Ziekjes laatste trimester?

29-03-2019 12:51 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag ben ik 35 weken zwanger en ben opgestaan met flinke hoofdpijn. Daarna nogal zweterig en klam... Ik had vanochtend toevallig een controle staan en hier was alles goed .

Herkent iemand deze klachten in het laatste trimester? Wellicht is het een beginnend virusje maar ik hoop niet dat dit al een voorteken is dat de kleine komt, aangezien ik sinds gisteren al rommelingen in de onderbuik heb.
Ik had dat ook aan het einde van mijn tweede zwangerschap, maar het heeft toen nog weken geduurd (volgens mij drie) tot de bevalling begon, het had er niks mee te maken. Heb ook nooit die verschijnselen gehad toen ik echt ging bevallen.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Had je vannochtend ook al hoofdpijn en heb je dat je Vk verteld?

Ook zwanger kun je virussen krijgen, maar sommige klachten kunnen ook bij beginnende zwangerschapsvergiftiging horen. Dus altijd even met de Vk overleggen.
Lalize schreef:
29-03-2019 13:09
Had je vannochtend ook al hoofdpijn en heb je dat je Vk verteld?

Ook zwanger kun je virussen krijgen, maar sommige klachten kunnen ook bij beginnende zwangerschapsvergiftiging horen. Dus altijd even met de Vk overleggen.
Dit had ik toen een beetje, niet heel erg. Mijn bloeddruk was prima vanochtend. Heb verder ook geen klachten, behoudens beetje zweterig en hoofdpijn.
Ik ga zometeen even slapen..misschien zakt het dan weg.
Waarschijnlijk gewoon een virus, ik werd met 35 weken ziek (krijg je met een kleuter in huis) en was er goed beroerd onder. Baby kwam er niet eerder door en bij mij waren dit geen klachten die de bevalling aankondigde. Rommels in de onderbuik kunnen voorween zijn of indalingsween, of een buikvirus..als het "echt" begint dan merk je het wel ;) hou het in de gaten TO en beterschap :)

Dat zweterige had ik trouwens het hele laatste trimester..
Het klinkt als een virusje maar als je twijfelt kun je altijd de VK nog een keer extra bellen. Ik ben nu 30 weken en ik ben ook net ziek geweest en die baby komt echt nog niet. Dat rommelen heeft bij mijn vorige zwangerschap weken geduurd, zonder resultaat. Beterschap, doe rustig aan :hug:
Bij koorts zou ik toch even de huisarts bellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven