Piezzertz schrijven hier verder!

14-01-2009 10:11 4737 berichten
Geen hubbies, beebs en klusserij hier

Naam SindsPiesdagEn?DatumBijzonderheden

Mexxgirl24Okt.08 3/08/0920wk echo gehad, alles goed!

Ik29Dec.08 13/09/096/4: VK 27/4: 20wk echo

Mayabee23Sept.08 23/09/0931/3: VK 9/5: 20wk echo

Duveltje26Nov.08 01/10/0921/3: VK

Charlotte24Nov.0819/10/099/4: VK

Justdeb24Okt.08 19/10/0916/4: VK

Leonor34Sept.08 Alles goed!!

Murron31Aug.08 22/10/09

Fanatic27Nov.08 16/4: VK

Husky28Dec.08 17/4: VK

partylover28Jul.07

Wannabemom25Okt.08

Theemuts26Sep.085 apr

Erine24Dec.088 apr

Speculaas30Nov.088 apr

DJ Momo31Sept.0814 apr

Annika7929Jan.0915 apr

Germanwings31Jan.0917 apr

Rainbow30Nov.0818 apr

Polleke30Nov.0819 apr

Mulan33Nov.0820 apr

Becky30Dec.0821 apr

Yaya27Dec.08

Mariss27Nov.08

Kath7632Jan.09

haha yaya, dat doet de mijne ook (maar ook voor mijn ei-sprong al, tja, biologie was niet zijn sterkste punt).
Alle reacties Link kopieren
Hé GW, hoe heb je dat gedaan? Ik wilde laatst ook een poll maken, maar toen kon ik maar 1 optie invoeren.. Wat moet je doen als je er 1 hebt getypt? Heb ook gestemd!

Yaya, vind t ook spannend voor jou! Zou erg leuk zijn!

Erine, trusten! En wat irritant dat je last hebt van je gewrichten.. Dat heb je toch ook niet zomaar..? Misschien toch even verder laten zoeken wat er aan de hand is..

Ga ook slapen meiden, welterusten!
kath, ik heb gewoon op poll toevoegen geklikt, en iedere keer als je dan een titel opgegeven hebt verschijnt er weer een extra leeg balkje voor de volgende optie.
ik heb gestemd!!! weltrusten!
Hmm, dat deed ie bij mij niet, raar.. Zal het binnenkort nog eens proberen, misschien met een andere browser (gebruik nu Firefox).

Nou, ga nu echt slapen! Trusten iedereen!
Ik heb ook gestemd!! nu ga ik lekker slapen, morgen bijlezen!

Oh ja, momo check ff hyves!
t zal wel
Hey Yaya, wist je dat een bloedneus ook vaak voorkomt bij zwangeren?

Hier trouwens alles ok, maar heb veel last van een verstopte neus (volgens dr. google komt dat ook vaak voor bij zwangeren...) en slaap daarom slecht. En bovendien moet ik er 's nachts vaak wel vier keer uit om te plassen. Grom. Maar ik klaag absoluut niet hoor, liever dit dan continu kotsend boven de plee te hangen.

Ik ga ook even stemmen nu.
Goeirmorgen meiden!

Ik heb ook gestemd hoor. Dus ik zeg kom maar door met dat nieuwe topic.....

Erine, ik zag je zwaaien hoor!

Mariss, Yaya, is er nu al eens nieuws? Ik wordt helemaal plaatsvervangend gek van dat niet zeker weten van jullie!

Allemaal een hele fijne dag vandaag. Ik hoef nog maar 1 dagje, morgen ben ik lekker vrij en ga dan een dagje shoppen. Is altijd goed voor een mens....
Goedemorgen!

Even gauw vanaf mijn werk... het weekend was super, we weten nu zeker dat we klaar zijn voor een kindje!

Intussen ben ik er nog weer minder mee bezig en dat geeft me rust. Ik ga wel meeverhuizen naar een nieuw topic hoor! (Las even iets over een nieuwe titel).

Spannend Marriss en Yaya! Vervelend om zo te moeten afwachten?

Nou ik ga gauw aan het werk.

