Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
vrijdag 22 maart 2019 om 13:07
Ik vroeg me net af wat er gebeurd zou zijn als bijv Youp van 't Hek zoiets zou schrijven in zijn column. Of het dan ineens wel als (harde) humor herkend zou worden.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
Week 33 van de Extremely Demotivational Calendar
vrijdag 22 maart 2019 om 13:09
Ik denk dat de CM de krant heeft gelezen want het bericht is vanmorgen verwijderd zie ik net. Er onderen de woorden 'strafbaar feit'.
.
missie_m wijzigde dit bericht op 22-03-2019 13:14
10.44% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 22 maart 2019 om 13:13
vrijdag 22 maart 2019 om 13:18
Natuurlijk. Die baalt nu dat hij zijn column moet herschrijven, omdat de grap al 2x online heeft gestaan.
vrijdag 22 maart 2019 om 13:18
vrijdag 22 maart 2019 om 13:21
Lees de column:
HP De Tijd: Satire is niet meer aan Youp van ’t Hek besteed Door Erdal Balci 30 dec 2018
LOEP ME MAAR aub.
vrijdag 22 maart 2019 om 13:36
vrijdag 22 maart 2019 om 13:42
Jezus, wat een geneuzel. weer. Natuurlijk kun je van mening verschillen of Solo's opmerking grappig was of niet, maar een grap is nog altijd geen strafbaar feit. Zelfs een grap over een strafbaar feit niet.
Oh ja, ik vond hem best grappig. Op het randje inderdaad, maar dat zijn juist de leukste grappen.
Oh ja, ik vond hem best grappig. Op het randje inderdaad, maar dat zijn juist de leukste grappen.
vrijdag 22 maart 2019 om 13:43
Jank niet zo. Die halve actueelkliek is al jaren racistische shit aan het uitkramen en nu wordt er andersom eens een grap gemaakt en is het boehoehoe. Sterkte verder. Doei.
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 22-03-2019 13:45
3.01% gewijzigd
vrijdag 22 maart 2019 om 13:44
Ik voel dat ik toch mijn haar weer pittig kort moet laten knippen.
En rood verven.
One day everything will be fine. Or not. Either way.
vrijdag 22 maart 2019 om 13:48
En dat ook.
Prima hoor, als je vindt dat grapjes over het lekschieten van bootjes met vluchtelingen vallen onder de vrijheid van meningsuiting, maar dan moet je wel het walletje bij het schuurtje laten en de opmerking van Solo ook als zodanig beschouwen. En daar gaat het veel te vaak mis: de grootste voorvechters van het vrije woord vinden eigenlijk stiekem dat die vrijheid alleen geldt voor mensen die het met ze eens zijn en dat de rest zijn bek moet houden.
vrijdag 22 maart 2019 om 13:55
Juist omdat dat eerste hier constant wordt afgestraft met 'n ban vind ik het tweede ook niet kunnen op een censuurforum als viva. Dan zouden ze met twee maten meten.Lady*Voldemort schreef: ↑22-03-2019 13:48En dat ook.
Prima hoor, als je vindt dat grapjes over het lekschieten van bootjes met vluchtelingen vallen onder de vrijheid van meningsuiting, maar dan moet je wel het walletje bij het schuurtje laten en de opmerking van Solo ook als zodanig beschouwen. En daar gaat het veel te vaak mis: de grootste voorvechters van het vrije woord vinden eigenlijk stiekem dat die vrijheid alleen geldt voor mensen die het met ze eens zijn en dat de rest zijn bek moet houden.
vrijdag 22 maart 2019 om 13:58
redbulletje schreef: ↑22-03-2019 13:55Juist omdat dat eerste hier constant wordt afgestraft met 'n ban vind ik het tweede ook niet kunnen op een censuurforum als viva. Dan zouden ze met twee maten meten.
Constant afgestraft met een ban? Was het maar waar. Er lopen hier mensen die allang een perma hadden moeten hebben vanwege racisme en haatzaaien.