Mode & Beauty alle pijlers

Wish me luck :-)

28-03-2019 08:22 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag voor het eerst naar het werk met m'n pumps aan. Voor dames de normaalste zaak van de wereld, voor een man is het wat meer bijzonder.

https://imgur.com/jLJFv8C

Krijg alleen de foto niet ingevoegd..
levo wijzigde dit bericht op 28-03-2019 16:10
14.86% gewijzigd
Hopelijk valt de pijn in je voeten mee om 5 uur! ;)
Internagelaktisch
Why??
.
impala schreef:
28-03-2019 08:28
Why??
Waarom niet? Mogen alleen vrouwen pumps dragen?
Internagelaktisch
Oh, dat zijn ook serieuze hakken, respect! En natuurlijk veel succes! Hoop dat je collega's positief reageren.
Maaique schreef:
28-03-2019 08:29
Waarom niet? Mogen alleen vrouwen pumps dragen?
Je mag alles dragen. Ik vraag me alleen af waarom dat perse naar je werk moet. Wil je een statement maken ofzo?
.
impala schreef:
28-03-2019 08:34
Je mag alles dragen. Ik vraag me alleen af waarom dat perse naar je werk moet. Wil je een statement maken ofzo?
Is toch gewoon een normale dagelijkse bezigheid?
Internagelaktisch
Succes!
Ga je mee verdwalen? Ik weet de weg...
Maaique schreef:
28-03-2019 08:35
Is toch gewoon een normale dagelijkse bezigheid?
Tuurlijk joh, heel normaal een kerel op pumps. Niet dat niet-normaal erg is, maar normaal is het natuurlijk niet.
.
Heb je staand werk? Dan lijkt het me niet het slimste om te doen. Dan heb je tegen lunchtijd enorme pijn aan je voeten. Met zittend werk is het prima te doen.
Zet m op
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Ik vind je onwijs dapper!
impala schreef:
28-03-2019 08:37
Tuurlijk joh, heel normaal een kerel op pumps. Niet dat niet-normaal erg is, maar normaal is het natuurlijk niet.
Wie bepaalt dat pumps voor vrouwen zijn. Vroeger droegen vrouwen ook alleen maar jurken tot aan de grond en ik durf te wedden dat jij vandaag een broek aan hebt.
Dat geneuzel wat iemand wel of niet aan kan. Ik zou me er werkelijk meer aan storen als hij sandalen met sokken aan had!

En trouwens zijn het dit soort reacties waardoor veel mensen zichzelf niet durven zijn!
Sue-Heck schreef:
28-03-2019 08:45
Wie bepaalt dat pumps voor vrouwen zijn. Vroeger droegen vrouwen ook alleen maar jurken tot aan de grond en ik durf te wedden dat jij vandaag een broek aan hebt.
Dat geneuzel wat iemand wel of niet aan kan. Ik zou me er werkelijk meer aan storen als hij sandalen met sokken aan had!

En trouwens zijn het dit soort reacties waardoor veel mensen zichzelf niet durven zijn!
Ik vind het super dat hij hakken naar zijn werk draagt.

Maar beweren zoals jij doet, dat het normaal is, is natuurlijk vreemd. Je kan iemand toch supporter en steunen zonder dat je ontkent hoe deze maatschappij in elkaar zit. Ik hoop dat het TO lukt om de denkwereld van velen, of ieder geval die van zijn collega's, iets te verruimen!
Those who don’t believe in magic will never find it
JIj liever dan ik. Als vrouw kan ik daar echt niet een hele dag op lopen. Dus zo normaal is het niet voor een vrouw ;-)

Maar het zal vast mooi staan!
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Goed dat je jezelf durft te zijn hiermee. Oorspronkelijk waren hogere hakken ook ontworpen voor mannen, wist je dat? Heb je een extra paar makkelijke schoenen bij je voor als het echt zeer gaat doen?
Dapper! Ik krijg een soort Jonathan van Ness in het laatste seizoen van Queer Eye gevoel erbij. :heart:
Ik hoop dat je in een branche werkt waar mensen openminded zijn, dat het geen rotdag voor je gaat zijn.
dropfruitje schreef:
28-03-2019 08:55
Ik vind het super dat hij hakken naar zijn werk draagt.

Maar beweren zoals jij doet, dat het normaal is, is natuurlijk vreemd. Je kan iemand toch supporter en steunen zonder dat je ontkent hoe deze maatschappij in elkaar zit. Ik hoop dat het TO lukt om de denkwereld van velen, of ieder geval die van zijn collega's, iets te verruimen!
Wie bepaalt (of heeft bepaald) dan dat pumps voor vrouwen zijn?
Dus nee ik vind het niet vreemd dat deze meneer zich mooi voelt als hij hakken aan heeft. Napoleon droeg ze ook.
Maar wie is er nou eigenlijk vreemd. De TO die gewoon zichzelf en gelukkig wil zijn, of de maatschappij die hem daarover veroordeelt.
Sue-Heck schreef:
28-03-2019 09:04
Wie bepaalt (of heeft bepaald) dan dat pumps voor vrouwen zijn?
Dus nee ik vind het niet vreemd dat deze meneer zich mooi voelt als hij hakken aan heeft. Napoleon droeg ze ook.
Maar wie is er nou eigenlijk vreemd. De TO die gewoon zichzelf en gelukkig wil zijn, of de maatschappij die hem daarover veroordeelt.
Hoe lullig ook, en hoe politiek incorrect ook: TO zal als raar bezien worden.

Ben heel benieuw hoe het hem bevalt vandaag
Autorijden met zulke hakken? Dat lukt mij dus echt niet.

Ik ben het wel eens met Lilalinda dat TO als raar bezien zal worden. Een vrouw in 'typische' mannenkleding kijkt niemand meer van op maar andersom wel.

Een hele dag op zulke hakken lopen lukt mij echt niet dus als het jou wel lukt TO: respect!
Succes!
Het lijkt mij vreselijk om de hele dag op die hakken te moeten lopen.
Ik vind vrouwen debiel die zichzelf de hele dag pijnigen op deze manier, dus ik snap echt niet waarom jij jezelf dit aan doet.
Lady_Day schreef:
28-03-2019 09:10
Autorijden met zulke hakken? Dat lukt mij dus echt niet.

Ik ben het wel eens met Lilalinda dat TO als raar bezien zal worden. Een vrouw in 'typische' mannenkleding kijkt niemand meer van op maar andersom wel.

Een hele dag op zulke hakken lopen lukt mij echt niet dus als het jou wel lukt TO: respect!
Ben ik met jullie eens dat mannen deze vrijheden niet gegund worden en vrouwen wel. Kijk maar naar homo’s of lesbiennes. De 1 wordt over het algemeen meer getolereerd dan de ander. Helaas.

Ik hoop vurig mee dat TO een goede omgeving heeft waarin hij zichzelf mag zijn.
Succes! Maar ik hoop dat je ook Crocs, sneakers of iets anders dat fijn zit mee hebt? dan kan je straks even afwisselen, of in ieder geval in de auto naar huis terug, want een hele dag op pumps?! Ik krijg al pijn in mijn voeten als ik daar alleen aan aan denk.
Sue-Heck schreef:
28-03-2019 08:43
Heb je staand werk? Dan lijkt het me niet het slimste om te doen. Dan heb je tegen lunchtijd enorme pijn aan je voeten. Met zittend werk is het prima te doen.
Zet m op
Hij zal geen machinebankwerker of lasser zijn.
Sue-Heck schreef:
28-03-2019 08:45

Door jou durf ik nu niet meer met sokken in mijn sandalen naar mijn werk.
koko67 schreef:
28-03-2019 09:14
Succes!
Het lijkt mij vreselijk om de hele dag op die hakken te moeten lopen.
Ik vind vrouwen debiel die zichzelf de hele dag pijnigen op deze manier, dus ik snap echt niet waarom jij jezelf dit aan doet.
Dit.

Ik haat hakken. Zal er nooit meer op gaan lopen vrijwillig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven