Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

De kans dat het ze het verkeerd hebben het geslacht is niet zo groot.......... het over kwam ons wel..............
CG heeft koorts en een snottebel.
Hoe ver ben je op 7 april? Als je wat ziet uitsteken is het een piemel, kan niet missen! Bij Jonathan zag je het hele klokkenspel al hangen

Pfff Compu, meisje ook al weer ziek? Heeft ze geen ontstoken amandelen? Sterkte ermee dan maar!
Stressed is just desserts spelled backwards
Neeee Mal, als je iets ziet uitsteken en je bent voor de 20 weken kan het nog beide zijn! Ik geloof dat de vagina (klinkt stom) na 2 weken naar binnen trekt en het daarvóór nog een beejte op een piemel lijkt.

200 euro op een BB, tjee. Dan heb je je ticket er al uit! WAarom heb je destijds alles weggedaan Star? Niet meer gerekend op een 2e, of wilde je sowieso alles nieuw?

Bam, was Juul eerst een meisje? Wat errug, ha ha.

Hel, als iets gehoord van de makelaar? Hij zal op z'n minst toch even terug koppelen wat ze ervan vonden?
Star, ik heb zo'n kinderstoel in de auto met zo'n poot eronder en ik kan je zeggen: klote.

De stoel kan niet helemaal naar achter, je kan met vakanties niet handig iets onder de stoel zetten, als je het even eruit wil halen (omdat je bv de halve Ikea hebt leeggekocht) zit je echt te pielen.

Okee, het is veilig en stevig, maar volgens mij heb je ook Isofix zonder die poot op de grond.
quote:amalia schreef op 26 maart 2009 @ 17:10:

Neeee Mal, als je iets ziet uitsteken en je bent voor de 20 weken kan het nog beide zijn! Ik geloof dat de vagina (klinkt stom) na 2 weken naar binnen trekt en het daarvóór nog een beejte op een piemel lijkt.echt? Dat wist ik niet, maar ik was al ruim over de 20 weken toen. Weer wat geleerd
ik ben weer goed bezig op het rij-instructeur topic
Bij Sam zag ik ook heel duidelijk z'n balletjes. Bij Max wisten we het niet.

Bam, ik weet dat nog wel. Maar het was toch niet op basis van een echo dat ze zeiden dat het een meisje was? Dat was toch op basis van een punctie, of zit ik er nu naast?

Jinny zou bij S. toch ook eerst een meisje krijgen, gebeurt toch best vaak dan binnen ons clubje.

Compu, beterschap voor de kleine dame!
Bij ons was het zelfs voor een leek niet te missen
Bam inderdaad normaal niet zo groot, maar bij jullie dan weer wel

Compu, snottebellen zijn vies. En nee, ben er niet zo bang voor.

Mal, ik moet lachen om dat topic

7 april ben ik 19 weken.

Mooi, koop ik dus gewoon een normale Maxi Cosi. Starman en Starpapa zijn net weer weg op autojacht, dus hopelijk lukt het nu.

Vorige week donderdag kwamen ze in plaats van met een auto met een tv thuis
quote:Star schreef op 26 maart 2009 @ 17:43:

Mal, ik moet lachen om dat topic

7 april ben ik 19 weken.

ja, leuk dat ik iemand een mokkel noem, en komt zich daarna melden
wij gaan zo Maccen!
Ik durf bijna niks meer serieus te nemen nu. Denk je echt dat zij diegene was, Mal? Lekker trouwens de Mac. Hier broccoli-gehaktschotel.
ik weet het niet meer. Zij schreef hier wel mee op een gegeven moment.
Summer lult Mal.

Oeeeee Mac! Lekker! Ik heb pizza, ook lekker.
Haalt Maneficent ook meteen voor Juud?
quote:Star schreef op 26 maart 2009 @ 17:56:

Summer lult Mal.

Oeeeee Mac! Lekker! Ik heb pizza, ook lekker.gelukkig weet jij het nog!
Mal, je hebt mail.
Oh Maccen, pizza - lekkerrrrrr.... Mij wacht straks als ik geluk heb een restje opgewarmde prak. En als ik pech heb een kommetje soep-uit-zak. Donderdag papakookdag (maandag en woensdag ook trouwens), dussss.

He Compu, wat naar dat je meiske weer ziekig is. Ik dacht ook meteen aan amandelen. Maar ze kan natuurlijk ook gewoon weer ziek zijn. Hopelijk dit keer sneller weer beter!

Verder even snel ego, nog geen nieuws van makelaar, zal wel morgen worden dan. Kans dat ze spontaan bij bezichtiging een bod uitbrengen is niet zo heul groot , maar wel fijn om te weten of ze positief of negatief zijn natuurlijk.... Na ja, we gaan het horen.
Ben je nog op je werk Hel dan?
Naah, er zat bij de Happy Meal een soort van plastic slang en ik liet hem aan Jonathan zien, en die werd helemaal panisch ervan. Wat een dom kado, maar ook raar dat hij zo bang is voor een slang. Hoe kan hij nou weten dat slangen gevaarlijk zijn? Het is voor het eerst dat hij zo bang is voor een voorwerp. Raar hoor.

Hel, stom dat de makelaar niet even belt hoe de reactie was... maar morgen dus meer nieuws. Ook al is er geen bod, dan kan hij mss vertellen waarom niet bijvoorbeeld.

Heeft hier ene Summer geschreven? Ik ga weer even op het RI topic kijken.
Mal, soms hebben ze kado's voor grotere kinderen he. Je kunt toch ook kiezen voor j/m? Ik heb weleens geinformeerd wat er in zit. At J. alles?

Enne.. slaapt hij nog in de middag?

Of het ontstoken amandelen zijn merk ik nog niet...Ze is minder ziek dan andere keren, speelt nu gelukkig.

Dames, alvast veel plezier met het etentje! In gedachten zit ik erbij te smikkelen. Gaan jullie morgen of zaterdag?
Ja, Jonathan slaapt nog wel tussen de middag. Maar ik moet echt opletten dat hij niet te lang slaapt, vandaag was de thuiszorg er, en heb ik bij geslapen want het was 2 nachten bal achter elkaar, en dan heeft hij toch te lang geslapen want hij ligt nu nog wakker.
Daar worstel ik ook mee. Het was altijd 2 uur, maar nu steeds vroeg wakker. Dus ik doe het stappenplan, vorige week anderhalf, deze week een uur. Maarja, nu is ze ziek en slaapt ze weer 2 keer per dag. Maargoed, er zit vooruitgang in.

Zie jij ontwikkeling in het spel van J.? Waar speelt hij veel mee thuis?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven