Haarproblemen
woensdag 27 maart 2019 om 10:00
Ik heb iets heel vreemds. Ben momenteel 35 weken zwanger en het valt me op dat mijn haar boven op mijn hoofd dunner is geworden de laatste weken. Ik kijk door mijn haar op mijn hoofdhuid en vind dit echt niet fijn...
Echter heb ik totaaaaal geen haaruitval, de hele zwangerschap niet. Dit was voor de zwangerschap wel heel veel altijd.
Had nog iemand dit?! Maak me er wel zorgen over.
Echter heb ik totaaaaal geen haaruitval, de hele zwangerschap niet. Dit was voor de zwangerschap wel heel veel altijd.
Had nog iemand dit?! Maak me er wel zorgen over.
woensdag 27 maart 2019 om 10:02
woensdag 27 maart 2019 om 10:06
woensdag 27 maart 2019 om 10:28
woensdag 27 maart 2019 om 10:28
Ik dacht dat ook altijd, en keek daar ook echt naar uit. Helaas is mijn haar dus ook nog dunner geworden (32 weken zwanger). Mijn haarborstel zit nog steeds wel net zo vol met haren als voor mijn zwangerschap.
woensdag 27 maart 2019 om 10:38
Vreselijk hè. Hopelijk herstelt dit na de zwangerschap weer gauw!
woensdag 27 maart 2019 om 11:30
Op de eerste reageerde niemand, op de tweede wél...
woensdag 27 maart 2019 om 11:36
Hormonen! Bij zwangerschap #1 had ik telkens mijn haar slap hangen alsof het bad-hair day van 9 maanden betrof. Bij #2 een hele bos met haar en zat iedere dag alsof ik er voor in de kappersstoel had gezeten.
Nadeel is wel dat je na de zwangerschap meer haren verliest (ik had inhammetjes
). Misschien moet je uit gaan kijken naar een leuke pet, of hoed, die je kunt dragen, sowieso fijn nu met de zon die er aan komt.
Ik kon het oplossen door mijn haar los te dragen, dan viel het over de inhammen heen. Is er geen manier waarop je je haren kunt dragen waardoor je het minder ziet?
-> Oh, en vaak zie je zelf meer dan je medemens dat doet!
Nadeel is wel dat je na de zwangerschap meer haren verliest (ik had inhammetjes
Ik kon het oplossen door mijn haar los te dragen, dan viel het over de inhammen heen. Is er geen manier waarop je je haren kunt dragen waardoor je het minder ziet?
woensdag 27 maart 2019 om 11:52
Haha inhammetjes heb ik al jaren helaaslaatbloeiertje schreef: ↑27-03-2019 11:36Hormonen! Bij zwangerschap #1 had ik telkens mijn haar slap hangen alsof het bad-hair day van 9 maanden betrof. Bij #2 een hele bos met haar en zat iedere dag alsof ik er voor in de kappersstoel had gezeten.
Nadeel is wel dat je na de zwangerschap meer haren verliest (ik had inhammetjes). Misschien moet je uit gaan kijken naar een leuke pet, of hoed, die je kunt dragen, sowieso fijn nu met de zon die er aan komt.
Nou het ligt echt aan het licht . Want op badkamer zie ik het heel goed en buiten bijv stukke minder.
Waarschijnlijk ben ik zelf degene die t opvalt en derest niet
woensdag 27 maart 2019 om 11:54
Omdat het wsl beter bij de zwangerentopics hoort als bij 'beauty'.