Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Yildizlar schreef:
22-03-2019 18:56
Oke duidelijk.
Juist niet. Geheimzinnig zeg.
Alles heeft humor, als je het maar wil zien.

Oke, niet alles, maar dat is met alles zo.
Parelsnoer schreef:
22-03-2019 19:12
Alles heeft humor, als je het maar wil zien.

Oke, niet alles, maar dat is met alles zo.
Ik zou bovenstaande je onderschrift maken.
En dan nog even voor de forummers die zo graag aannames doen...

Ik kan jullie van harte het associatietopic op deze pijler aanbevelen!!
Dan zul je merken dat een naam of een woord niet per definitie in jouw straatje past of bij jouw humor of bij jouw aanname!!!
Ik kom naast hier op Viva ook redelijk veel op FOK!, omdat ik het hier soms wat braaf en gezapig en vrouwelijk vind. En ik hou van harde cabaretiers, etc. Maar 'zelfs' ik vond die grap echt geen grap en totaal niet kunnen. Maakt me niet uit wie het zegt.
RégineFilange schreef:
22-03-2019 19:32
Ik kom naast hier op Viva ook redelijk veel op FOK!, omdat ik het hier soms wat braaf en gezapig en vrouwelijk vind. En ik hou van harde cabaretiers, etc. Maar 'zelfs' ik vond die grap echt geen grap en totaal niet kunnen. Maakt me niet uit wie het zegt.
Dan heb je of geen humor of je bent dom. Volgens de dames (en 1 heer) hier.

Jee, het heeft me echt gekwetst.
broekrok schreef:
22-03-2019 19:21
En dan nog even voor de forummers die zo graag aannames doen...

Ik kan jullie van harte het associatietopic op deze pijler aanbevelen!!
Dan zul je merken dat een naam of een woord niet per definitie in jouw straatje past of bij jouw humor of bij jouw aanname!!!
Ja aannames zijn niet altijd waar. Als ik jouw nick lees kan ik denken ooooh broekrok draagt graag broekrokken. Maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn :nope:. En als iemand mijn avatar ziet zou men kunnen aannemen dat ik Dan Karaty ben. En als ze 88 achter mijn nick zien staan dat ik in 1988 geboren ben. Maar die 88 staat voor de geboortedatum van mijn hond. Of men zou kunnen denken dat ik 88 jaar ben allemaal aannames. ;-D
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Ik vond het vooral een extreem voor de hand liggende grap. Had hem bijna zelf gemaakt toen ik las dat al iemand sneller was.

En een vermeende doodsbedreiger met de dood bedreigen vind ik ook grappig. En van hetzelfde gejank als we uit die richting al jaren kennen: de vrijheid van meningsuiting is heilig, mits je de mening van een fascistoïde randdebiel hebt.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
sam1968 schreef:
22-03-2019 19:35

Ik heb absoluut geen moeite met (het herkennen van) humor. Dit was geen grap te noemen, maar een schaamteloze verwijzing naar iets wat we echt niet nog eens moeten willen (maar dat na 17 jaar blijkbaar nogal wat aan impact heeft ingeboet). Maakt niet eens uit of je het meent of niet.
sam1968 schreef:

Je hebt het vooral niet begrepen. Gebrek aan humor is een teken van gebrek aan intelligentie, dat impliceert niet dat je alles grappig moet vinden.
(Dead Kennedys)
charlottew88 schreef:
Ja aannames zijn niet altijd waar. Als ik jouw nick lees kan ik denken ooooh broekrok draagt graag broekrokken. Maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn :nope:. En als iemand mijn avatar ziet zou men kunnen aannemen dat ik Dan Karaty ben. En als ze 88 achter mijn nick zien staan dat ik in 1988 geboren ben. Maar die 88 staat voor de geboortedatum van mijn hond. Of men zou kunnen denken dat ik 88 jaar ben allemaal aannames. ;-D
Dit dus
RégineFilange schreef:
22-03-2019 19:38
Ik heb absoluut geen moeite met (het herkennen van) humor. Dit was geen grap te noemen, maar een schaamteloze verwijzing naar iets wat we echt niet nog eens moeten willen (maar dat na 17 jaar blijkbaar nogal wat aan impact heeft ingeboet). Maakt niet eens uit of je het meent of niet.
Eens.
En verder wat Jolly zegt.

Dus
RégineFilange schreef:
22-03-2019 19:32
Dus?
Moire schreef:
22-03-2019 19:45
Dus?
Dus ze herkent humor minder goed dan ze denkt
(Dead Kennedys)
Moire schreef:
22-03-2019 19:45
Dus?

Op zich niks, boeiend wat ik ervan vind.

Maar om even aan te geven dat niet slechts de 'brave Vivavrouwtjes' hier iets van vinden, maar ook mensen die doorgaans niet vies zijn van een wat hardere insteek.
JollyRider schreef:
22-03-2019 19:46
Dus ze herkent humor minder goed dan ze denkt

Hinten op/verwijzen naar een politieke moord zie ik niet als humor nee. Het zij zo.
RégineFilange schreef:
22-03-2019 19:50
Hinten op/verwijzen naar een politieke moord zie ik niet als humor nee. Het zij zo.
Precies. Jij ziet dat niet en dat is dat
(Dead Kennedys)
Yildizlar schreef:
22-03-2019 18:56
Oke duidelijk.
Broekrok heeft privileges m.b.t. mijn naam.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
RégineFilange schreef:
22-03-2019 19:50
O, ik kan echt grappen over elk onderwerp maken. Ik zal alleen niet alles online zeggen, omdat ik weet dat er teveel jankerds zijn.
Overigens kan ik het in een andere vorm misschien wel als humor zien, dat ligt ook helemaal aan de grap zelf.

Dit was amper verpakt in een grap. Dit was enkel en alleen hinten op/verwijzen naar. Niet bepaald een humoristisch of satirisch hoogstandje.
sam1968 schreef:
22-03-2019 18:59
Juist niet. Geheimzinnig zeg.

Je hoeft dan ook niet alles te snappen.
Solomio schreef:
22-03-2019 19:54
Broekrok heeft privileges m.b.t. mijn naam.
Ja zoiets werd me duidelijk ;)
RégineFilange schreef:
22-03-2019 19:57
Overigens kan ik het in een andere vorm misschien wel als humor zien, dat ligt ook helemaal aan de grap zelf.

Dit was amper verpakt in een grap. Dit was enkel en alleen hinten op/verwijzen naar. Niet bepaald een humoristisch of satirisch hoogstandje.
Je hebt er wel erg behoefte aan erkend te worden als humorkenner, dat vind ik op zich wel weer humoristisch
(Dead Kennedys)
Yildizlar schreef:
22-03-2019 19:59
Ja zoiets werd me duidelijk ;)
Niet alleen Broekrok trouwens, dus het kan vaker voorkomen.
Verwijst naar mijn eerste nick (uit 2004).
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven