Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Oh knoflook is een goed idee! En een uitje inderdaad. Die heb ik dan weer wel in huis.

Boterham met pindakaas, sambal en komkommer is inderdaad lekker. Mijn huisgenoten verklaren me altijd voor gek maar ik eet het al jaren en ik leef nog steeds.
Solomio schreef:
20-03-2019 17:00
Moet ik eerst nog naar de winkel.

Wat is er mis met een boterham met pindakaas?

Niks,
Solomio schreef:
20-03-2019 16:59
Je weet dat ik a) niks lust en b) niet van koken hou?
Sambal bah. Gebakken uitjes is koken.
Gaat niet gebeuren dus.
Afbeelding
nouschi wijzigde dit bericht op 20-03-2019 17:03
43.76% gewijzigd
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Maak je deze LV?

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... -pindasaus
Solomio schreef:
20-03-2019 17:00
Moet ik eerst nog naar de winkel.

Wat is er mis met een boterham met pindakaas?
niks, heerlijk

mijn vriend wordt altijd uitgelachen door zijn collega's als ik een boterham met pindakaas in zijn lunchtrommel doe, dus dat wil hij nu niet meer
(ja ik maak zijn brood klaar sochtends, lekker geemancipeerd)
Solomio schreef:
20-03-2019 16:59
Je weet dat ik a) niks lust en b) niet van koken hou?
Sambal bah. Gebakken uitjes is koken.
Gaat niet gebeuren dus.
je hebt kant-en-klare gebakken uitjes :proud:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
rosanna08 schreef:
20-03-2019 17:02
je hebt kant-en-klare gebakken uitjes :proud:

Mosterd ook kant en klaar!
Star² schreef:
20-03-2019 17:03
Mosterd ook kant en klaar!
ja ja, ik typ niet zo snel!
Star² schreef:
20-03-2019 17:02
Maak je deze LV?

https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... -pindasaus
Nee, de budgetversie:
https://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R ... -met-rijst

De pindasaus is trouwens volgens mij klaar. In plaats van verse gember heb ik djahé uit een potje toegevoegd, en op initiatief van Pinda-Kaas heb ik ui en knoflook toegevoegd. Wat er nu in mijn pannetje zit lijkt verdomd veel op pindasaus, en het ruikt ook best lekker. Over een half uurtje is dochter thuis van haar werk en kunnen we aanvallen, het zal mij benieuwen.
Lady*Voldemort schreef:
20-03-2019 17:48
Nee, de budgetversie:

De pindasaus is trouwens volgens mij klaar. In plaats van verse gember heb ik djahé uit een potje toegevoegd, en op initiatief van Pinda-Kaas heb ik ui en knoflook toegevoegd. Wat er nu in mijn pannetje zit lijkt verdomd veel op pindasaus, en het ruikt ook best lekker. Over een half uurtje is dochter thuis van haar werk en kunnen we aanvallen, het zal mij benieuwen.
:jump:
Als je in 2019 nog steeds niet weet waarom je gebeld wordt door mensen die zogenaamd van Microsoft zijn, dan heb je wel onder een aantal hunebedden gelegen imo.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Lady*Voldemort schreef:
20-03-2019 17:48
Nee, de budgetversie:

yes!

niks mis met djahe poeder. Mijn indo oma kookte alleen maar met djahe en laos uit potjes
charlottew88 schreef:
20-03-2019 17:58
Als je in 2019 nog steeds niet weet waarom je gebeld wordt door mensen die zogenaamd van Microsoft zijn, dan heb je wel onder een aantal hunebedden gelegen imo.
er trappen nog steeds mensen in, anders was de scam intussen wel uitgestorven

die lui die doen alsof ze van je energieaanbieder zijn heb ik tegenwoordig altijd, die zou ik wel een pan hete pindasaus over de kop willen uitgieten
charlottew88 schreef:
Die TO heeft dat ook.
Pinda-Kaas schreef:
20-03-2019 18:03
er trappen nog steeds mensen in, anders was de scam intussen wel uitgestorven

die lui die doen alsof ze van je energieaanbieder zijn heb ik tegenwoordig altijd, die zou ik wel een pan hete pindasaus over de kop willen uitgieten
Ja dat is zo.

