Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Fizz schreef:
22-03-2019 14:20
Het is geen humor en het is demonisering van een persoon. Er wordt nu al gekeken naar beveiliging voor Baudet. Ik vind dat heel ernstig in een vrije democratie.

De meest erge verwensingen roepen en het dan humor noemen, slaat helemaal nergens op.
Je kan er alles van maken wat je wil hoor, maar feit is wel dat jij het begrip feiten niet kent. Fijne dag nog!
Star² schreef:
22-03-2019 14:02
Dat las ik hoor, mijn posts hier gaan niet over jou.
Pak van mijn hart :)

Ik zal hier weer eens wat vaker meelezen. Maar ik dacht dat jullie het vooral over pindasaus en ander eten hadden.
Fizz schreef:
22-03-2019 14:19
Dan neem ik aan dat die opmerking is gestaft en verwijderd. En is dat dan een reden om een polticus “als grap” dood te wensen? Dan heb je toch een bord voor je kop als je zo’n “grap” maakt?
Ja, die opmerking is volgens mij toen ook verwijderd. Of die forummer toen een ban heeft gekregen weet ik niet. Was ook een kutpost. Maar voor sommigen een mooi excuus om jaren later op hetzelfde niveau grapjes te maken. En dan heel verontwaardigd te zijn als mensen het niet oké vinden.
broekrok schreef:
22-03-2019 14:21
Lucky you :cheer2: :heart:
Ja, plannen hè, wil niet zeggen dat ze waar worden :roll:
bethweeter schreef:
22-03-2019 14:22

Ik zal hier weer eens wat vaker meelezen. Maar ik dacht dat jullie het vooral over pindasaus en ander eten hadden.
Nee want dan wordt Nous boos :proud:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Fizz schreef:
Wat zit ik te verzinnen?

En jij staat voor de klas? Maak je daar zelf ook van die “leuke grappen”?
Wat heeft haar werkkring er nou weer mee te maken?
broekrok schreef:
22-03-2019 14:17
Dus vivameisjes met een echte mening, voordat we er allemaal aangaan, ga lekker van het zonnetje genieten!
Gewoon in een hempie en korte broek op een relaxstoel ofzo...
Ik zit nog op mijn werk O_O
yasmijn schreef:
22-03-2019 14:29
Ik zit nog op mijn werk O_O
Niet zeuren, Yas... Jij hebt net weeeken op je elegante billen in de zon gelegen!
Moire schreef:
22-03-2019 14:23
Ja, plannen hè, wil niet zeggen dat ze waar worden :roll:
Zal het eerlijk zeggen, mijn wilde plannen worden zeker waar dus wat jij allemaal nog moet doen, heb ik al gedaan 8-)
Moire schreef:
22-03-2019 14:17
Ik vind dat alles mag als het om humor gaat.

+1
bethweeter schreef:

Ja er is vaak vrij weinig te beleven op het forum dus dan gaan we emotie-eten ;-)
aliva schreef:
22-03-2019 14:16
Maar omgekeerd geldt even goed, toch? Er wordt hier toch vaak walging uitgesproken over van die "grapjes" als dat lek schieten? En terecht.

Waarom is dat dan ineens "gebrek aan humor" als het gaat over solo's opmerking?

Moeten dergelijke opmerkingen ook kunnen als het gaat over iemand van joodse afkomst of een vrouw
(ik ga het nu niet vernoemen maar je kan je zelf wel inbeelden welke soorten figuren je als grap zou kunnen "bellen" in dat soort gevallen om die persoon op zijn/haar plaats te zetten)
Detail: die opmerkingen over die bootjes waren serieus gemeend.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
Solomio schreef:
22-03-2019 14:50
Detail: die opmerkingen over die bootjes waren serieus gemeend.
Die opmerking kon net zo goed niet als dat “grapje” van jou en ik vermoed dat die forummer het net als jij ook als “humor” zag.
broekrok schreef:
22-03-2019 14:34
Niet zeuren, Yas... Jij hebt net weeeken op je elegante billen in de zon gelegen!
Das ook weer waar.

Kun je om 1600 hier in de stad zijn? :cheers:
yasmijn schreef:
22-03-2019 14:55
Das ook weer waar.

Kun je om 1600 hier in de stad zijn? :cheers:
Zo jammer, vandaag niet! Heb al andere leuke plannen :P
Had graag met jullie meegeproost, hoor, dat weet je :cheers:
broekrok schreef:
22-03-2019 14:59
Zo jammer, vandaag niet! Heb al andere leuke plannen :P
Had graag met jullie meegeproost, hoor, dat weet je :cheers:
Wat voor plannen???? :proud:
Ik word nog gestaft ook door de dames hier (ik zou niet weten waarvoor) en een schandalig “grapje” kan er gewoon blijven staan. De wereld op zijn kop.
Ik :heart: zwarte humor en schandalige grapjes. Tis niet iedereen gegeven maar Solo beheerst dat tot in de puntjes.
Fizz schreef:
22-03-2019 15:30
Ik word nog gestaft ook door de dames hier (ik zou niet weten waarvoor) en een schandalig “grapje” kan er gewoon blijven staan. De wereld op zijn kop.
:there:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
the_Wicked_Witch schreef:
22-03-2019 15:34
Ik :heart: zwarte humor en schandalige grapjes. Tis niet iedereen gegeven maar Solo beheerst dat tot in de puntjes.
Als “grapjes”, zoals ook een docent aan de Utrechtse Universiteit maakt, er toe leiden dat politici zwaar beveiligd door het leven moeten, dan is dat geen humor meer.
Fizz schreef:
22-03-2019 15:45
Als “grapjes”, zoals ook een docent aan de Utrechtse Universiteit er toe leiden dat politici zwaar beveiligd door het leven moeten, dan is dat geen humor meer.
Dat komt natuurlijk niet door die grapjes. Bovendien wordt de betreffende docent zelf ook met de dood bedreigd, juist door de lieden die het zo'n vreselijk grapje vonden. Wat maar weer aangeeft hoe ver hun denkraampjes reiken: niet verder dan hun eigen meninkje.
Fizz schreef:
22-03-2019 15:45
Als “grapjes”, zoals ook een docent aan de Utrechtse Universiteit maakt, er toe leiden dat politici zwaar beveiligd door het leven moeten, dan is dat geen humor meer.
Het zou natuurlijk ook kunnen, ik zeg maar iets geks, dat politici zwaar beveiligd door het leven moeten omdat ze verderfelijke standpunten uitdragen.
Dan nog zou die beveiliging wat mij betreft niet nodig moeten zijn, maar ik gok niet dat mijn grapje daar ook maar iets aan bijgedragen heeft.
the_Wicked_Witch schreef:
22-03-2019 15:34
:cheer:
Welnee, die grap kon uiteraard niet. Als ie gewist is, is dat terecht. Je kan ook te ver gaan.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Solomio schreef:
22-03-2019 12:52
Yep.
Ongelofelijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven