Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
Cazandra schreef:
24-03-2019 23:16
Oh Maledive, je lijkt wel een moffenhoer! :rofl: :rofl:
Deze vond ik op het randje. Voor de rest een erg leuke aflevering. De leukste van dit seizoen.
Ik kwam niet meer bij toen Nancy de boodschappen aan het opschrijven was voor het kamp.
watdachtjehiervan schreef:
25-03-2019 07:47
Deze vond ik op het randje. Voor de rest een erg leuke aflevering. De leukste van dit seizoen.
Ik kwam niet meer bij toen Nancy de boodschappen aan het opschrijven was voor het kamp.

Dat het op het randje was is juist de bedoeling natuurlijk. Die keurige, uitgesproken juf Ank die af en toe ineens zo uit de hoek kan komen, Kostelijk toch!
Cazandra schreef:
24-03-2019 23:16
Oh Maledive, je lijkt wel een moffenhoer! :rofl: :rofl:
Ben benieuwd hoe ze die uitspraak in de Duitse versie gaan verwerken! ;-D
watdachtjehiervan schreef:
25-03-2019 07:47
Ja dat ook idd! Dat Volkert met een stalen gezicht zegt; 86 potten pindakaas, en dat Nancy dat dan ook gewoon braaf overneemt :mrgreen:
De tegenstelling was wel extreem: vorige week werd de snelle jelle nog afgepakt en nu worden er per kind stapels witte (!) puntjes, 3 potten pindakaas en 2 tubes mayonaisse aangerukt. Oh en de zakken chips nog!
redbulletje schreef:
25-03-2019 08:20
De tegenstelling was wel extreem: vorige week werd de snelle jelle nog afgepakt en nu worden er per kind stapels witte (!) puntjes, 3 potten pindakaas en 2 tubes mayonaisse aangerukt. Oh en de zakken chips nog!
Omdat Ank zich nu niet bemoeide met de boodschappen, natuurlijk! Ik vond het ook hilarisch hoe Volkert ‘hielp’ met de boodschappenlijst.
redbulletje schreef:
Ja, dat viel mij ook al op.

Van de strijd tegen obesitas naar de veelvraterij van een kampeerklas.
We used to be friends...
Ik was verbaasd dat Bradley kennelijk bij een pleegmoeder opgroeit. Op zich past het bij het type omschrijving van het kind maar dan kennelijk een pleeggezin dat hem elke dag in Spiderman-pak naar school laat gaan, de tondeuse er strak overheen haalt en ongezonde tussendoortjes meegeeft?
Karel met zijn tekenpen
"Bij Maledive zitten ze bij haar anus en kutje"
Had van mij niet gehoeven.

Volkert vond ik weer hilarisch.
Met dat boodschappenlijstje
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
25-03-2019 10:44
Karel met zijn tekenpen
Past wel heel erg bij het karakter.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
calvijn1 schreef:
25-03-2019 10:44
Karel met zijn tekenpen

Volkert vond ik weer hilarisch.
Met dat boodschappenlijstje
Zei Karel echt kutje? Ik verstond 'putje'.
En dat Hannah dan al die kinderen zit te kammen terwijl die ouders buiten staan te wachten. En staan te klagen.
Het mooist vond ik wel die huilscene. Anton die op schouder van Ank ineens al zijn emoties loslaat en zich laat troosten en dan die blik en het gejank van Nancy! Meesterlijk neergezet! :mrgreen: Met opmerking van Helma er nog achter: waarom sta jíj nou zo te huilen?
NYC schreef:
25-03-2019 11:52
Het mooist vond ik wel die huilscene. Anton die op schouder van Ank ineens al zijn emoties loslaat en zich laat troosten en dan die blik en het gejank van Nancy! Meesterlijk neergezet! :mrgreen: Met opmerking van Helma er nog achter: waarom sta jíj nou zo te huilen?