Pindasaus is veels te lekker om over iemands kop te gooien.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
charlottew88 schreef:
Wij werden afgelopen week ook voor het eerst gebeld. Wat een feest :cheer2:
De derde keer zeiden we geen Engels te spreken toen verbraken ze direct de verbinding. :whip:
I like being a mess. It's who I am.
AllyMcBeal schreef:
20-03-2019 18:14
Wij werden afgelopen week ook voor het eerst gebeld. Wat een feest :cheer2:
De derde keer zeiden we geen Engels te spreken toen verbraken ze direct de verbinding. :whip:
:rofl:
Het pindasaus-avontuur mag geslaagd genoemd worden. Zelfs dochter (die altijd om het hardst roept geen pindasaus te blieven en voor wie ik dan ook een flesje Go-Tan zoetzure woksaus klaar had staan, zoals te doen gebruikelijk) vond mijn brouwsel lekker :cheer2: :cheer2:

Dus Wijko kan voortaan de kolere krijgen. En dank voor alle support, speciaal aan Pinda-Kaas :love:
charlottew88 schreef:

Gek ook dat ze bij Microsoft mensen in dienst hebben die zo gebrekking Engels praten hé :biggrin:
Ik moet wel lachen om de TO van het verschrikkelijke vakanties topic. Ze reageert heel lief op veel verhalen daar.
Nu weer iets over een buikgriep van kindje waardoor weekend weg in het water viel.

Het bericht over de man die de dood vond in de afgebrande tent naast die van een andere forumster wordt niet op gereageerd
Pipistrello schreef:
20-03-2019 19:03
Gek ook dat ze bij Microsoft mensen in dienst hebben die zo gebrekking Engels praten hé :biggrin:
Ja heel gek :rofl:
Pipistrello schreef:
20-03-2019 19:43
Ik moet wel lachen om de TO van het verschrikkelijke vakanties topic. Ze reageert heel lief op veel verhalen daar.
Nu weer iets over een buikgriep van kindje waardoor weekend weg in het water viel.

Het bericht over de man die de dood vond in de afgebrande tent naast die van een andere forumster wordt niet op gereageerd
Nou ja, dat is ook wel wat heftig. Ik wilde daar ook iets koddigs posten over een heeeel slecht Belgisch hotel, maar toen postte iemand "ik ben verkracht op straat in Barcelona." Ja, toen had ik daar niet zoveel meer te zoeken met mijn open stroomdraadjes, op elkaar scheldende medewerkers en bevlekt beddengoed.
Betty_Slocombe schreef:
20-03-2019 19:54
Nou ja, dat is ook wel wat heftig. Ik wilde daar ook iets koddigs posten over een heeeel slecht Belgisch hotel, maar toen postte iemand "ik ben verkracht op straat in Barcelona." Ja, toen had ik daar niet zoveel meer te zoeken met mijn open stroomdraadjes, op elkaar scheldende medewerkers en bevlekt beddengoed.

Dat had ik ook hoor na die verkrachtingsmededeling. Ik heb genoeg 'dingetjes" meegemaakt op vakantie maar voelde toen ook niet meer de ruimte om te zeiken over de schimmellucht in onze kamer in dat veel te dure hotel.

Maar om dan nu wel te reageren op de buikloop van een peuter en niks over die tragedie daaronder vind ik wat bijzonder.
Betty_Slocombe schreef:

Hier precies hetzelfde. :-D Ik wilde iets typen over Center Parcs en eens maar nooit weer, maar toen las ik dat en heb ik het maar laten zitten.
Betty_Slocombe schreef:
Eerlijk gezegd heb ik bij zo'n kort maar hevig bericht over een verkrachting of een afgebrande buurman eerder het idee dat iemand een Punt wil maken dan dat hij/zij zit te wachten op medeleven. Dat de mensen niet moeten zeuren over uitzicht op een blinde muur, en dat een buikgriepje je overal kan overkomen dus waarom dan niet tijdens een vakantie, of zoiets. En dat is natuurlijk ook zo.

Dus wat mij betreft brand je los hoor, over je slechte hotel. Ik heb er ook nog wel eentje, maar dat was een hotel in Glasgow.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven