Diepgaand gesprek
woensdag 27 maart 2019 om 21:12
Lieve lezers,
Diepgaande gesprekken hoe en wat voor Dummies (Ik?)
Ik wil heel graag aandacht aan mijn luister en gespreksvaardigheden besteden. Aandacht aan diepgaande gesprekken.
Op internet kom ik allerlei filmpjes en advies tegen, LSD (Luisteren, Samenvatten en Doorvragen) methode enz....
Ik zoek iemand die mij hierin verder kan helpen. 1 op 1 gesprekken houden, zodat ik kan zien hoe het werkelijk is.
Ik kan niet gauw een coach vinden waarvan ik het gevoel heb dat het precies is wat ik zoek/nodig heb.
Is er iemand in de buurt van Nijmegen die bereid is mij hierin te coachen? (tegen een vergoeding natuurlijk)
Ik wil me niet aansluiten bij z,n grote organisatie...... Leg ik later wel uit
Hoor graag van JOU!!!
Gr. LSD59
Diepgaande gesprekken hoe en wat voor Dummies (Ik?)
Ik wil heel graag aandacht aan mijn luister en gespreksvaardigheden besteden. Aandacht aan diepgaande gesprekken.
Op internet kom ik allerlei filmpjes en advies tegen, LSD (Luisteren, Samenvatten en Doorvragen) methode enz....
Ik zoek iemand die mij hierin verder kan helpen. 1 op 1 gesprekken houden, zodat ik kan zien hoe het werkelijk is.
Ik kan niet gauw een coach vinden waarvan ik het gevoel heb dat het precies is wat ik zoek/nodig heb.
Is er iemand in de buurt van Nijmegen die bereid is mij hierin te coachen? (tegen een vergoeding natuurlijk)
Ik wil me niet aansluiten bij z,n grote organisatie...... Leg ik later wel uit
Hoor graag van JOU!!!
Gr. LSD59
“do unto others as you would have them do unto you”
woensdag 27 maart 2019 om 21:33
woensdag 27 maart 2019 om 21:35
Mee eens, Maar om wat extra vaardigheden te leren kan geen kwaad? ik begrijp dat als een gesprek NEP overkomt je meteen van walgt.
woensdag 27 maart 2019 om 21:43
Dank je,
ik vind het lastig om te verwoorden,
Here goes!!!
Afgelopen jaar is het alleen lastiger geworden, Ik begin aan alles wat ik wil zeggen te
twijfel waardoor ik soms niet helder denk.
Het is mij ook niet altijd helder wat iemand bedoelt, ook mijn reacties zijn soms "afwijkend"
woensdag 27 maart 2019 om 21:51
Tegenwoordig is er een bepaalde spanning waarbij ik meteen al vast loop en niet mezelf kan zijn.
Dit is niet de hele tijd hoor. En ja ik doe overdreven mijn best om haar te begrijpen en te beantwoorden.
En hoe dit zou "moeten" gaan is voor mij een raadsel
woensdag 27 maart 2019 om 21:52
Begin eerst eens met niet zo je best doen. Gewoon jezelf zijn, als iemand je niet leuk vind om wie je bent dan is die gene jou niet waard