Good Luck 2
donderdag 26 maart 2009 om 16:34
donderdag 26 maart 2009 om 17:10
Neeee Mal, als je iets ziet uitsteken en je bent voor de 20 weken kan het nog beide zijn! Ik geloof dat de vagina (klinkt stom) na 2 weken naar binnen trekt en het daarvóór nog een beejte op een piemel lijkt.
200 euro op een BB, tjee. Dan heb je je ticket er al uit! WAarom heb je destijds alles weggedaan Star? Niet meer gerekend op een 2e, of wilde je sowieso alles nieuw?
Bam, was Juul eerst een meisje? Wat errug, ha ha.
Hel, als iets gehoord van de makelaar? Hij zal op z'n minst toch even terug koppelen wat ze ervan vonden?
200 euro op een BB, tjee. Dan heb je je ticket er al uit! WAarom heb je destijds alles weggedaan Star? Niet meer gerekend op een 2e, of wilde je sowieso alles nieuw?
Bam, was Juul eerst een meisje? Wat errug, ha ha.
Hel, als iets gehoord van de makelaar? Hij zal op z'n minst toch even terug koppelen wat ze ervan vonden?
donderdag 26 maart 2009 om 17:29
Star, ik heb zo'n kinderstoel in de auto met zo'n poot eronder en ik kan je zeggen: klote.
De stoel kan niet helemaal naar achter, je kan met vakanties niet handig iets onder de stoel zetten, als je het even eruit wil halen (omdat je bv de halve Ikea hebt leeggekocht) zit je echt te pielen.
Okee, het is veilig en stevig, maar volgens mij heb je ook Isofix zonder die poot op de grond.
De stoel kan niet helemaal naar achter, je kan met vakanties niet handig iets onder de stoel zetten, als je het even eruit wil halen (omdat je bv de halve Ikea hebt leeggekocht) zit je echt te pielen.
Okee, het is veilig en stevig, maar volgens mij heb je ook Isofix zonder die poot op de grond.
donderdag 26 maart 2009 om 17:32
quote:amalia schreef op 26 maart 2009 @ 17:10:
Neeee Mal, als je iets ziet uitsteken en je bent voor de 20 weken kan het nog beide zijn! Ik geloof dat de vagina (klinkt stom) na 2 weken naar binnen trekt en het daarvóór nog een beejte op een piemel lijkt.echt? Dat wist ik niet, maar ik was al ruim over de 20 weken toen. Weer wat geleerd
Neeee Mal, als je iets ziet uitsteken en je bent voor de 20 weken kan het nog beide zijn! Ik geloof dat de vagina (klinkt stom) na 2 weken naar binnen trekt en het daarvóór nog een beejte op een piemel lijkt.echt? Dat wist ik niet, maar ik was al ruim over de 20 weken toen. Weer wat geleerd
Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 26 maart 2009 om 17:41
Bij Sam zag ik ook heel duidelijk z'n balletjes. Bij Max wisten we het niet.
Bam, ik weet dat nog wel. Maar het was toch niet op basis van een echo dat ze zeiden dat het een meisje was? Dat was toch op basis van een punctie, of zit ik er nu naast?
Jinny zou bij S. toch ook eerst een meisje krijgen, gebeurt toch best vaak dan binnen ons clubje.
Compu, beterschap voor de kleine dame!
Bam, ik weet dat nog wel. Maar het was toch niet op basis van een echo dat ze zeiden dat het een meisje was? Dat was toch op basis van een punctie, of zit ik er nu naast?
Jinny zou bij S. toch ook eerst een meisje krijgen, gebeurt toch best vaak dan binnen ons clubje.
Compu, beterschap voor de kleine dame!

donderdag 26 maart 2009 om 17:43
Bam inderdaad normaal niet zo groot, maar bij jullie dan weer wel
Compu, snottebellen zijn vies. En nee, ben er niet zo bang voor.
Mal, ik moet lachen om dat topic
7 april ben ik 19 weken.
Mooi, koop ik dus gewoon een normale Maxi Cosi. Starman en Starpapa zijn net weer weg op autojacht, dus hopelijk lukt het nu.
Vorige week donderdag kwamen ze in plaats van met een auto met een tv thuis
Compu, snottebellen zijn vies. En nee, ben er niet zo bang voor.
Mal, ik moet lachen om dat topic
7 april ben ik 19 weken.
Mooi, koop ik dus gewoon een normale Maxi Cosi. Starman en Starpapa zijn net weer weg op autojacht, dus hopelijk lukt het nu.
Vorige week donderdag kwamen ze in plaats van met een auto met een tv thuis
donderdag 26 maart 2009 om 18:20
Oh Maccen, pizza - lekkerrrrrr.... Mij wacht straks als ik geluk heb een restje opgewarmde prak. En als ik pech heb een kommetje soep-uit-zak. Donderdag papakookdag (maandag en woensdag ook trouwens), dussss.
He Compu, wat naar dat je meiske weer ziekig is. Ik dacht ook meteen aan amandelen. Maar ze kan natuurlijk ook gewoon weer ziek zijn. Hopelijk dit keer sneller weer beter!
Verder even snel ego, nog geen nieuws van makelaar, zal wel morgen worden dan. Kans dat ze spontaan bij bezichtiging een bod uitbrengen is niet zo heul groot , maar wel fijn om te weten of ze positief of negatief zijn natuurlijk.... Na ja, we gaan het horen.
He Compu, wat naar dat je meiske weer ziekig is. Ik dacht ook meteen aan amandelen. Maar ze kan natuurlijk ook gewoon weer ziek zijn. Hopelijk dit keer sneller weer beter!
Verder even snel ego, nog geen nieuws van makelaar, zal wel morgen worden dan. Kans dat ze spontaan bij bezichtiging een bod uitbrengen is niet zo heul groot , maar wel fijn om te weten of ze positief of negatief zijn natuurlijk.... Na ja, we gaan het horen.
donderdag 26 maart 2009 om 19:09
Naah, er zat bij de Happy Meal een soort van plastic slang en ik liet hem aan Jonathan zien, en die werd helemaal panisch ervan. Wat een dom kado, maar ook raar dat hij zo bang is voor een slang. Hoe kan hij nou weten dat slangen gevaarlijk zijn? Het is voor het eerst dat hij zo bang is voor een voorwerp. Raar hoor.
donderdag 26 maart 2009 om 19:46
donderdag 26 maart 2009 om 21:00
Mal, soms hebben ze kado's voor grotere kinderen he. Je kunt toch ook kiezen voor j/m? Ik heb weleens geinformeerd wat er in zit. At J. alles?
Enne.. slaapt hij nog in de middag?
Of het ontstoken amandelen zijn merk ik nog niet...Ze is minder ziek dan andere keren, speelt nu gelukkig.
Dames, alvast veel plezier met het etentje! In gedachten zit ik erbij te smikkelen. Gaan jullie morgen of zaterdag?
Enne.. slaapt hij nog in de middag?
Of het ontstoken amandelen zijn merk ik nog niet...Ze is minder ziek dan andere keren, speelt nu gelukkig.
Dames, alvast veel plezier met het etentje! In gedachten zit ik erbij te smikkelen. Gaan jullie morgen of zaterdag?
donderdag 26 maart 2009 om 21:06
Ja, Jonathan slaapt nog wel tussen de middag. Maar ik moet echt opletten dat hij niet te lang slaapt, vandaag was de thuiszorg er, en heb ik bij geslapen want het was 2 nachten bal achter elkaar, en dan heeft hij toch te lang geslapen want hij ligt nu nog wakker.
donderdag 26 maart 2009 om 22:30
Daar worstel ik ook mee. Het was altijd 2 uur, maar nu steeds vroeg wakker. Dus ik doe het stappenplan, vorige week anderhalf, deze week een uur. Maarja, nu is ze ziek en slaapt ze weer 2 keer per dag. Maargoed, er zit vooruitgang in.
Zie jij ontwikkeling in het spel van J.? Waar speelt hij veel mee thuis?
Zie jij ontwikkeling in het spel van J.? Waar speelt hij veel mee thuis?