De Luizenmoeder
zondag 14 januari 2018 om 20:51
maandag 25 maart 2019 om 07:52
watdachtjehiervan schreef: ↑25-03-2019 07:47Deze vond ik op het randje. Voor de rest een erg leuke aflevering. De leukste van dit seizoen.
Ik kwam niet meer bij toen Nancy de boodschappen aan het opschrijven was voor het kamp.
Dat het op het randje was is juist de bedoeling natuurlijk. Die keurige, uitgesproken juf Ank die af en toe ineens zo uit de hoek kan komen, Kostelijk toch!
maandag 25 maart 2019 om 08:10
Ja dat ook idd! Dat Volkert met een stalen gezicht zegt; 86 potten pindakaas, en dat Nancy dat dan ook gewoon braaf overneemtwatdachtjehiervan schreef: ↑25-03-2019 07:47Deze vond ik op het randje. Voor de rest een erg leuke aflevering. De leukste van dit seizoen.
Ik kwam niet meer bij toen Nancy de boodschappen aan het opschrijven was voor het kamp.
maandag 25 maart 2019 om 08:47
Omdat Ank zich nu niet bemoeide met de boodschappen, natuurlijk! Ik vond het ook hilarisch hoe Volkert ‘hielp’ met de boodschappenlijst.redbulletje schreef: ↑25-03-2019 08:20De tegenstelling was wel extreem: vorige week werd de snelle jelle nog afgepakt en nu worden er per kind stapels witte (!) puntjes, 3 potten pindakaas en 2 tubes mayonaisse aangerukt. Oh en de zakken chips nog!
maandag 25 maart 2019 om 08:51
Ja, dat viel mij ook al op.redbulletje schreef: ↑25-03-2019 08:20De tegenstelling was wel extreem: vorige week werd de snelle jelle nog afgepakt en nu worden er per kind stapels witte (!) puntjes, 3 potten pindakaas en 2 tubes mayonaisse aangerukt. Oh en de zakken chips nog!
Van de strijd tegen obesitas naar de veelvraterij van een kampeerklas.
We used to be friends...
maandag 25 maart 2019 om 09:05
maandag 25 maart 2019 om 11:03
maandag 25 maart 2019 om 12:13
Briljant inderdaad.
En Nancy met haar: Ach joh, jooooh, ach jochie toch, heeeee, ach joh'.
Heerlijk om naar te kijken.
Die droge kop van Helma maakte het tafereel helemaal af.
maandag 25 maart 2019 om 12:19
Wel erg herkenbaar. Gedram over wat de kinderen dagelijks meekrijgen van thuis ( op onze school niet heel extreem maar toch) en met juffendag/ Koningsspelen etc de ene zoete lekkernij na de andere.redbulletje schreef: ↑25-03-2019 08:20De tegenstelling was wel extreem: vorige week werd de snelle jelle nog afgepakt en nu worden er per kind stapels witte (!) puntjes, 3 potten pindakaas en 2 tubes mayonaisse aangerukt. Oh en de zakken chips nog!
maandag 25 maart 2019 om 12:46
maandag 25 maart 2019 om 13:15
redbulletje schreef: ↑25-03-2019 08:20De tegenstelling was wel extreem: vorige week werd de snelle jelle nog afgepakt en nu worden er per kind stapels witte (!) puntjes, 3 potten pindakaas en 2 tubes mayonaisse aangerukt. Oh en de zakken chips nog!
Ik herkende het juist volledig!
Op de vorige school van mijn jongste was het ook alle dagen verplicht wortels, water, appels en bleekselderij. Daar werd ook tegen een snelle Jelle aangekeken alsof het radioactief was. Een zakje chips trakteren was zelfs verboden in het schoolreglement.
Tijdens kamp was het plots alle dagen wittebrood en eten uit de frituur, met pizza, chips en taart als toetje. Toen opeens wel.
Ps. Anton heeft kennelijk de naam maar ik begin juist die Karel steeds viezer te vinden.
Dirty daddy.. bah!
maandag 25 maart 2019 om 14:06
Echt weer een leuke aflevering.
Nancy met haar ach gossie jongen toch, hè gedver nee he en haar gesnotter, idd om wat vraagt Helma
en dan dat gezicht van Nancy toen Ank binnenkwam en Anton naar haar toe liep.
Folkert die van alles opnoemt en Nancy die het opschrift als een kip zonder kop.
Wat een typetjes zeg. Mel en Kim die er onder uit kwamen met luizen pluizen. Die 2 vind ik ook elke week zo leuk samen. Moeders waar je met een grote boog om heen loopt.
Ank die met een hoofddoek op naar buiten liep. Geniaal!
Je lijkt wel een moffenhoer, moest er om lachen aan de ene kant vond ik het net over het randje.
Zou wel jammer zijn als dit het laatste seizoen is.
Nancy met haar ach gossie jongen toch, hè gedver nee he en haar gesnotter, idd om wat vraagt Helma
Folkert die van alles opnoemt en Nancy die het opschrift als een kip zonder kop.
Wat een typetjes zeg. Mel en Kim die er onder uit kwamen met luizen pluizen. Die 2 vind ik ook elke week zo leuk samen. Moeders waar je met een grote boog om heen loopt.
Ank die met een hoofddoek op naar buiten liep. Geniaal!
Je lijkt wel een moffenhoer, moest er om lachen aan de ene kant vond ik het net over het randje.
Zou wel jammer zijn als dit het laatste seizoen is.
maandag 25 maart 2019 om 14:12
Erg grappig/ironisch die zin tegen Esma dat de moeders het oneerlijk vinden dat als je nieuw bent, je kennelijk meer mag en krijgt. En dat Esma dan zegt dat het oneerlijk is he...maar zo gaat het in dit land.
En Nancy....OMG..wat speelt ze goed de supersensitieve hypergevoelige vrouw. Ze jankt nog harder dan Anton. En zelfs eerder dan Anton. Wat een jeukvrouw.
En Nancy....OMG..wat speelt ze goed de supersensitieve hypergevoelige vrouw. Ze jankt nog harder dan Anton. En zelfs eerder dan Anton. Wat een jeukvrouw.
Everything you see I owe to spaghetti!
maandag 25 maart 2019 om 14:37
maandag 25 maart 2019 om 15:41
Nee hoor, het is allemaal komisch doch zwaar overdreven.
Al moet ik wel toegeven dat ik een kleuterjuf heb gekend die wel enorm veel 'Ank trekjes' had.. zij had ook een zwaaiverbod, een ongezonde dingen lade, en ze kon echt opmerkingen maken als: " heeft jouw mamma nou nog niet begrepen dat school om 8:30 uur begint?"
Maar verder.. al die klimop drama's, nee.. welke ouder zou bij zulk een school willen blijven?
maandag 25 maart 2019 om 18:21
Geweldig he, wat een steengoede actrice!
maandag 25 maart 2019 om 18:35
maandag 25 maart 2019 om 21:32
ze houden ook niet van gel etcSnoesje666 schreef: ↑24-03-2019 22:45Gelukkig is mijn zoon nog nooit bezocht door hoofdluis.
Ik lees net dat Zwitsal lotion ook zou helpen. OMG, de lucht van dát spul. Dan liever de mayonaise.
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum