Ziekjes laatste trimester?
vrijdag 29 maart 2019 om 12:51
Vandaag ben ik 35 weken zwanger en ben opgestaan met flinke hoofdpijn. Daarna nogal zweterig en klam... Ik had vanochtend toevallig een controle staan en hier was alles goed .
Herkent iemand deze klachten in het laatste trimester? Wellicht is het een beginnend virusje maar ik hoop niet dat dit al een voorteken is dat de kleine komt, aangezien ik sinds gisteren al rommelingen in de onderbuik heb.
Herkent iemand deze klachten in het laatste trimester? Wellicht is het een beginnend virusje maar ik hoop niet dat dit al een voorteken is dat de kleine komt, aangezien ik sinds gisteren al rommelingen in de onderbuik heb.
vrijdag 29 maart 2019 om 13:07
Ik had dat ook aan het einde van mijn tweede zwangerschap, maar het heeft toen nog weken geduurd (volgens mij drie) tot de bevalling begon, het had er niks mee te maken. Heb ook nooit die verschijnselen gehad toen ik echt ging bevallen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
vrijdag 29 maart 2019 om 13:20
Dit had ik toen een beetje, niet heel erg. Mijn bloeddruk was prima vanochtend. Heb verder ook geen klachten, behoudens beetje zweterig en hoofdpijn.
Ik ga zometeen even slapen..misschien zakt het dan weg.
vrijdag 29 maart 2019 om 13:24
Waarschijnlijk gewoon een virus, ik werd met 35 weken ziek (krijg je met een kleuter in huis) en was er goed beroerd onder. Baby kwam er niet eerder door en bij mij waren dit geen klachten die de bevalling aankondigde. Rommels in de onderbuik kunnen voorween zijn of indalingsween, of een buikvirus..als het "echt" begint dan merk je het wel
hou het in de gaten TO en beterschap
Dat zweterige had ik trouwens het hele laatste trimester..
Dat zweterige had ik trouwens het hele laatste trimester..
vrijdag 29 maart 2019 om 13:37