Fijne dag allemaal!
Boooeehhooee, ik kan niet op hyves en nu weet ik niet wat de opties in de poll zijn... maar we hebben nog ruim 400 berichten (geen 50 hoor GW) Dus ik kijk vanavond of morgen wel even.

Mag ik 'm weer openen??

Of wil iemand anders graag de 'eer' om het schema bij te houden...???

*egomodus aan*

IK WORD GEK! Vandaag dag 38. Zaterdag (dag 33) drie druppels bloed verloren en gisteren (dag 37) twee druppels. Het stelt zooo niets voor dat ik het gewoon niet als menstruatie durf te bestempelen, helemaal niet aangezien ik altijd behoorlijk ongesteld ben. Maar ondertussen tussen dag 29 en dag 36 drie keer negatief getest.

Wat denken jullie ervan? Zouden dat hele lichte bloedverlies wel een menstruatie kunnen zijn?? Ik snap er echt helemaal niets van... Ook omdat het op verschillende dagen is. Zaterdag beetje bloed, zondag t/m dinsdag helemaal niets, woensdag weer heel klein beetje bloed... Whelp!

*egomodus uit*

Yaya, ben je morgen vrij? Want dan begint je weekend dus: piesseenn!! Ghehe. Ik heb echt goede hoop voor jou, ook met je symptomen!

Erine, hmmm...klinkt niet helemaal lekker hoor!! Zou zeker even de huisarts vragen... kl*te die pijn!

GW, heb je een beetje kunnen slapen vannacht ondanks je dilemma? Ben erg benieuwd hoe het stemmen vandaag gaat verlopen... laat je even weten??

Ik ga werken, maar kom vast en zeker af en toe wel even sneupen neuzen hier

Fijne dag / werkse!
Duuhhh. Natúúúrlijk verhuis je mee naar een nieuw topic Mulan!

Leuk dat het weekend zo leuk was! Werkse,
Heb het heel erg druk op het werk, dus even snel..

Even een hele dikke voor jou Mariss!
Mariss, erg vervelend zo. Die druppeltjes bloed zou ik ook niet bestempelen als ongesteldheid. Pfff maar van dat steeds negatief testen wordt je ook niet vrolijk.
Ik ben zo blij, zojuist is mijn nieuwe wasmachine bezorgd.

Afgelopen vrijdag was onze oude wasmachine overleden en ik zag de bergen wasgoed al weer stijgen en erger nog, ik had bijna niets meer om aan te trekken. Had nooit gedacht dat ik zo blij zou zijn met een nieuwe wasmachine.

Lekker vandaag vrij en morgen bhv-cursus. Ben heel benieuwd naar die cursus. Heb wel al te horen gekregen dat ik meteen moet zeggen dat ik zwanger ben, want ik mag bepaalde dingen dan niet doen. Geen collega's optillen enzo.
@mariss, een paar druppels is geen ongesteldheid hoor. En om je toch nog een beetje hoop te geven wat betreft die negatieve testen, ik teste zelf pas op dag 45 postitief en had op dag 29 en 36 ook een negatieve test. Dus het is echt nog mogelijk dat het ook bij jou gewoon raak is.

@yaya, heb je nou eindelijk al eens weekend. Dan kun je weer testen. Je houdt het echt veel te spannend voor ons hoor.
marriss, das even dik balen zeg. duidelijkheid willen we!

ben hier helemaal alleen, totaal niet gezellig. daardoor ook niet zo productief nog. wel slippers besteld voor mijn vakantie. ook belangrijk. hahahaha. oeps. ben ook nog best moe van gisteren. wel héérlijk geslapen trouwens. en nog moeite om om half acht bedje te verlaten grinnikz. straks salsa 'les', ben benieuwd wie er gaan en wat het is. hahahaha.
Momo, leuk salsales! Ik zal mezelf zo eens richting de sportschool slepen...