Briljant inderdaad.
En Nancy met haar: Ach joh, jooooh, ach jochie toch, heeeee, ach joh'.
Heerlijk om naar te kijken.
Die droge kop van Helma maakte het tafereel helemaal af.
redbulletje schreef:
Wel erg herkenbaar. Gedram over wat de kinderen dagelijks meekrijgen van thuis ( op onze school niet heel extreem maar toch) en met juffendag/ Koningsspelen etc de ene zoete lekkernij na de andere.
Leuke aflevering, weer genoten.
Lotte35 schreef:
25-03-2019 12:13
Briljant inderdaad.

Mijn man vroeg: "kan iemand Nancy even een knal voor haar hersens verkopen?" :mrgreen:
redbulletje schreef:

Ik herkende het juist volledig!
Op de vorige school van mijn jongste was het ook alle dagen verplicht wortels, water, appels en bleekselderij. Daar werd ook tegen een snelle Jelle aangekeken alsof het radioactief was. Een zakje chips trakteren was zelfs verboden in het schoolreglement.
Tijdens kamp was het plots alle dagen wittebrood en eten uit de frituur, met pizza, chips en taart als toetje. Toen opeens wel.
Ps. Anton heeft kennelijk de naam maar ik begin juist die Karel steeds viezer te vinden.
Dirty daddy.. bah!
Echt weer een leuke aflevering.
Nancy met haar ach gossie jongen toch, hè gedver nee he en haar gesnotter, idd om wat vraagt Helma :rofl: en dan dat gezicht van Nancy toen Ank binnenkwam en Anton naar haar toe liep.
Folkert die van alles opnoemt en Nancy die het opschrift als een kip zonder kop.

Wat een typetjes zeg. Mel en Kim die er onder uit kwamen met luizen pluizen. Die 2 vind ik ook elke week zo leuk samen. Moeders waar je met een grote boog om heen loopt.

Ank die met een hoofddoek op naar buiten liep. Geniaal!

Je lijkt wel een moffenhoer, moest er om lachen aan de ene kant vond ik het net over het randje.

Zou wel jammer zijn als dit het laatste seizoen is.
Erg grappig/ironisch die zin tegen Esma dat de moeders het oneerlijk vinden dat als je nieuw bent, je kennelijk meer mag en krijgt. En dat Esma dan zegt dat het oneerlijk is he...maar zo gaat het in dit land.

En Nancy....OMG..wat speelt ze goed de supersensitieve hypergevoelige vrouw. Ze jankt nog harder dan Anton. En zelfs eerder dan Anton. Wat een jeukvrouw.
Everything you see I owe to spaghetti!
NYC schreef:
25-03-2019 11:38
Zei Karel echt kutje? Ik verstond 'putje'.
Nee, kutje (vreselijk woord), heb hem even terug gespoeld.

Ik herken trouwens niets over de best wel harde, directe manier van communiceren tussen juf en ouders. Jullie wel?
Frankly my dear, I don"t give a damn
calvijn1 schreef:
25-03-2019 14:37
Nee, kutje (vreselijk woord), heb hem even terug gespoeld.

Ik herken trouwens niets over de best wel harde, directe manier van communiceren tussen juf en ouders. Jullie wel?

Nee hoor, het is allemaal komisch doch zwaar overdreven.
Al moet ik wel toegeven dat ik een kleuterjuf heb gekend die wel enorm veel 'Ank trekjes' had.. zij had ook een zwaaiverbod, een ongezonde dingen lade, en ze kon echt opmerkingen maken als: " heeft jouw mamma nou nog niet begrepen dat school om 8:30 uur begint?"
Maar verder.. al die klimop drama's, nee.. welke ouder zou bij zulk een school willen blijven?
coravanmora schreef:
24-03-2019 22:08
Dat gesnotter van Nancy!
Geweldig he, wat een steengoede actrice!
Lotte35 schreef:
25-03-2019 12:13
Briljant inderdaad.
Vooral die "Heeeee" van Nancy! Ik hoor het haar nog zeggen. Deed ze geweldig.
Snoesje666 schreef:
24-03-2019 22:45
Gelukkig is mijn zoon nog nooit bezocht door hoofdluis.

Ik lees net dat Zwitsal lotion ook zou helpen. OMG, de lucht van dát spul. Dan liever de mayonaise.
ze houden ook niet van gel etc
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven