
woensdag 20 maart 2019 om 16:52
Joh neem een gewoon een paar scheppen en mik de andere ingrediënten erbij, goed roeren en klaar.Lady*Voldemort schreef: ↑20-03-2019 16:49Heb ik niet. Mijn kruiden- en specerijenvoorraad zit in potjes, dus het wordt sambal. Als ik er tenminste ooit achter kom hoe je 200 gram pindakaas met stukjes noot afmeet zonder keukenweegschaal, anders stuur ik man naar de winkel voor een pot kant en klare Wijko.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Lady*Voldemort schreef: ↑20-03-2019 16:50Vind ik niet hoor. En Allerhande vindt dat ook niet, want die stelt zelfs voor er optioneel nog wat zout aan toe te voegen.
Het is een complot. AH wil je dood.
(meanwhile: ik lag net echt in een deuk over het afwegen van pindakaas door zelf eerst op de weegschaal te gaan staan
heerlijk dit)
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
woensdag 20 maart 2019 om 16:54
Als jij het zegt geloof ik het.Pinda-Kaas schreef: ↑20-03-2019 16:50een gewone pot is geloof ik 350 gram, dus je doet iets meer dan de helft als je 200 nodig hebt
We gaan ervoor, god zegene de greep, kome ervan wat komen wil.
woensdag 20 maart 2019 om 16:54