De moeder van het oppaskindje van mij moeder, heeft net een hele doos zwangerschapskleren gebracht. Heb er even een paar leuke broeken en buikbanden uitgehaald. Was toen ze t aanbood bang dat de broeken te klein zouden zijn. Maar ze was tijdens haar zwangerschappen een stuk dikker dan nu (nu maat 36 en er zitten broeken bij met maat 44!) Paste 2 broeken niet (1 te klein 1 te groot). Heb nu al een mooi stapeltje liggen. Alleen nog wat shirtjes kopen (dat was niet echt mijn smaak) maar dat komt wel als ik een dikke buik heb.
Hallo allemaal!

Alle spullen zijn weer opgeruimd en de wasjes zijn gedaan. Straks weer aan het werk. Het fijne van een week vakantie van midden in de week tot midden in de volgende week is dat je als je terug komt, maar twee dagen hoeft te werken en het dan alweer weekend is!!!

On topic: in het weekend beginnen ongeveer de playdagen weer. Ik neem ze dit keer maar wat ruimer aan.

Ik ben nog steeds helemaal blij met dat mijn vriend zei dat hij wat teleurgesteld was na de negatieve test. Het heeft een tijdje gekost, voordat hij om was en hij moest nog erg aan het idee wennen en was wel een beetje bang dat het meteen de eerste ronde raak zou zijn. Maar nu begint hij dan toch echt aan het idee te wennen. Ik betrok hem nog niet heel erg bij het hele verhaal, zoals ik dat hier doe, want ik was bang hem daarmee alsnog de stuipen op het lijf te jagen. Maar nu hij aangeeft het toch echt te willen, ga ik hem ook wat meer op de hoogte houden van al mijn symptoompjes, eisprong en ongesteldheid etc.

@ Mariss: Jeetje zeg, wat onduidelijk! 2 drupjes bloed is geen ongesteldheid lijkt me, maar ja wat dan wel????? Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt (ik duim natuurlijk voor een positieve test!).

@Yaya: ik kan niet wachten tot het weekend is en je gaat testen...

Heb jij een regelmatige cyclus of niet? Heb je misschien al verteld, maar ben het even kwijt.

@Leonor: ik heb al 3 maanden een verstopte neus, wat betekent dat? Dat ik binnenkort zwanger wordt????

@ Ik: zonder wasmachine is een ramp! De was stapelt zich zo enorm op dan en inderdaad kom je op een gegeven moment zonder te zitten. Fijn dat je een nieuwe hebt!

@maya: leuk al die zwangerschapskleren! Helemaal leuk dat je via via aan die spulletjes kunt komen. Dat scheelt enorm natuurlijk. Helemaal gezien je die keren maar zo kort draagt.
Hey meiden!!

Nog even en ik ga denken dat jullie het spannender vinden dan ik. whahahahah.

Nee ik heb nog steeds geen weekend. Vandaag en morgen avonddienst en zaterdag is mijn 1e dag van het weekend. Dus jullie moeten nog even wachten.

Verder nog steeds niets hier. Geen pijntjes ofzo alleen nog steeds zere borsten ookal word dat al wat minder.

Ik heb trouwens meestal een cyclus van 28/29 dagen. Die van vorige maand was toevallig 30 maar dat had ik ook wel eens met de pil. Zo'n 1 keer per jaar ofzo.

Maar ik ga hier nu net als Mariss dag 38 in en een zaterdag is het dag 40. Dat is toch niet normaal?

Mariss zullen we afspreken dat als het niets word dat we toch maar eens laten kijken naar ons zelf bij de HA. Want ik weet het ook niet meer. Maar een echte menstruatie kun je het niet noemen toch?

@ Ik, ik moet ook de was maar eens gaan doen. Door de verbouwing moet ik eerlijk zeggen dat bepaalde dingen een beetje blijven liggen.

En Annika ik hoop dat het een voorbode is die verstopte neus, maar ik denk dat je verkouden bent
Annika, ik vind het echt doodzonde om veel geld uit te geven aan die kleren en kon zelf ook weinig leuks vinden (qua broeken, nog niet naar shirts gekeken) wat niet al te duur is. Ga geen 60 of 70 euro uitgeven aan een broek die ik en niet super leuk vind en maar 4 of 5 maanden aan kan. Zij heeft 4 kinderen en iedere keer wat nieuws er bij gekocht dus keuze zat.

Yaya en Mariss, ik zou idd ff bij de HA informeren als je het weekend nog steeds een negatieve test hebt. Mss is het niets, maar das dan ook wel weer fijn om te weten toch. Dit is zo ook niets.
Toevallig moet ik maandag naar de huisarts voor iets anders... denk dat ik zaterdag of zondag nog maar eens ga testen en als dat dan weer negatief is ga ik de huisarts daar ook maar even naar vragen... maandag zou dan dag 42 zijn

Maya, leuk al die kleren!! Trouwens bij sites zoals otto en wehkamp is vaak ook een link naar zwangerschapskleding, misschien leuk om ter inspiratie eens te sneupen (marriss heeft een nieuw woord toegevoegd aan haar vocabulair )

Yaya, jij had toch ook aan de ene kant een harde buik? En een bloedneus, en zere borsten... duidelijk, lijkt me!! Het enige dat ik heb is licht bloedverlies

Ga weer werken, doegghh
Ik heb daar een ander gevoel bij, want ik vind het heerlijk om nu weer eens een excuus te hebben om nieuwe kleren te kopen. En als je dan kijkt naar de kleren van H&M, zijn ze niet duur en toch erg leuk! Verder wat van noppies gekocht, moet zeggen dat die spijkerbroeken echt zoooo heerlijk zitten. Heb er ook een van Miss Etam, maar die zit echt vreselijk!

zo kijkt ieder er weer verschillend naar... Ik heb bij de H&M wel gekeken maar daar hadden ze alleen stretch broeken die ook nog strak op de knieen zitten (en als ik iets verschrikkelijks vind zitten). Normaal koop ik veel kleren bij de H&M maar kon der nu echt niet slagen. Heb een broek bij Miss Etam gekocht (zat daar erg lekker maar geen idee wat ik der straks echt van vind). Heb bij de wehkamp wel even gekeken, maar vind t vaak tegen vallen als ik t thuis heb.
Wat ook erg leuk is: zelf maken! Althans, uitbesteden aan je moeder als ze goed met een naaimachine overweg kan! Kun je helemaal zelf alles samenstellen. Die van mij is nu bezig met hele leuke zomerkleren voor als we over 2 weken naar de zon vertrekken! (Hele leuke patronen op naaipatronen.nl, stoffen op de markt of op stoffenkraam.nl)

:-)
hey meiden, er is weer veel geschreven zeg! ik schrok even toen ik ergens las dat we nog maar 50 berichten te gaan hadden, dacht shit waar vind ik dan ons nieuwe topic. maar zag dat het nog niet zo'n vaart loopt. en heb ook al gestemd op hyves, aangezien we "maar" met 25 zijn is de keuze al gemaakt toch, volgens mij kan die niet meer ingehaald worden!

hier nog steeds misselijk en moe. ik snap nu wel dat sommigen juist afvallen in de eerste weken van de zwangerschap. vandaag gaat het wel iets beter en heb dan maarliefst ook al anderhalve cracker en een appel gegeten vandaag ook bij de kinderopvang geweest om in te schrijven. raar hoor om daar nu zo rond te lopen, maar ja werd me toch wel heel erg aangeraden om dat nu vast te doen.

marriss en yaya, gelijk hebben jullie hoor om de huisarts maar eens te vragen hoe dit kan, pfff dag 42 wat denkt die cyclus van jullie wel niet zeg!

fanatic ik ben niet binnenkort jarig, in december pas weer dus wat dat betreft lopen we niet gelijk. vanochtend bij de tandarts geweest, blijkt mijn verstandskies nu na 28 jaar opeens boven te komen drijven... (word ik toch nog verstandig eindelijk ) verder raadde ze aan voor de bevalling nog een keer weer langs te komen ipv 1 keer per jaar, vanwege je tandvlees dat gevoeliger is tijdens zwangerschap.

annika goed dat je er weer bent! kan me voorstellen dat je blij bent dat je vriend de vorige keer ook teleurgesteld was, die bevestiging is wel erg fijn toch.

momo hoe was de salsa les???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven