Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Leuk hoor Bam! Juul zal er vast wel enorm van genieten. En leuk ook voor opa en oma.

Knap van Ties
Stressed is just desserts spelled backwards
Juul vindt alles geweldig, zeker als er muziek aan te pas komt!
Ja leuk hoor! Zag Dirk Scheelel laatst hier ergens in een theater voor zijn show. Klein ventje haha!
Dirk is leuk!! Berend gaat helemaal uit z'n pan op Rijdend Treintje, lachen joh! Die doen we altijd bij Muziek op Schoot.

Wat is Studio 100?
quote:amalia schreef op 25 maart 2009 @ 21:25:

Dirk is leuk!! Berend gaat helemaal uit z'n pan op Rijdend Treintje, lachen joh! Die doen we altijd bij Muziek op Schoot.

Wat is Studio 100?

alles wat gemaakt wordt door Gert (zonder Samson) dus K3,Piet Piraat, Bumba, Megamindy, Kabouter Plop, Wizzy en Woppy,

need i say more?
Die Gert loopt lekker binnen met die Studio 100 en Plopsaland enzo...
Ja stond vandaag stukje over in de krant. Hij hoeft niet meer te werken, net als de meneer die K3 als allereerst ontdekte en het doorspeelde naar studio 100.

Maar goed, hoe moet dat nou als Kathleen stopt?
Super Suus!!! Je lange, lange wachten is beloond. En een meisje, wat fijn, wat fijn. Hopelijk durf je nu te gaan genieten. Een heel fijne zwangerschap verder.
Wow, knappe Ties! Is ´ie al meer met letters bezig ook?

Bam, zo, lekker cultureel bezig hoor met al die theateruitjes, haha! Leuk.

Jaaaa, die Gert met z´n peuterimperium, die moet schathemelrijk zijn.... Ik vind ´t wel een beetje een engerd trouwens.

Suus, het goede nieuws aan het vieren? Hangt de vlag al uit?!

Fijn dat jullie nog even duimen voor me! Helaas geen tijd meer voor appeltaart in de oven, haha, maar vriend gaat morgenvroeg nog even opruimen en luchten enzo.

Zow, dag zit erop, concert was gaaf maar ben wel een beetje doof nu. En ook een beetje weemoedig. Snel slapen maar, morgen weer vroeg dag....
dat was een latertje Hel, top dat je het zo naar je zin had. Naar wie was je!

Succes vandaag!

Dirk is echt goed, Juul gaat uit zijn plaat van de kinderboerderij.

( Opa & Oma dus ook ;))

Wisten jullie trouwens dat er ook dvd's van hem zijn?

kwam ik gisteren achter.

Het is nog best een eindje rijden, Veenendaal. Dit weekend is hij in Amsterdam!

Die Gert vind ik ook een engerd, dat hij toch populair is met samson en Gert. Maar hij heeft het toch maar voor elkaar!

K-3 zullen ook wel binnen zijn lijkt me, anders hebben ze iets niet goed gedaan. Die meiden zie je echt overal. Kotsss...
Deze moet toch geluk brengen vandaag!

Succes Hel!!!
Hoe laat komen ze Hel?

Bam, leuk Studio 100. Dirk Scheele ken ik niet. De moeite van het opzoeken waard begrijp ik?

Bridge, misschien vind je het ook leuk, vrijdag 1 mei is Piet Piraat in HHW.

Suus, ik heb erg getwijfeld of ik het op zou schrijven nu, maar ik doe het toch maar. Ik moet veel aan je denken de afgelopen dagen. Lijkt me toch een hele rare tijd, zo in spanning met deze zwangerschap en de wetenschap dat jullie tweede meisje nu eigenlijk haar eerste verjaardag zou moeten vieren. Ik ben heel blij voor jullie dat jullie gisteren zulk goed nieuws hebben gekregen
Hellie succes!!! Vette goodluck voor de bezichtiging, ze vinden het vast prachtig en dan hup: goed bod en gaaaaaan met die banaan

Mamax, dank voor je lieve bericht.

Het was een vervelende tijd. Ik wist wel dat het goed was maar durfde het niet te geloven (je weet ook dat het maar zo ineens niet goed kan zijn he...). Zenuwslopende weken zo die eerste 14 maar nu ga ik aan het grote genieten beginnen!

En wat onze 2e betreft: het moet allemaal zo zijn: goed nieuws op moment van uitgerekende datum ongeveer, uitgerekend rond de datum dat we haar verloren. Ze komt misschien toch gewoon wel terug? Laten we het er maar op houden dat er misschien echt meer is tussen hemel en aarde....

Nogmaals, lief dat je aan me denkt!
Ik ga werken dus tot later!
En anders op z'n minst een teken dat er ergens een heel lief meisje is die erg goed op jullie past. Werkse!

Voor Suus! Meid, wat ben ik blij voor jullie!

anoniem_24439 wijzigde dit bericht op 26-03-2009 13:37
Reden: oké een iets kleinere vlag dan :-)
% gewijzigd
quote:Suze2 schreef op 26 maart 2009 @ 09:50:

Mamax, dank voor je lieve bericht.

Het was een vervelende tijd. Ik wist wel dat het goed was maar durfde het niet te geloven (je weet ook dat het maar zo ineens niet goed kan zijn he...). Zenuwslopende weken zo die eerste 14 maar nu ga ik aan het grote genieten beginnen!

En wat onze 2e betreft: het moet allemaal zo zijn: goed nieuws op moment van uitgerekende datum ongeveer, uitgerekend rond de datum dat we haar verloren. Ze komt misschien toch gewoon wel terug? Laten we het er maar op houden dat er misschien echt meer is tussen hemel en aarde....

Nogmaals, lief dat je aan me denkt!En hoppa, dikke tranen hier
Pfff dat soort lieve mooie berichten zijn niet goed hoor voor een hoogzwangere. Maar wel heel mooi!

Hier nog steeds BIB maar wel redelijk goed geslapen vannacht en vanavond volle maan dus wie weet.

Hel, ik ga voor jullie duimen! Dat zou echt lekker zijn als er wat uit komt.

Bam, leuk die kaarten, zat er ook al over na te denken. Ze zijn wel duur zeg, maar ja alles is duur.

Amalia, zonde van de schoenen, anders moet je Berend en Laurens eens op een stuk papier zetten en dan de voeten overtrekken, uitknippen en dat in de winkel in schoenen stoppen of, als er losse zooltjes inzitten, de zooltjes eruit halen en daar de tekening op leggen. Ik weet dat lukt niet bij online aankopen maar voor de rest werkt het erg goed.
Niet alleen voor een hoogzwangere!

moet je naar een musical willen, dan betaal je je helemaal blauw, dus dat ter overweging genomen, vindt ik deze kaartjes spotgoedkoop!
Zo. 7 april geslachtsbepalingsecho (bij pretechobureau, niet bij ziekenhuis) geregeld. Wil het wel weten voor ik los kan in Londen. Te erg dit eigenlijk
Jaaaaaaaaaaaaaa een volle maan bevalling, zet 'm op!
quote:Star schreef op 26 maart 2009 @ 10:58:

Zo. 7 april geslachtsbepalingsecho (bij pretechobureau, niet bij ziekenhuis) geregeld. Wil het wel weten voor ik los kan in Londen. Te erg dit eigenlijk

Heel slim!

Kun je in Londen leuke baby-kleding scoren?
Suus ik denk dat jullie tweede meisje wel verbonden is met jullie derde meisje, dat ze wel bij jullie is.
En deze is voor Helen, ik hoop dat het huis nu toch eens verkocht wordt!

we duimen mee!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven